וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותים לחיים: היקב שניצח את החרם על התנחלויות

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 14:32

אתמול התקבל פסק דין בבית משפט פדראלי לערעורים בקנדה ובו נפסק כי יקב פסגות הישראלי הפועל ביהודה ושומרון רשאי לסמן את מוצריו כ-MADE IN ISRAEL מדובר בניצחון של היקב על תנועות החרם שדורשות לסמן את תוצרת ההתנחלויות ככזאת שאינה מיוצרת בישראל

יקב פסגות מהיישוב פסגות שבבנימין זכה לניצחון גדול בבית המשפט הפדראלי לערעורים בקנדה. בפסק הדין מבטל למעשה בית הדין את הצורך לסמן את תוצרת היקב, שנמצא מעבר לקו הירוק, באופן שמעיד על כך שלא יוצרה בישראל.

יקב פסגות עורר מאז ומעולם סקרנות ציבורית, לא רק בגלל איכות היין (הטובה מאוד לכשעצמה) אלא גם בזכות אירועים נוספים: לפני כמה שנים נכנס ליאון פאליק, הבעלים של רשת חנויות דיוטי פרי ברחבי העולם ושל אתר המכירות האלכוהול המקוון "פאנקו" כשותף ליקב.

קשריו של פאליק עם הצמרת הפוליטית בישראל ובארה:ב (משפחת פאליק פעילה בארגונים שונים המזוהים עם ישראל, וכן תרמה בעבר לפריימריז של בנימין נתניהו בליכוד) הביאו אל היקב, ממש לפני סיום תפקידו את מייקל פומפיאו, מזכיר המדינה האמריקני בממשל טראמפ.

יעקב ברג, מבעלי יקב פסגות. יח"צ,
יעקב ברג. ניצחון ליקב פסגות ולתוצרת ההתנחלויות בביהמ"ש לערעורים בקנדה/יח"צ

"מרגישים שהצדק נעשה"

פסק הדין שהתקבל בקנדה, הפך החלטה שהתקבלה בערכאה נמוכה יותר בשנת 2019 בעקבות ערעור שהגיש יעקב ברג, מבעלי יקב פסגות.

עצם החלטה זו הופכת את קנדה למדינה הראשונה בעולם הקובעת כי חברות שמייצרות מעבר לקו הירוק רשאיות לכתוב כי המוצר מיוצר בישראל.


יעקב ברג מנכל ומבעלי יקב פסגות: "מדובר ביום היסטורי עבורנו ואנו מרגישים שהצדק נעשה!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully