וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תגידו מטבח חכם, תגידו מטבח גאון

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 16:25

אין תחליף למטבח פרקטי, נוח ומתפקד. המותגים השונים לא נשארים אדישים לצורך ההולך וגובר בפיצ'רים וגאדג'טים שהופכים את החלל החשוב הזה לחכם וחוויתי מאי פעם ומסייעים לבשלנים להגיע לתוצאות טובות מבעבר

במהלך שנת הקורונה, גם אלה שאינם נמנים עם חובבי הבישול הגדולים הפנימו שהמטבח הוא ציר חשוב ומרכזי בבית הישראלי. השעות הארוכות שבילינו בו (שכללו סדנאות אפייה מאולתרות עם הילדים, מנות לפנתאון וגם כאלה שפחות הצליחו) רק הדגישו עד כמה לתכנון החלל ובחירת המוצרים יש חשיבות מכרעת בנוחות התפעול ובאיכות התוצרים. גם עכשיו, כשנראה שהרע מאחורינו, הישראלים לא שוכחים למטבח חסד נעורים, ממשיכים להשקיע בו ומאבזרים אותו בגאדג'טים שמשנים את ההתנהלות והעבודה בו לחלוטין.

לדברי יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי חברת ניגא שף For Home המתמחה ביבוא מוצרי חשמל וציוד מטבח של המותגים המובילים בעולם, "במטבחים מודל 2021, אנחנו רואים יותר ויותר גאדג'טים ופיתוחים טכנולוגים שהתרגלנו לראות בעיקר במטבחים המקצועיים. עתה, הם עברו אדפטציות על מנת שיתאימו למטבח הביתי ומדובר בבשורה של ממש, מכיוון שהם מקלים ומקצרים משמעותית את תהליכי העבודה ומאפשרים הגעה לתוצאות מיטביות ברמת הבישול והאפייה".

הבינה המלאכותית כובשת את ענף התנורים

ניגא שף פור הום. איתי אבירן,
תנור אידויי של MKN בניגא שף FOR HOME/איתי אבירן

אלה מכם שאוהבים לאכול מנות גורמה (אבל פחות מתחברים לשלב של להכין אותן) ישמחו לשמוע על מוצרים שיוכלו לעזור בעניין אחד מהם הוא תנור האידוי של המותג הגרמני MKN -המותג הוא היחיד שמציע תנורי combi steamer מקצועיים שמתאימים למטבח הביתי ללא צורך במתקן נידוף.

"התנורים הללו בעלי מערכת נידוף מובנית למניעה של אדים וריחות בזמן הבישול והאפייה ובעל נפח גדול ומערכת הפעלה חכמה, שיודעת לזהות על פי סוג המזון מהי צורת הבישול המתאימה ביותר", מסבירה מוסקוביץ. "המערכת מודדת על ידי חיישנים את כמות המזון ומגדירה עצמאית את זמני הבישול, אחוזי הלחות והטמפרטורה הנדרשת לתוצאות מושלמות בבישול ובאפייה, תוך שמירה מקסימלית על הערכים התזונתיים של המזון. חלק מהדגמים מצוידים במערכת הפעלה שמשלבת בינה מלאכותית ובה החיישנים מחשבים במדויק את תנאי סביבת הבישול והאפייה ויודעים לטפל במזון לכדי תוצאה מושלמת. יתרון גדול נוסף היא מערכת הניקוי העצמי שלהם: הניקוי הוא אוטומטי, יסודי ומבוצע ללא מגע יד אדם, ע"י טבלית ניקיון. בסיום תכנית הניקיון התנור נקי לחלוטין ומוכן לפעולה. בדומה לאופן הניקוי של מכונת כביסה".

לא מדע בדיוני: מדיח ב-4 דקות

מדיח כלים ניגא שף פור הום. איתי אבירן,
מדיח של MEIKO בניגא שף FOR HOME/איתי אבירן

פעולת ההדחה מדיחי המותג הגרמני MEIKO עורכת 4 דקות בלבד וצורכת כשליש מקמות המים ביחס למדיחים רגילים. "לרובנו זה נשמע כמו מדע בדיוני אך מפתחי המותג הצליחו ליצור טכנולוגיה שמקצרת משמעותית את משך העבודה של המדיח ועדיין להגיע לתוצאות טובות בהרבה מהמדיח הביתי הרגיל", כך לדברי מוסקוביץ. "המדיחים עשויים נירוסטה- פנים וחוץ ומגיעים לטמפרטורה של עד 83 מעלות. הם עובד עם חומרי ניקוי נוזליים. המדיח שואב בעצמו את הכמות הנדרשת להדחה מתוך מיכל הנמצא מתחת לארון הכיור וכל שנדרש הוא להחליף אחד לכמה חודשים את מיכל הסבון והחומר המבריק. בסיום יום העבודה יפעיל המדיח תכנית לניקוי עצמי, כך שהוא תמיד נקי ומוכן".

עבר פוגש עתיד

ניגא שף פור הום. Alfa Professional,
טאבון מקצועי של Alfa Professional בניגא שף FOR HOME/Alfa Professional

כולנו שואפים להתקדם עם הזמן, לפרוץ גבולות טכנולוגיים וליהנות מחידושים אבל מי מאיתנו היה מסרב למנות אותנטיות שמפעילות בשיא העוצמה את בלוטות הטעם? מותג היוקרה האיטלקי ALFA Professional נחשב לאחד המובילים בייצור טאבונים מקצועיים, אלה שראינו במסעדות השף המובילות בעולם כשעוד יכולנו. בשנים האחרונות פיתח המותג סדרת טאבונים לבית הפרטי, שעשויים נירוסטה ייחודית ומצוידים בשכבה כפולה של משטח אבן.

"תכונות אלה מאפשרות לדגמים החדשים לשחזר באופן מדויק את אותה חוויה כפרית וביתית שכולנו נשמח להכניס הביתה", אומרת מוסקוביץ. "היותם עשויים מנירוסטה הופכת אותם לקלי משקל ובעלי יכולת חימום מהירה במיוחד ביחס לטאבון אבן רגיל: רק חצי שעה לחום של 450 מעלות. בנוסף, הם מצוידים בגלגלים מובנים המאפשרים ניידות קלה. טכנולוגיה חדשה שפותחה ב- ALFA Professional , מאפשרת אפיה אחידה יותר על ידי שכבת אבן מסוג Memory heat , ובכך להגיע לרמת אפייה אידיאלית ממש כמו במטבחים המקצועיים וליהנות מחגיגה קולינרית".

יש דברים נשלפים

מטבחי זיו. ישראל כהן,
ורסטילי ודינמי מאי פעם. מטבח במטבחי זיו/ישראל כהן

כאמור, החידושים בענף המטבחים באים לידי ביטוי במספר אופנים. לצד מוצרי חשמל TOP OF THE LINE, מציעים המותגים וחברות המטבחים פתרונות שהופכים את החלל לוורסטילי ודינמי מאי פעם, כזה שניתן להתאים לשלל סיטואציות ותרחישים.

לדברי גיא נתן, סמנכ"ל השיווק של חברת זיו מטבחים, "אחד האלמנטים הבולטים בתחום הם מנגנוני פרזול נשלפים שמאפשרים לכל בני הבית לשהות ולהנות יחד בחלל המטבח מדובר במנגנון חזק ומאסיבי שיכול להחזיק משקל כבד ולנוע בחופשיות מצד לצד- קדימה, אחורה, ימינה ושמאלה ובעזרתו אנו יכולים ליצור איים שטומנים בתוכם משטחים שניתן לפתוח בקלות בעת הצורך וכשרוצים לסגור, הסגירה נעשית בצורה שקטה וחלקה. יש מגוון רחב של אופציות ואדפטציות על פי צרכי המטבח וכן ממדי החלל. הצרכן או המעצב יכולים ליצור את המשטחים מחומרים שונים, בממדים שונים (גובה ורוחב), למקם אותם במקומות שונים ולקבוע עד כמה יפתחו למשל. מדובר בפתרון פנטסטי גם עבור חללים בגודל מוגבל, אז הוא גם מייתר את הצורך בפינת אוכל, שאינה זולה כשלעצמה. זהו פתרון שמאפשר קרבה מקסימלית ומשפר את הדינמיקה בין בני המשפחה, האורחים וכיוב'".

  • עוד באותו נושא:
  • מטבח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully