וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדידס מציגה: נעל הפודיום הרשמית בטוקיו

עודכן לאחרונה: 6.5.2021 / 23:45

חשפה את adidas 4DFWD, שפותחה לאחר 4 שנות איסוף, ניתוח ומחקר של נתוני מתאמנים ואצנים מכל העולם. הנעל מפיקה פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות

אדידס 4D/יחצ

ענקית הספורט עולמית adidas מכריזה על השקתו של דגם ה- 4D החדש: 4DFWD, נעל הפודיום הרשמית של adidas למשחקים האולימפיים בטוקיו 2021. במסגרת המשחקים האולמפיים, שגרירי adidas אשר יזכו לעלות על הפודיום, יעשו זאת עם ה- ה- 4DFWD שהיא כאמור נעל הפודיום הרשמית.

הדגם החדש, 4DFWD, פותח באמצעות איסוף, ניתוח ומחקר של נתונים ממתאמנים ואצנים מכל העולם, זאת בשיתוף חברת מדפסות התלת-מימד, ''Carbon'', מה שהוביל ליצירת צורת הסוליה ''הסרוגה'' הייחודית. הסוליה שהתקבלה מדויקת יותר, מותאמת למתאמנים, בעלת צורה דמוי קפיץ המדייקת את התנועה ומאפשרת למתאמנים ולרצים למצות את תנועתם בכל צעד.

צורת ההדפסה הייחודית של הנעל- "הסריגה"- נבחרה מבין 5 מיליון אפשרויות שונות של צורות "סריגה'' שונות. הסוליה עשויה מ-39% אחוז חומרים טבעיים וצורת הסוליה הסרוגה בצורת פפיון מאפשרת תנועה קדמית מרבית ומונעת פגיעות אנכיות.

במבחנים שונים בתנאי מעבדה וחוץ, נמצא כי דגם ה- 4DFWD מפיק פי 3 יותר תנועות קדמיות מנעלי ריצה רגילות, זאת בעזרת הסוליה דמוית הקפיץ הייחודית, שמאפשרת תנועה חופשית יותר ודוחפת קדימה. כתוצאה מכך העומס שהרגל מפעילה על הנעל פוחת בכ-15%.

למעשה, כאשר מפעילים לחץ על הסוליה במהלך הריצה (בתנועה אנכית- עקב וכף הרגל יורדים ביחד, ועולים ביחד) הסוליה למעשה דוחפת את הרגל קדימה ומבצעת תנועה אופקית- עקב וכף רגל יורדים ביחד ולאחר מכן העקב עולה לפני כף הרגל. זאת בשונה מנעליים אחרות. תנועתיות זו גורמת לריצה נוחה יותר, ללא לחצים על הרגל ובמטרה להניע את הרץ קדימה.

את הסוליה הייחודית של הנעל משלים חלק עליון, ה- PRIMEKNIT, העשוי פוליאסטר ממוחזר. שילוב זה יוצר נעל קלה ביותר, ללא תפרים שננעלת 'כמו גרב' ובמהלך התנועה העיצוב הייחודי יוצר תמיכה וקלילות למתאמן בזמן הריצה.

טווח מחירים: 649.9 - 849.9 שקל. מהדורה מוגבלת זמינה החל מתאריך 15 במאי.

  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully