וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

KIDIVIDEO: שעון חכם חדש לילדים עם שיחות וידיאו ולחצן SOS

עודכן לאחרונה: 7.5.2021 / 15:17

הגרסה החדשה של השעון החכם KIDIVIDEO, מאפשרת להורים לדעת היכן הילדים נמצאים ולמה הם חשופים וגם לשוחח עימם באמצעות תקשורת קולית ושיחת וידיאו, על ידי מצלמה המותקנת על השעון, אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד

חברת קידי תקשורת, בעלת מותג שעוני הילדים החכמים kidiwatch תשיק בקרוב שעון חכם לילדים, המאפשר לבצע שיחות וידיאו לייב.

השעון החכם מאפשר להורים, לא רק לקבל נתונים בכל רגע היכן הילדים נמצאים פיזית, להאזין לאילו תכנים הם נחשפים, לתקשר איתם באמצעות אפליקציה, לקבל התראות אזהרה בעת מצוקה ולראות פיזית את סביבת הימצאותם, אלא גם שיחות וידיאו באמצעות מצלמה המותקנת על השעון אותה ניתן להפעיל מהנייד של ההורה בלבד.

בעידן בו שיחות הוידיאו הפכו לפופולאריות הן באמצעות תוכנות מחשב והן באמצעות אפליקציות שונות, החברה החליטה לקחת צעד אחד קדימה את השעונים החכמים ולאפשר תקשורת וידיאו מעבר לתקשורת הקולית והטקסטואלית.

כפתור מצוקה, GPS

ה-Kidi-Watch מכיל שלל פונקציות בטיחות לילדים כדוגמת איתור מיקום על גבי מפה באמצעות GPS, שיחות קוליות למספרים המוגדרים על ידי ההורה מראש, צ'אט קולי והודעות firewall.

כמו כן, ניתן להגדיר מרחב פעילות של הילד באמצעות גדר אלקטרונית עם דיווח על כניסה ויציאה מאזורים מוגדרים מראש. לשעון פונקציה של כפתור SOS לשיחת חירום.

השעון החכם מאפשר האזנה מרחוק לסביבת השעון, צפייה בהיסטוריית מיקומים וכעת גם אפשרות לצילום מרחוק של אזור הפעילות. השעון פועל באמצעות רשת האינטרנט הסלולרית ומאפשר להאזין לתכנים אליהם נחשפים הילדים.

קידי ווטש וידיאו, מחיר 499 שקלים. יח"צ,
קידי ווטש וידיאו, מחיר 499 שקלים/יח"צ

השעון החדש מציע גם אפשרות למדידת צעדים ומרחק של הילד/ה פונקציה מעולה למי שרוצה לשמור על כושר והכל במכשיר אחד חכם.

למעשה השעון מהווה תחליף לטלפון סלולרי להורים אשר אינם חפצים לתת מכשיר סלולרי לילדים. השליטה בשעון נעשית באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שעון חכם וידיאו, קידי ווטש, מחיר 499 שקלים. יח"צ,
שעון חכם וידיאו, קידי ווטש, מחיר 499 שקלים/יח"צ

השעון החכם Kidi-Watch נבנה על בסיס בינה טכנולוגית המבוססת על תכונות של אמצעי בטיחות חדיש הנשען על הצרכים של ההורים בעת שהילד/ה מחוץ לבית הן אם במסגרת חינוכית והן אם בזמן בילוי ומשחק.

להבדיל ממכשיר סלולרי, ב- KidiWatch להורה השליטה המלאה אל מי הילד/ה יחייגו, עם מי יתכתבו ומתי יוכלו לשחק בשעון, כל זאת נשלט על ידי ההורה באמצעות האפליקציה המותקנת במכשיר הנייד בנוסף ניתן להורה לנעול את המכשיר בזמן הגן, בית הספר ועוד.

קידי ווטש, מאבטח אישי לילדים. קידי ווטש,
קידי ווטש, מאבטח אישי לילדים/קידי ווטש

השעון החדש עובד על דור G4 משקלו קל 54 גרם בלבד, המסך הוגדל לגודל של 1.4 אינטש, סוללה חזקה.

המחיר של הגרסה החדשה יעמוד על 499 שקלים. הערכה תכיל כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 3-10.

להשיג באתר של kidiwatch.co.il משלוח חינם וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully