וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיב טעם מגיעה לירושלים: מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 9:06

הרשת מרחיבה את אזור המשלוחים באמצעות אתר האונליין "טיב טעם בקליק", ובכך תעלה החל מהחודש לבירה. המהלך נערך לאחר בדיקה מקיפה שערכה. השלב הבא: פתיחת סניף בעיר?

רשת טיב טעם מרחיבה את אזורי המשלוחים עד הבית באמצעות אתר האון ליין "טיב טעם בקליק" www.tivtaam.co.il ובכך עולה לראשונה לעיר ירושלים החל מחודש מאי. במסגרת זו יעלה קמפיין תחת הסלוגן: "ימות השליח!", בהשקעה של כחצי מיליון שקל. המהלך נערך לאחר בדיקה מקיפה שערכה טיב טעם, במסגרתה תפעל בשלב הראשון להרחבת פעילות האון ליין לירושלים ובשלב השני תשקול הרשת לפתוח סניף בעיר.

מנתוני הלמ"ס עולה כי כיום מתגוררים בירושלים למעלה מ-920 אלף תושבים, והיא נחשבת לעיר הגדולה בארץ (אוכלוסייה), כפול מהעיר תל-אביב ומהווה 10% מאוכלוסיית המדינה. שליש מהעיר תושבים חרדים, שליש מהמגזר הערבי ו - 33% מהתושבים חילונים, הכוללים משפחות, סטודנטים, צעירים ועוד.

חגי שלום מנכ"ל טיב טעם: "מדובר בבשורה משמעותית וחשובה לתושבי ירושלים החילוניים המחפשים אלטרנטיבות בתחום הקולינארי. טיב טעם תעניק להם משלוחים עד הבית 24/7 כולל שבתות וחגים ומגוון רחב של מותגים ומוצרים מרחבי העולם. לדבריו: "מהלך זה מתחבר למדיניות החברה שחרטה על דגלה את החופש לבחור וככזאת מאפשרת לכל אחד לבחור מתי להזמין אם ביום חול או שבת, ומה להזמין כשר או לא. מדובר בשלב הראשון בהתרחבות דיגיטלית באמצעות אתר המשלוחים "טיב טעם בקליק" ובשלב השני תשקול החברה לפתוח סניף בעיר".

לרגל ההשקה תצא טיב טעם בקמפיין רחב באמצעות משרד הפרסום באומן בר רבנאי, תחת הסיסמא: "ימות השליח!", בתקציב הנאמד בחצי מיליון שקל. הקמפיין יכלול פעילות דיגיטל, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות מקומית, תשדירי רדיו ועוד. במסגרת הקמפיין הפרסומי ישולבו גם טייק אופים על ביטויים מוכרים ביהדות בנושא ירושלים, כגון: אם אשכחך ירושלים... ירושלים לא שכחנו אותך, למשלוח הבאה בירושלים הבנויה ועוד".

כמו כן, במסגרת קמפיין תיערך פעילות קד"מ רחבה בעיר, בין היתר: תינתן מתנה למשלוחי טיב טעם: פנקס עם פתקים אותם מתבקשים הירושלמים להניח בכותל. המשפטים בפתקים ייצגו רוח ליברלית עם קריצה תחת הקונספט: 'החופש לבחור', כגון: 'אמן שתהיה תחבורה ציבורית בשבת,' 'אמן שיהיו נישואין אזרחיים', 'שהפסטה תמיד תצא אל-דנטה' ועוד.

אתר האון ליין "טיב טעם בקליק" מציע, סטנדרט חדש של שירות ואיכות משלוחים הכוללים אריזות מושקעות, צידניות רב פעמיות ופינוקים נוספים, כמו דוגמיות חינם, שוברים ועוד. באתר ניתן למצוא את כל מוצרי המכולת הרגילים ובנוסף את כל המחלקות הטריות והמגוון המיוחד של טיב טעם - בשר מובחר טרי, דגים טריים, מעדניית גבינות ונקניקים עם מבחר עצום מכל העולם, מאפיה איכותית, יין ואלכוהול, פירות וירקות ועוד. ניתן להזמין משלוחים עד הבית - באתר ובאפליקציית "טיב טעם בקליק" הניתנת להורדה חינם באנדרואיד ובאפל סטור.

  • עוד באותו נושא:
  • טיב טעם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully