וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר אופטיקה ו-TEAM ALPINE F1 מקימות שותפות ייחודית

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 12:46

השותפות תביא להקמתה של המעבדה הראשונה מסוגה במרוצי פורמולה 1 לשיפור הראייה, ובמטרה לספק בדיקות עיניים באיכות גבוהה, לחברי Alpine F1 Team ולנהגי המרוץ של Alpine Academy

שמיר תעשיות אופטיקה, המפתחת והיצרנית העולמית המובילה של עדשות משקפיים ו- Alpine F1 Team שמחים להכריז על שותפות חדשה וחדשנית שבה תשמש שמיר כשותפה בתחום האופטיקה של Alpine F1 Team. שיתוף הפעולה, פרי יוזמתה של FUSE France (סוכנות שיווק הספורט של קבוצת המדיה אומניקום), שואף לשפר את איכות הראייה והבטיחות של חברי צוות המרוצים ובסופו של דבר את ביצועיהם המשותפים.

השותפות היא ביטוי טבעי לערכים המשותפים לשמיר ו- Alpine F1 Team בתחום של טכנולוגיות מתקדמות, חדשנות, ביצועים איכותיים, תגובה מהירה, דיוק, בטיחות ועבודת צוות מעולה. השותפות בין שמיר ל Alpine F1 Team תביא להקמתה של המעבדה הראשונה מסוגה במרוצי פורמולה 1 לשיפור הראייה, ובמטרה לספק בדיקות עיניים באיכות גבוהה, לחברי Alpine F1 Team ולנהגי המרוץ של Alpine Academy כמו גם לצוות המטפל ברכב, צוות ה-pit wall ושאר בעלי התפקידים במטה Alpine F1 Team באנסטון Enstone)) שבבריטניה ובווירי-שאטיון (Viry Chatillon ) שבצרפת.

מהנדסי Alpine F1 Team ושמיר ישתפו פעולה במחקר ופיתוח ויחקרו טכנולוגיות חדשות לשיפור ביצועי מרוצים ובטיחותם תוך התמקדות בראייה, לרבות משקפות וקסדות עם סנוור מופחת ועדשות, המונעות הצטברות אדים (אנטי-פוג) עבור הקסדות של המהנדסים והמכונאים וחידושים נוספים.
צוותי השטח וגם צוותי המטה של Alpine F1 Team בצרפת ובבריטניה, ייהנו ממעקב סדיר באמצעות בדיקות עיניים ויצוידו בציוד הבטיחות והעדשות המתקדמים ביותר של שמיר שנועדו להבטיח ביצועי ראייה משופרים. לציון מעמדה החדש של שמיר כשותפה טכנית של Alpine F1 Team, הלוגו של שמיר יופיע מעתה, על חלק מהציוד של Alpine F1 Team כגון קסדות המכונאים, קירות המוסך במרוץ ועוד.

שמיר ואלפיין. יחצ,
ביטוי טבעי לערכים. שותפות בין שמיר ל-Alpine F1 Team/יחצ

דויד בריביו, (Davide Brivio) מנהל המרוצים ב- Alpine F1 Team, אמר, "מצוינות בפורמולה 1 מחייבת הצטיינות בכל התחומים ועל-ידי כל המשתתפים. לעתים קרובות נוטים לשכוח את חשיבות הראייה למרות שבכוחה ליצור הבדל משמעותי בביצועים. כפי שראינו במקצועות ספורט רבים ושונים, כגון סקי וראלי, ספורטאים המסוגלים להתמקד באופן מדויק, ללא הסחות הנובעות מסנוור, טשטוש או הבהקים מגיעים לביצועים טובים יותר. שמיר מפתחת טכנולוגיה אופטלמית חדשנית המובילה בעולם ואנו מצפים לבחון יחדיו כיוונים רבים ושונים".

יגן משה, מנכ"ל שמיר, אמר: "אנו גאים לשתף פעולה עם המותג הנודע וליישם את המומחיות שלנו כדי לתמוך בביצועים של Alpine F1 Team . אנו מאמינים כי השותפות תאפשר לשמיר לבטא את הלהט שלנו לחדשנות ולהמשיך לפתח מוצרים ייחודיים ומובילים. שיתוף פעולה נהדר כגון זה, עם נבחרת מובילה באחד ממקצועות הספורט המובילים ועתירי הביצועים היא הזדמנות מצוינת עבורנו לקדם את החזון של שמיר - שיפור איכות החיים באמצעות שיפור הראייה".

אנטואן מאגנן, (Antoine Magnan) מנהל שותפויות אסטרטגיות ב- Alpine F1 Team, אמר: "אנו גאים לצרף אלינו את שמיר. אחד העקרונות החשובים של האסטרטגיה המסחרית שלנו הוא לשתף פעולה עם המותגים הטובים מסוגם בכדי לבחון פתרונות חדשים. מרוצי פורמולה 1 מהווים מעבדה ייחודית למותגים ששואפים לדחוק את גבולות הטכנולוגיה ולפתח תהליכים וחומרים חדשים שישפרו את ביצועי Alpine F1 Team וגם ייושמו במוצרי צריכה מחוץ למסלולי המרוצים. זוהי שותפות מרגשת המציעה פוטנציאל נרחב לבחינת היבטים של הביצועים האנושיים שטרם נבדקו בפורמולה 1".

זוהר קצמן, סמנכ"ל הטכנולוגיה בשמיר, אמר: "עבודה משותפת עם המותג האגדי של Alpine F1 Team Fמציתה את הדמיון והלהט לחדשנות. ל- Alpine F1 Team ולנו יש חזון וערכים דומים, בהם מצוינות, דיוק, ביצועים גבוהים, בטיחות ועוד. בשותפות זאת נתמקד בהשגת ראייה מושלמת בכל תנאי, התאמת פתרונות ראייה אישיים לשותפינו ב- Alpine F1 Team ושיפור הביצועים והבטיחות של הנבחרת. האתגרים, התנאים הקיצוניים והצרכים של מרוצי פורמולה 1 יקדמו אותנו לפיתוח פתרונות ראייה טובים יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • פורמולה1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully