וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: רשת האופנה שממשיכה לשלוח את זרועותיה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:30

וגם: הבושם שמחזיר אותנו לחיים, מלון הבוטיק שהוא גם גלריה, עדשות נגד חיידקים ותערוכה וירטואלית מעצימה נשים

תמנון בקניון

תמנון. אהוד שגב,
תמנון/אהוד שגב

רשת האופנה תמנון משיקה חנות חדשה בקניון רוטשילד בראשון לציון במתחם המשתרע על פני כ-600 מ"ר ובהשקעה של כ-2 מיליון שקל. החנות החדשה עתידה להיפתח בקומה התחתונה של הקניון במקום "זארה" שנסגרה לפני כמה שבועות.

הקונספט החדש של רשת "תמנון" שיושם לאחרונה בחנות הדגל בקניון "הקריון" בצפון, מציע ללקוחות מגוון רחב של פריטים במחלקות הנשים, גברים וילדים, בנוסף ניתן למצוא בחנויות החדשות מחלקת אביזרים גדולה, מגוונת ואופנתית. בכל עונה רשת תמנון מציעה קולקציות עכשוויות המכילות מבחר עצום של פריטים שמתחדשים ביניהם: שמלות, ג'ינסים, חולצות טי מודפסות, חולצות מכופתרות, פיג'מות במידות XS-XL, אביזרים ופריטים המותאמים לקולקציה של כל עונה. ההשראה לקולקציות נלקחת מהטרנדים החמים של עולם האופנה.

רשת תמנון נמצאת 25 שנה בבעלות פרטית של ברוך ריינר המנכ"ל, והיא נחשבת לאחת מרשתות האופנה המובילות בישראל עם בגדים אופנתיים במחירים שמתאימים לכל כיס. לרשת כ-89 סניפים הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות ברחבי הארץ.

seperator

מי הבוס

הוגו בוס. יח"צ,
הוגו בוס/יח"צ

מותג האופנה הגרמני "הוגו בוס" משיק בושם נשי בשם ALIVE, שם שאין מתאים ממנו לתקופה זו בה כולנו חוזרים לחיים. הוגו בוס, על-שם הוגו פרדיננד בוס שייסד אותו, הוקם ב-1923, והשיק את הבושם הראשון ב-1985-בושם הוגו בוס. מאז הושקו מעל 100 בשמים. השקת הבושם מתבצעת שנה לאחר ההשקה הגלובאלית המוצלחת של גרסת EDP BOSS ALIVE, וממותג הוגו בוס נאמר כי בשמי המותג מעלים לאורך השנים על נס כל אחת ואחת וכעת זו השקת BOSS ALIVE -פרי יצירה משותפת של אמניות הבשמים מרי סאלמאן והונורין בלנק.

קמפיין הפרסום נערך בהובלת השחקנית אמה רוברטס, המשמשת שוב כפנים של הבושם, ומזמין נשים מכל העולם לחגוג את ההנאות הפשוטות של החיים, בעיקר לאחר השנה שעברנו, לחגוג רגעי קסם קטנים של חברות, חיוביות, ואושר המרוממים את מצב רוחנו ומזכירים לנו שאת היופי ניתן למצוא בכל יום חדש. את הבקבוק האדריכלי של הבושם עיצבה התכשיטנית אמלי ריץ'.

seperator

אמנות בחדר המדרגות

אמנות במדרגות. יח"צ,
גלריה מדרגות אסמבלאז' לאמנות עכשווית/יח"צ

חללי ומסדרונות מלונות הבוטיק ממשיכים להוות משכן ליצירות אמנות. אחד מהם הוא מלון הבוטיק החדש אסמבלאז' ברחוב אלנבי בתל-אביב.

המלון שוכן בבניין לשימור, מהיפים שנבנו בתל-אביב בתחילת המאה ה-20, כחלק מרצף מבנים אקלקטיים היסטוריים באלנבי, אשר נכללו בתחום אזור החיץ של הכרזת "העיר הלבנה". קירות ומדרגות המלון המשלב בהרמוניה ישן וחדש, הפכו ל"גלריה אסמבלאז'"-גלריה לאמנות מודרנית המציגה תערוכות מתחלפות, ויהווה מקום מפגש של אירועי תרבות, אומנות עכשווית והופעות.

"גלריה מדרגות אסמבלאז' לאמנות עכשווית" היא גלריה פתוחה לקהל הרחב הפועלת כגלריה מסחרית המציגה תערוכות מתחלפות של אמנים בתחומי האמנות העכשווית, המבקרים יכולים לרכוש את העבודות המוצגות בחללים דינמיים ובחלל המדרגות של המלון. ביום חמישי הקרוב תפתחנה שתי תערוכות יחיד חדשות של האמניות אלינור מילצ'ן ועירית תמרי, שכל אחת מביאה סיפור של חלום.

תמרי יצרה את "חזיון לילה בחדר 309 " . בביקורה הראשון במלון, עלה בה זיכרון מסיפור שרצתה לכתוב פעם, על חלום שנתקע בחדר בית מלון וכל אורח שמגיע למלון חולם אותו. הסיפור טרם נכתב אבל בביקורה במבנה הזיכרון היה חזק והיווה את הפתח ליצירה, סוג חלום וכיצד הוא היה משפיע על החולם.

אלינור מילצ'ן יצרה מייצב "בבוקר אפריל אחד" שתוכנן במיוחד לחלל הביתן שעמד ריק עד כה , כמו בהמתנה להכלה. בהשראת הסיפור הקצר של הרוקי מורקמי, "על לראות 100% בחורה מושלמת בבוקר אפריל יפיפה אחד . מילצ'ן מגישה בדרכה החזותית את הסיפור של חלום על מפגש, חלום על מאוויים לאינטימיות ויופי והשאלות העולות לגבי החברה והפרטי.

seperator

העדשות שדוחות חיידקים

העדשות שדוחות. יח"צ,
ZEISS/יח"צ

בקבוצת "לפידות" משיקים חדשנות פורצת דרך של מותג ZEISS - עדשות משקפיים, ZEISS AntiVirus-ציפוי חדש ומתקדם לעדשות המשקפיים ההורג 99.9% מהווירוסים ומהחיידקים. במציאות חיינו, בה כולנו מבינים את הצורך בשמירה על היגיינה ניתן לשמור עליה גם כמדובר בעדשות המשקפיים שהן משטחים מרובי מגע הנושאים וירוסים וחיידקים. העדשות עלולות להזדהם באמצעות התפשטות טיפות ומגע ישיר, כשווירוסים מסוימים נותרים ברי קיימא על משטחים ממספר שעות מספר ימים, לפעמים גם חודשיים ארוכים.

חברת ZEISS הגרמנית מובילה קרוב ל-175 שנה את נושא החדשנות והטכנולוגיה בתחום העדשות, אחרי שהשיקה עדשות משקפיים חדשניות פורצות דרך, כמו עדשות משקפיים עם ציפוי הגנה מפני קרינת UV, עדשות המותאמות לעידן הדיגיטלי בתנועה ועוד, מגיעות עדשותZEISS AntiVirus -חדשנות פורצת דרך היוצרת באמצעות ציפוי Silver nanoclusters יוני כסף המספקים אינטראקציה אנטי-ויראלית ואנטי-בקטריאלית על-פני העדשה מהרגע שמתרחש זיהום.

קבוצת לפידות - מחברות הבריאות המובילות בישראל, מתמחה בייבוא, שיווק ובהפצת מגוון מותגי אופטיקה ובריאות העין, מכשור ואספקה רפואית ומוצרי צריכה. החברה מייצגת עשרות רבות של חברות בינלאומיות מובילות ומותגים בתחום הבריאות ואיכות החיים.

seperator

פוסט פנדמיה

פוסט פנדמיה. יח"צ,
פוסט-פנדמיה/יח"צ

האוצרת קרן בר גיל, פתחה בחלל חדש בכיכר מסריק תערוכה קבוצתית בשם "פוסט-פנדמיה". תערוכה ראשונה שהיא אוצרת לאחר שנה וחצי של קורונה. התערוכה פתוחה לקהל הרחב שהיה צמא לאירועי אמנות. בתערוכה מציגים 25 אמנים ביניהם רונן שהרבני בעבודת וידאו חדשה, יפעת בצלאל, אוהד מטלון וגיא גולדשטיין והיא תהיה פתוחה עד ה-14.5.

seperator

TO B OR NOT TO B

TO B OR NOT TO B. יח"צ,
BB Cream/יח"צ

מותג דוקטור עור, מבית ניאופרם מוצרי צריכה, השיקו בזום את BB Cream מסדרת האנטי אייג'ינג Renew OR- עם יתרונות ה- BB Cream. דוקטור עור הינו מותג מוצרי טיפוח וטיפול לפנים ולגוף, פרי פיתוח רופאי עור, המציע מוצרים לבריאות העור שנבדקו על עור רגיש ומתאימים למגוון סוגי וצרכי העור, עם רכיבים שיעילותם מוכחת.

אלית קלדרון, מנהלת תחום ניאופרם מוצרי צריכה אמרה כי טרנד ה-BB תופס תאוצה. יותר ויותר נשים מחפשות פתרון קליל, מהיר ואיכותי שיעניק להן קרם לחות, מקדם הגנה וכיסוי של מייק-אפ במוצר אחד, והם עדים לכך שקיים רצון לשלב בשגרת הטיפוח מוצרי אנטי אייג'ינג כבר בגילאי ה-30 ולעיתים קודם. קלדרון סיפרה כי בפיתוח המוצר החדש שולבו גם חומצה היאלורונית ורכיבי פטנט ייחודיים המבוססים על מקור טבעי, המסייעים בהפחתת כתמי העור ומעניקים שיפור באזור הקמטים כבר מהשבוע הראשון לשימוש. המומחיות ארוכת השנים של מותג דוקטור עור בתחום האנטי אייג'ינג, אפשרה להם להעניק לצרכנים ערך מוסף, ולהביא בשורה צרכנית למדפי הדרמו קוסמטיקה ההופכת את קרם ה-BB של דוקטור עור לדור הבא של ה- BB CREAM בישראל.

יעל בן-צבי, סמנכ"לית השיווק, אמרה כי השקת המוצר תואמת את אסטרטגיית ד"ר עור בפרט וניאופרם מוצרי צריכה בכלל, להמשיך להוביל את עולם הדרמו-קוסמטיקה בישראל ולהציע חדשנות מוצרית מיטבית, ודוקטור עור ימשיך לתת מענה לצרכים שעולים מצרכניות, עם דגש על רכיבים פעילים מוכחים מחקרית ופטנטים רשומים.

ניאופרם מוצרי צריכה עוסקת בשיווק ובמכירת מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

seperator

ניו יורק תל אביב

הנפקת חברת הפינטק הצומחת נאייקס, היוניקורן הראשון בתל-אביב, בהובלת החתם הבינלאומי ג'פריס ובליווי משרד קשרי המשקיעים הניו יורקי -IR MS בניהולה של מירי סגל, יצאה לדרך עם רואד שואו וירטואלי עם משקיעים מארה"ב, אירופה ואוסטרליה. סגל, בעלת משרד קשרי המשקיעים בניו-יורק MS-IR, מובילה את נאייקס, ומטפלת בהנפקת הטכנולוגיה הגלובלית של היוניקורן הראשון בתל-אביב.

חברת נאייקס פיתחה פתרון לתשלום במכונות אוטומטיות, וצפויה לגייס 150 מיליון דולר לפי שווי של מיליארד דולר, כאשר חלק גדול מהמניות יימכרו למשקיעים זרים, במתכונת של הנפקת הבורסה.

אם ההנפקה תצא לפועל, מדובר בהנפקה הגדולה ביותר בבורסה בתל-אביב. סגל, ישראלית המתגוררת בניו-יורק למעלה מ-16 שנה, נחשבת למומחית בתחומה, ולאישה הישראלית המובילה בתחום מאתגר זה, כמלווה באופן יסודי ומקצועי של קשרי משקיעים לחברות שעומדות בפני הנפקות, ראשוניות ומשניות, ספאקס וניהול שוטף מול שוק ההון האמריקאי.

סגל יועצת לניירות ערך לפתיחת שווקים בינלאומיים ומעודדת מעורבות של חתמים ומשקיעים זרים בשוק ההון הישראלי, אמרה כ היא מרגישה זכות וגאווה גדולה לקדם ולסייע ליוניקורן הראשון בבורסה תל-אביב, בליווי ג'פריס שהינו החתם המוביל את ההנפקה ולמעשה החלוץ בתחום. שוק ההון הישראלי פועל לפי סטנדרטים בינלאומיים גבוהים ומושך אליו משקיעים גלובאליים מהשורה הראשונה וחשוב שגם משקיעים מקומיים ייהנו מחברות הטכנולוגיה המצליחות ביותר שצומחות בתל אביב.

seperator

אמנות וירטואלית

אמנות וירטואלית. יח"צ,
ריטה קפיטולסקי/יח"צ

ויש גם אמנות וירטואלית. ד"ר אביבית אגם דאלי, יצרה את "העצמה נשית" - תערוכה וירטואלית בהשתתפות ציירות וצלמות. התערוכה נותנת במה וביטוי לכל ייצוג פלסטי, בצילום או בציור, של העצמה נשית, נושאי מגדר, סביבה וטבע. מטרת התערוכה היא להעלות על נס את חשיבות יום האישה הבינלאומי כמקור להעצמה נשית ולדרבון נשים להשיג זכויות אדם המגיעות להן, וכמנוף לקידום, שוויון זכויות לנשים באשר הן.

בין האמניות גם ריטה קפיטולסקי המציגה מבט על חייה של האישה המודרני והניסיון לשלב בין כל העולמות. יום האישה הבינלאומי צוין לראשונה ב-1909 בארצות הברית בעקבות הצהרה של המפלגה הסוציאליסטית של אמריקה, לזכר שביתת איגוד פועלות נשים שהתקיימה ב-1908.

ב-1910 אורגן כנס האישה הבינלאומי כדי להקדים את האספה הכללית של האינטרנציונל השני בקופנהגן והוצע לציין מדי שנה את "יום האישה הבינלאומי" אם כי לא נקבע תאריך. בהמשך נשים דרשו שתינתן להן זכות ההצבעה ולכהן במשרה ציבורית, הן מחו על אפליה מגדרית בתעסוקה. בברית המועצות הפך יום האישה הבינלאומי לחג רשמי תחת משטרו של לנין, במערב נחגג יום זה לאחר 1977 כאירוע עממי, כאשר העצרת הכללית של האו"ם הזמינה את המדינות החברות בו להכריז על 8 במרץ כיום האו"ם לזכויות נשים ולשלום בינלאומי.

seperator

עוצרים באדום

גרנולה. יח"צ,
רנולה PROTEIN/יח"צ

תלמה - ממובילות שוק הדגנים בישראל, אינה פוסחת על טרנדים בשוק המזון וכחברה הקשובה לצרכנים, היא משיקה סדרת גרנולה פרוטאין חדשה מועשרת בחלבון. הסדרה מתאימה למגמת השוק בה ניתן לראות יותר ויותר קטגוריות ומוצרים המכילים תוספת חלבון ומעידים שהביקוש כאן כדי להישאר.

מוצרים רבים בשוק מציעים חלבון בכמות גבוהה, אך גם כמות גבוהה של סוכר, נתרן או שומן רווי, תלמה מציעה גרנולה PROTEIN ב-2 טעמים חדשים כשכל אחד מכיל 23-24% חלבון, ללא סימונים אדומים. נגה בנר סוארי, מנהלת שיווק דגני "תלמה" אומרת כי הם עושים מאמץ להשיק מוצרים רלוונטיים איכותיים וחדשנים, ועולמות הגרנולה והחלבון הם שני שווקים שצומחים במהירות בישראל בשנים האחרונות. שילוב שמגיע על רקע העלייה במודעות לתזונה בריאה ומאוזנת, כושר, אורח חיים בריא וביקוש למוצרים הנותנים מענה איכותי ברמת החלבון.

בשנה האחרונה ראו בחברה יותר ויותר מתכונים לגרנולה ביתית או כזו הנמכרת בצנצנות במעדניות בוטיק בניתוח שוק הגרנולה המסורתי הנמצאים ברשתות השיווק. שוק הגרנולה בישראל מגלגל בשנה כ-56 מיליון שקל והוא מחולק בצורה גסה לשתי קטגוריות: הקלאסית המהווה כ-85 אחוז מכלל השוק וכוללת את מוצרי החברות הגדולות המגיעים בטעמים וגדלים שונים, וקטגוריית הפרימיום, הכוללת מוצרי נישה עם הטבות כמו תוספות ייחודית, רכיבים מיוחדים, קליימים וכו' (למשל גרנולה פנינה רוזנבלום, טוסו).

טרנד החלבון אליו נחשפו בשנים האחרונות הנובע כחלק מהעלייה הדרמטית בכושר הביתי או החברתי הוא המקום אליו נכנסת תלמה, מהשחקניות הגדולות בענף. שוק המוצרים מועשרי החלבון בישראל גילגל ב-2020 342 מיליון שקל, גידול של 17 אחוז מהשנה הקודמת, והתרחב ב-2021 ל10- קטגוריות נוספות, כך שניתן למצוא מוצרים מועשרי חלבון בלא פחות מ-23 קטגוריות מזון שונות.

seperator

קולט משיקה

שיר אלמליח וסער ביטון. רפי דלויה
שיר אלמליח וסער ביטון/רפי דלויה

הדוגמנית שיר אלמליח אשר השיקה לראשונה את מותג ההלבשה התחתונה שלה, "קולט", נכנסת לראשונה לזירה של עזריאלי.קום ותמכור באתר את הקולקציה החדשה. אלמליח וסער ביטון, סמנכ"ל הסחר נפגשו לרגל השקת השת"פ ואלמליח אמרה לו כי מדובר בשת"פ חשוב מאוד, והיא בוחרת בקפידה את שיתופי הפעולה העסקיים אשר יתאימו ויביאו ערך מוסף למותג שלה.

ביטון בירך אותה על הצטרפותה לאתר והבטיח להמשיך לקדם תמהיל מוצרים רחב ואיכותי במקום אחד, המאגד בתוכו את כלל המוצרים המובילים בארץ ובעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully