וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירושלים בתמונות: מתחם העבודה מציג תצלומים מהווי העיר

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 8:48

לקראת יום ירושלים, רשת מתחמי העבודה המשותפים Urban Place, החליטה לציין את היום הזה בסניף הנמצא בעיר הקודש בצורה מעוררת השראה

מדי שנה מתקיימים ביום ירושלים מגוון טקסים ממלכתיים, עצרות, אירועים ומופעים ברחבי העיר.

השנה החליטה רשת מתחמי העבודה המשותפים, Urban Place, להוסיף על כל אלה גם תערוכה מקורית. סניף ירושלים של הרשת, שנמצא בתחנה המרכזית, יקיים גלריית תמונות רחוב מרחבי העיר ירושלים אשר יספר את סיפורה באופן אותנטי,מבעד לעדשת המצלמה של האמנית אורית בן חיים.

תמונות מספרות על העיר ירושלים. אורית בן חיים,
תמונות מספרות על העיר ירושלים/אורית בן חיים

התערוכה תהיה פתוחה לציבור הרחב ותביא עימה הענקת הצצה לזווית ירושלמית קצת אחרת.

ברשת חללי העבודה מקווים כי לאחר השנה האחרונה, אשר הייתה עמוסה במגבלות בכל הקשור להיבטים האנושיים וכחלק בלתי נפרד מכך מפגשים חברתיים, מפגש תרבותי זה בסימן יום ירושלים מהווה יריית פתיחה של ממש עבור רשת Urban Place, שעל פי תחזיתה שנת 2021 תביא לפריחה המחודשת של מתחמי העבודה המשותפים.

לדברי הרשת, השינויים הארגוניים המואצים, אשר הובאו לידי ביטוי על ידם, נמשכים גם בימים אלו. בין אם בהיבט של הסכמי הצטרפות גמישים או בתמיכה השוטפת בקהילתיות.

תערוכת תמונות במספרות במתחם חללי העבודה. אורית בן חיים,
תערוכת תמונות במתחם חללי העבודה/אורית בן חיים

רומן לוי, מייסד ומנכ"ל רשת מתחמי העבודה המשותפים :Urban Place: "יציאה מן הקופסא היא פתרון נפלא בעיקר לנוכח השנה האחרונה. התערוכה תביא עימה סיפור ירושלמי ייחודי, ויום ירושלים מהווה סיבה נפלאה לפתיחת התערוכה".

"כמו כן אנו שמחים להעניק פתרונות יצירתיים לכל הממברים שלנו לאורך כל השנה. אין ספק כי חברי קהילת ירושלים לוקחים חלק בפעילויות ואירועים, שמעניקים לכל אחת ואחד צמיחה מבחינת יזמית ועסקית", מסכם לוי.

התערוכה שנפתחה ביום ראשון, תהיה פתוחה לאורך כל השבוע.

תמונות מספרות, יום ירושלים. אורית בן חיים,
תמונות מספרות, יום ירושלים/אורית בן חיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully