וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 13:04

מינויי בכירים ב-Fetcherr, מנהל חדש במגזר המסחרי, סמנכ"ל כספים בשפיר ועוד. כל המינויים של השבוע האחרון בעולם העסקי

חברת הסטארט אפ Fetcherr מתרחבת ומצרפת לשורותיה שורה של בכירים בעולם התעופה כחלק ממערך פיתוח עסקי נרחב המוקם בימים אלו ובהמשך למינויו של מנכ"ל והיו"ר היוצא של British Airways, אלכס קרוז. מיכל וכטרמן, שתנהל את פעילות החברה בארה"ב תהיה אמונה על פתיחת שווקים חדשים ויצירת הזדמנויות עסקיות בארה"ב. וכטרמן מנהלת IT בעלת ניסיון של כ- 30 שנים במתן פתרונות טכניים בתחום התעופה והתיירות ושימשה בתפקידה האחרון כמנהלת ה - IT של United Airlines לניהול הכנסות ותכנון הפצה והייתה אחראית בין היתר לניהול מערכות היחסים עם ספקים.

מינויה של וכטרמן מצטרף לשרשרת מינויים משמעותית לשדרת הניהול של החברה. ביניהם, אלכסנדר סקרול שינהל את פעילות החברה בשוק האירופי, בעל ותק של 26 שנים בתחומים שונים בעסקי שדות התעופה. במסגרת תפקידיו הקודמים שימש סקרול כמנכ"ל ובעלים של חברת ייעוץ לשדות תעופה ותעשיית התיירות בנושאי פיתוח ויישום אסטרטגיית שיווק, ניתוח מסלולים ותחזיות. פאולו קמרו שמונה למנהל צוות הפיתוח העסקי הגלובלי ומנהל הפיתוח בשוק הדרום אמריקאי, בעל ניסיון של למעלה מ - 20 שנה בעולם הארגוני, ניהול ופיתוח עסקים חדשים בשווקים עולמיים מרכזיים, ונויה כהן - שלום, שהייתה עד לאחרונה מנהלת מחלקת הפיתוח של IATA ישראל שמונתה למנהלת מחלקת Customer success אשר קולטת את הלקוחות החדשים ומלווה אותם בכל התהליך.

רובי ניסן, מבעלי Fetcherr מסר: "מתחילת 2021 יש התעניינות עצומה מצד חברות תעופה במערכת של Fetcherr. לאור הגידול המשמעותי הצפוי לחברה בשנתיים הקרובות גייסנו לשורותינו, נוסף על אלכס קרוז היו"ר היוצא של בריטיש איירווייז, גם "נבחרת חלומות" של בכירי תחום התעופה עולמית על מנת לסייע לנו לממש את הפוטנציאל הגדול שקיים במיוחד בתקופה זו".

מיכל וכטרמן. יחצ,
מיכל וכטרמן/יחצ

בן סמו (41) מונה לתפקיד מנהל מכירות בכיר במגזר המסחרי (קומרשיאל) באזור אגן הים התיכון (MED).
בתפקידו הקודם שימש סמו כמנהל לקוח במגזר המסחרי בישראל. קודם לכן שימש כיועץ טכנולוגי ומנהל צוות בדל טכנולוגיות ולפני כן מנהל מוצר ומהנדס תוכנה בנייס מערכות.

לסמו תואר בהנדסת תוכנה מהמכללה האקדמית תל-אביב יפו ותואר שני במינהל עסקים (MBA) מן המרכז הבינתחומי בהרצליה.

בן סמו. ניב קנטור,
בן סמו/ניב קנטור

חברת i4drive שפיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה אשר מספקת תובנות קריטיות למגוון יישומי תחבורה חכמה לרבות טלמטיקה, נהיגה אוטונומית וערים חכמות, הודיעה על מינוי אהרון די קסטרו לדירקטור בוועדה המייעצת של החברה, בעבר שימש אהרון כסמנכ"ל בכיר בגוגל ישראל.

כחלק מתפקידו כדירקטור בוועדה המייעצת אהרון ילווה את החברה בתהליכים אסטרטגיים, שיווקיים ופיתוח עסקי. כמו כן יסייע בפתיחת שווקים חדשים ובניית שיתופי פעולה עם שחקנים חשובים בתחומי הטלמטיקה והתחבורה החכמה.

אהרון די קסטרו מכהן כדירקטור פיתוח עסקי גלובלי ושותפויות בחברת Waze (חברה בת של גוגל) וסמנכ"ל בכיר לשעבר בגוגל ישראל. תחת הנהגתו, האקוסיסטם של השותפויות העסקיות של Waze גדל וכלל אלפי שותפים מהסקטור הציבורי והפרטי, ונגע, במישרין או בעקיפין, במאות מיליוני אנשים ברחבי העולם. בשנת 2008 הצטרף אהרון לקבוצת מנהלי העסקים הראשונה של גוגל ישראל, שם הוא הגדיל את פעילות השיווק עבור חברות וסטארטאפים ישראליים בתחומי ה- B2B ו- B2C. אהרון ניהל מספר מחלקות לאורך השנים, כולל ניהול האופרציה המקומית של גוגל בישראל ואת חטיבת ה Startup Nation.

חברת i4drive מפתחת טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית ולמידה עמוקה אשר מספקת תובנות קריטיות למגוון יישומי תחבורה חכמה לרבות טלמטיקה, נהיגה אוטונומית וערים חכמות. המערכת שפיתחו מאפשרת לנתח עשרות פרמטרים שונים של דפוסי נהיגה ואירועי בטיחות מחיישנים מרובים בתוך הרכב ומחוצה לו. הפתרון של i4drive משולב בעשרות אלפי רכבים בעולם וכבר מראה פוטנציאל עצום. החברה קיבלה הכרה מגופים בינלאומיים כשחקן טכנולוגי חשוב בשוק האוטוטק הישראלי וכאחת מחברות הסטארטאפ המובילות בעולם בתחום ה Deep Learning לרכבים אוטונומיים. לחברה שתפ"ים בינ"ל עם חברות גדולות ומובילות בעולם הרכב והתחבורה החכמה, ביצעה פיילוטים מוצלחים עם מספר יצרני רכב ויצרני משנה בעולם וזוכת 6 פרסים בינלאומיים באירופה, ארה"ב וסין.

אהרון דיקסטרו. יחצ,
אהרון די קסטרו/יחצ

שי לינדנר, מנכ"ל חברות הזכיינות של שפיר, מונה לסמנכ"ל הכספים של הקבוצה. עד כה שימש לינדנר כמנכ"ל חברות הזכיינות של הקבוצה (ביניהן כביש 6 חוצה צפון, הרכבת הקלה בירושלים, כביש 16). במסגרת תפקידיו היה לינדנר אחראי על חברות הזכיינות של פרויקטים שונים, כולל ניהול הממשקים מול הבנקים, המדינה, בעלי מניות שונים ועוד.

לינדנר: "אני מודה על האמון שנותנת בי קבוצת שפיר. אני גאה להיות חלק מקבוצת התעשייה והתשתיות המובילה בישראל, ובמיוחד נוכח תוכניות הפיתוח הנרחבות של הממשלה".

שי לינדנר. רודי אלמוג,
שי לינדנר/רודי אלמוג

צחי שינדלר, 53, מונה לתפקיד מנהל מכירות אזורי ומנהל פעילות Networks A10 בישראל, חברת טכנולוגיה גלובלית המפתחת ומשווקת פתרונות אבטחת מידע, אבטחת רשת, האצה והגברת ביצועי יישומים.

במסגרת תפקידו ינהל שינדלר את הפעילות העסקית של A10 בישראל ויפעל להעמיק את החדירה של החברה בשוק הישראלי והרחבת פעילותה באמצעות הגדלת החשיפה של ארגונים בישראל לפתרונות החברה, פעילות שיווק ומכירות ופעילות עם שותפים עסקיים. שינדלר יפעל להגדיל את נתח השוק של החברה בישראל בדומה לנתח השוק בעולם.

בתפקידו הקודם שימש שינדלר כמנהל מכירות אזורי בחברת סימנטק ולפני כן מנהל מכירות למגזר טלקום של חברת צ'קפוינט.

לשינדלר תואר ראשון (BA) במינהל עסקים מן המכללה למינהל ותואר שני (MEI) בתחום היזמות והחדשנות מאוניברסיטת Swinburne.

צחי שינדלר. דנה שינדלר,
צחי שינדלר/דנה שינדלר

רונן אבישר, בכיר לשעבר בחברה המרכזית למשקאות קלים בה שימש כמנכ"ל קרלסברג ומשקר במשך 12 שנים בקבוצת החברה המרכזית למשקאות קלים, מצטרף לגרופר המייצרת משקאות מוגזים אורגניים חדשניים.

אבישר (57), נשוי בשנית פלוס 2, בעל תואר ראשון במנהל עסקים מאוניברסיטת ת"א ובעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברדפורד, אנגליה. כיהן במשך 12 השנים האחרונות כמנכ"ל קרלסברג עד לשנת 2020 ומנכ"ל משקר בין השנים 2008-2016 בחברה המרכזית למשקאות קלים. בנוסף, היה המייסד בעל המניות והמשנה למנכ"ל של חברת מותגי האלכוהול הבינלאומי IBBLS נציגת DIAGEO יצרנית ג'וני ווקר, סמירנוף ועוד.

חברת גרופר (Growper) מפתחת מותג עצמאי למשקאות קלים - משקה מוגז אורגני המיוצר רק מפרי, מים וגז, ויהיה הראשון מסוגו בישראל. הטעמים הם: תפוזזה (תפוז דם ודומדמניות), תפוחחה (תפוח ואננס) ולימוננדה (לימון ליים) , המוצר, בשלב הראשון, יגיע בבקבוק אישי בלבד (330 מיל'). פיתוח המוצר ארך כשנתיים על מנת להתאימו לשוק הישראלי כגון: הפחתה בכמות הקלוריות, מציאת חומרי הגלם הנכונים כולל בחירת בקבוק (זכוכית- אקולוגי), עיצוב ומיתוג צעיר וחדשני. היזמים במגעים מתקדמים עם מספר מפיצים מרכזיים בשוק, המוצר יימכר בעלות של כ -9 שקלים לבקבוק קר. החברה חתמה לאחרונה על הסכם הפצה עם ניצת הדובדבן ונמצאת בימים אלה במגעים עם חברות הפצה נוספות בארץ ובעולם.

בימים אלה מגייסת החברה 4 מיליון שקלים בקמפיין מימון המונים באתר fundit, מתוכו השלימה כ - 1.5 מיליון שקלים. זאת לאחר שעלתה לפני כשנה בקמפיין מימון המונים בהדסטארט וגייסה 310,720 שקל.

רונן אבישר: "שוק המשקאות המוגזים נא באיטיות ובשל להגוונה, מחירי המשקאות המוגזים בצניחה אגב ייבוא מקביל מאסיבי והצרכנים מוכנים לחוויות חדשות עליהם יהיו מוכנים לשלם פרמיה. מיזמי הפצה וקונסולידציה נולדים, לאחרונה אישרה הממונה על התחרות את מיזם ההפצה נילוס בשותפות עם החברות דיפלומט, גורי, ליימן שליסל ונאייקס ולא מזמן השיקה החברה המרכזית את מיזם קוויק בשותפות עם סופרפארם ויוניון טק. מהלכים אלה הם תולדה של התחזקות רשתות השיווק, אני צופה ביקוש מצד רשתות השיווק למשקה מוגז אורגני מופחת קלוריות אם על המדף ואם כבעלים".

יובל גרודק, שותף, מייסד ומנכ"ל גרופר: "אנחנו רוצים להיות הפיילוט של החדרת התחום הזה לארץ. הקיבעון של היצרניות הגדולות בשוק המשקאות בישראל יכול וצריך להישבר - אחרי שאנחנו נוכיח להן שהצרכן מוכן לצרוך מוצרים טבעיים ולא מזיקים. זה הרי קורה בהמון תחומים אחרים כמו קוסמטיקה, מזון לא מעובד, אופנה מבדים טבעיים, וכמובן תחומי הגנה על האדם והטבע כמו בניה ירוקה, ומעבר לרכבים מונעים בחשמל או גז טבעי".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully