וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלי מציגה: חדשנות פורצת דרך בתחום משקפי הספורט

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 9:50

משיקה את OAKLEY KATO - דגם משקפי הספורט המקצועיים - תוצאה של 45 שנות מחקר ופיתוח, עיצוב וחדשנות עתידנית שמתרכזים לדגם משקפי שמש פורץ גבולות, המתאימים לכל סוגי הספורט

מותג משקפי הספורט "אוקלי" משיק בעולם וגם בישראל דגם משקפי שמש פורץ דרך בתחומו - משקפי Oakley® Kato™ (אוקלי קאטו) שהם תוצאה של 45 שנות מחקר ופיתוח.

המשקפיים חסרי המסגרת עם שדה הראייה המורחב מעניקים תחושה דמויית מסכה, המעניקה לך ראייה של גיבורי-על על ידי הסרת מגבלות, ומספקת את הביטחון הדרוש על מנת להגיע לרמה חדשה של ביצועים. Oakley Kato משלבים את כל המחקרים והחידושים של Oakley כוללים מערכת הטייה מתכווננת ורפידות אף מרובות כדי לאפשר התאמה חלקה ונוחה כפי שלא נראתה מעולם. העיצוב הייעודי תואם לקווי המתאר של הפנים באמצעות עיצוב עדשות פיסולי המעניק יכולת אופטית וצלילות ראייה. מסגרת O-Matter™החזקה אך הקלה מספקת עמידות, ורפידות האוזניים Unobtainium® המעוצבות מעל הרקות מספקות נוחות לאורך כל היום ואחיזה ללא החלקה.

העיצוב הספורטיבי הפונקציונלי, שתוכנן תוך מחשבה על ביצועים, מספק כיסוי אופטימלי, שדה ראייה רחב יותר, שמירה על המסגרת והגנה מפני פגיעות. משקפי Oakley Kato זמינים עם עדשות בטכנולוגיית Prizm™ המיועדת לשיפור הצבע והניגודיות, כך שתוכלו לראות פרטים נוספים כדי להפיק את המרב מכל פעילות.

חומר המסגרת: חומר המסגרת O-Matter™, החזק אך הקליל, מספק עמידות ונוחות לאורך כל היום.
נוחות לאורך כל היום: רפידות האוזניים של Unobtainium® מעוצבות מעל הרקות כדי לסייע לקבלת נוחות לאורך כל היום עם אחיזה ללא החלקה. משקפי משקפי Oakley® Kato™ זמינים עם עדשות Prizm™ המיועדות לשיפור הצבע והניגודיות.

ספורטאים בינלאומיים נבחרו להשיק את המותג וביניהם כוכב הפוטבול של קנזס סיטי צ'יפס פטריק מהומס ורוכב האופניים מארק קבנדיש. מחיר: 1200 שקלים.

את המשקפיים ניתן להשיג ב-6 חנויות בארץ

  • ריינד אופטיק קרית אונו
  • אופטיסטור תל אביב
  • אופטיסטור אילת
  • טל אופטיקה נתניה
  • גילי אופטיק חדרה
  • אסי אופטיקה רמת גן
  • עוד באותו נושא:
  • אוקלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully