וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהפוך את פריז לבירת החדשנות של אירופה?

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 17:13

היזם והמשקיע אראל מרגלית נפגש עם שר האוצר הצרפתי ברונו לה מר ועם צמרת הטכנולוגיה והחדשנות בצרפת. במהלך הפגישה דנו השניים בדרכים להפוך את פריז לבירת החדשנות של אירופה

היזם והמשקיע אראל מרגלית, יו"ר JVP ומרגלית סטארטפ סיטי, נפגש עם שר האוצר הצרפתי ברונו לה-מר ועם צמרת הטכנולוגיה והחדשנות של ארמון האליזה

שר האוצר הצרפתי ביקש ממרגלית להקים את מרגלית סטארטפ סיטי פריז - מרכז חדשנות בינלאומי על בסיס המודל שהקים בירושלים ובניו יורק בדרך להפיכת פריז למוקד הטכנולוגי הבינלאומי של אירופה

השניים סיכמו על יצירת חבילת תמריצים והטבות אטרקטיביים לסטארטפים ויזמי הייטק ישראלים שיבחרו בצרפת כיעד המרכזי להתרחבות באירפה.

כמו כן הכריזו הצדדים על הקמת צוותי עבודה משותפים של ארמון האליזה, שרי האוצר והחדשנות אנשי עסקים עם ראשי JVP ו-Margalit Startup City לגיבוש תוכנית בין ישראל לצרפת בתחומי הפינטק, סייבר, AI ופודטק.

לצד פגישות עם גורמים מדיניים נפגש מרגלית עם ראשי הבנקים הגדולים של צרפת; בנק רוטשליד, הבנק הבינלאומי BNP PARIBAS,, בנק CRÉDIT AGRICOLE, משקיעים ובכירים בכלכלה הצרפתית בהם: קרן החדשנות של ממשלת צרפת - BPI France, ראשי ענקית הרכב - פיג'ו ונוספים, ודן עימם בחיזוק שיתוף הפעולה הכלכלי-אסטרטגי בין שתי המדינות וקידום חדשנות טכנלוגית, כמנוע צמיחה בתקופת הפוסט קורונה.

ביקורו של מרגלית מתקיים בשעה שצרפת עדיין מתמודדת עם משבר הקורונה והשלכותיה הכלכליות, מספר המאומתים ממשיך לעלות, וזהו השבוע הראשון שבו צרפת יוצאת (חלקית) מהסגר השלישי והגבלות הקורונה שהוטלו על המדינה.

היזם אראל מרגלית בפריז. ללא קרדיט,
אראל מרגלית. הבטחה משר האוצר הצרפתי שחברות ישראליות יזכו לתמריצים/ללא קרדיט

שר האוצר הצרפתי, ברונו לה-מר בפגישה עם מרגלית: "שיתוף הפעולה בין צרפת לישראל הוא מהלך אסטרטגי חשוב בתהליך הפיכת פריז למוקד טכנולוגי בינלאומי של אירופה ובמיוחד אחרי ה-COVID19. אנחנו מתכוונים להוביל סדרת תמריצים והקלות לסטארטפים ישראלים שיראו בנו יעד מרכזי להתרחבות באירופה ויסייעו להזניק את הכלכלה הצרפתית. המרכזים הבינלאומיים של "Margalit Startup City" בירושלים וניו יורק, הם מודלים מצוינים להאב הבינלאומי שממשלת צרפת מעוניינת להקים בפריז שיהווה אקו-סיסטם ומוקד משיכה לסטארטפים, משקיעים, חוקרים וחברות מכל העולם".

אראל מרגלית, יור' JVP ו-Margalit Startup City: "אני שמח על הפנייה של ממשלת צרפת ובראשם שר האוצר ברונו לה-מר וצמרת הכלכלה הצרפתית להקים בפריז את מרכז החדשנות הבינלאומי של Margalit Startup City כדי להפוך את פריז למקפצה הבאה של אירופה. הקמת מרכז החדשנות, על בסיס המודל שהקמנו בירושלים ובניו יורק, יחד עם סל הטבות של צרפת לעידוד השקעות יייצר פרק חדש בשיתוף הפעולה בין ישראל, צרפת והאיחוד האירופי דווקא בתקופה שאחרי הקרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully