וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים "כן" למפקדת: תכני כאן 11 זמינים ב-VOD של פרטנר TV

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 17:12

סדרות המופת 'המפקדת', 'חזרות', 'זהו זה', 'פמת"א', 'שעת נעילה', 'בואו לאכול איתי', 'קארפול קריוקי' ועוד, ותכני האיכות של 'החינוכית' לילדים, כלולים בספריית ה-VOD בפרטנר TV הפתוחה למנויים ללא תוספת תשלום. פרטנר היא היחידה שמשדרת כרגע תכנים אלו

אלונה סער וליר כץ בסצינה מתוך הסדרה "המפקדת" של כאן 11/כאן 11

קבוצת פרטנר ותאגיד השידור הישראלי 'כאן' חתמו על הסכם שמבטיח את זמינות תכני המופת של כאן המשודרים בערוצים 'כאן 11' ו'חינוכית', בספרית ה-VOD של פרטנר TV, הפתוחה ללא תוספת תשלום לכלל מנויי שירות הטלוויזיה.

פרטנר TV הוא היום שירות הטלוויזיה היחיד בישראל שמציע את תכני 'כאן' בספריית ה-VOD. זאת, בנוסף לשירות Catch Up המאפשר צפייה בכל שידורי ערוץ 'כאן 11' עד שבועיים אחורנית, יותר מכל שירות טלוויזיה אחר.

פרטנר TV הוא שירות הטלוויזיה הצומח בישראל, עם יותר מ-234 אלף מנויים שנהנים מפלטפורמת השידורים על גבי האינטרנט עם הממשק המתקדם ביותר, עם תוכן עשיר ומגוון ועם המחיר האטרקטיבי בישראל. לפרטנר TV שיתופי פעולה ייחודיים עם ענקיות התוכן הבינלאומיות נטפליקס ואמזון פריים וידאו, שמאפשרים הוספת ספריות התוכן העצומות של שירותי הסטרימינג למנוי פרטנר TV ולחשבונית החודשית של פרטנר.

  • עוד באותו נושא:
  • כאן 11

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully