וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג הספורט דקטלון יימכר באתר טרמינל X

עודכן לאחרונה: 9.5.2021 / 17:19

אתר האופנה TERMINAL X הכריז על חתימת הסכם עם רשת הספורט המצליחה Decathlon שירחיב את קטגוריית הספורט, באתר ויציע פריטים לענפי ספורט רבים ומגוונים כמו: שחייה, ריצה, כדורסל, טניס, יוגה, פילאטיס, טיפוס, סקי, אגרוף, ריקוד, גלישה טיולים ועוד

דקטלון. יחצ,
עוברים לשלב הבא. דקטלון/יחצ

אתר האופנה TERMINAL X הכריז היום על חתימת הסכם עם רשת הספורט המצליחה Decathlon שירחיב את קטגוריית הספורט, באתר ויציע פריטים לענפי ספורט רבים ומגוונים כמו: שחייה, ריצה, כדורסל, טניס, יוגה, פילאטיס, טיפוס, סקי, אגרוף, ריקוד, גלישה טיולים ועוד.

שיתוף הפעולה בין החברות, יביא לכך שלראשונה צרכנים ישראלים יוכלו לרכוש את מותגי הבית של Decathlon באופן מהיר באונליין על פי המודל הייחודי של TERMINAL X הכולל משלוח מהיום למחר, מגוון מותגים בינלאומיים ומקומיים ושירות לקוחות נגיש המותאם לקהל הישראלי. מותגי הבית של Decathlon, יכללו מבחר מוצרים למתחילים, מתקדמים ומומחים, המותאמים על פי רמות, ולפי עצימות השימוש. מחירי הפריטים מגוונים ובמחירים אטרקטיביים וינועו בין 380-19 שקל.

הרשת הפועלת כ-40 שנה, בלמעלה מ- 62 מדינות, פתחה לראשונה בישראל את סניפיה ב-2017 וזכתה להצלחה רבה. Decathlon מאופיינת כרשת שמטרת העל שלה היא להנגיש את הספורט למספר אנשים רב ככל האפשר, וביצירת פריטים איכותיים ומעוצבים בדרגות מחיר שונות שיכולות להתאים לכל כיס.

ניר הורוביץ, מנכ"ל TERMINAL X :"כניסתה של Decathlon ל-TERMINAL X, היא חלק משורת מהלכים אסטרטגיים שמטרתם להציע לקהל הישראלי חווית איקומרס שלמה, בינלאומית ולא מתפשרת. אנו מוכרים כיום באתר, את מגוון מותגי הספורט הגדול ביותר מבין האתרים הישראלים כמו NIKE, adidas, under armor ו- reebokו כניסתה של Decathlon, תגדיל עוד יותר את הקטגוריה ותציע ללקוחותינו מוצרי ספורט ממגוון ענפים. שיתוף הפעולה הוא רק צעד ראשון בהרחבת הפעילות שלנו בכלל הגזרות ובקטגוריית הספורט בפרט".

לואיז שוקרון, מנכ"לית DECATHLON ISRAEL :"אנו שמחים ונרגשים משיתוף הפעולה האסטרטגי עם טרמינל X שמתיישר עם המהות שלנו - להנגיש את הספורט לכולם. זהו צעד חשוב ראשון לחברה וללקוחותיה ב-2021, וזאת כחלק ממכלול צעדים אותם תקדם DECATHLON על מנת להרחיב את הפעילות שלנו בישראל בחנויות פיזיות כמו גם באתר דקטלון".

לפי תוצאות סקר מכון "שילוב I2R" ודואר ישראל, בשנת 2020 TERMINAL X הוא האתר המוביל והמבוקש ביותר מבין אתרי האופנה בישראל

  • עוד באותו נושא:
  • דקטלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully