וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אגם חוגג 93, בוגרי שנקר יצאו במחווה

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:11

מחווה לאמן הבינלאומי יעקב אגם החוגג 93, במסגרתו בוגרי שנקר עיצבו דגמים בהשראת האמן הגדול. רשת אירוקה תשקיע מיליון שקל בקמפיין בכיכובה של נטע אלחימסטר להוקיר את פעולו ולחבר לדור הצעיר

נטע אלחמיסטר בדגם מחווה ליעקב אגם. שי ארבל,
נטע אלחמיסטר על רקע עבודה של אגם/שי ארבל

את חגיגות יום ההולדת 93 של האמן הבינלאומי יעקב אגם יציינו מחר (שלישי) בפרויקט מיוחד שערכה רשת אירוקה כמחווה יוצאת דופן לאמן הדגול, במסגרתו גייסה מעצבים צעירים בוגרי מכללת שנקר ואת הפרזנטורית נטע אלחימסטר להצדיע ולהוקיר את פועלו ולחבר לדור הצעיר.

במסגרת הפרויקט שייחשף לראשונה ברשתות החברתיות תחת השם: "אשליה אופטית - נקודת מפגש בין אמנות לאופנה", יוצגו דגמי אופנה שעוצבו בהשראת האמנות של יעקב אגם. כל אחד מהמעצבים הצעירים עיצב דגם פרי דמיונו. גולת הכותרת: שמלה בדגם המזרקה המפורסמת של יעקב אגם יצירת "מים ואש" שהוצבה בכיכר דיזנגוף.

לי אפיק, מנכ"ל רשת אירוקה מסרה: "הפרויקט נערך בעיתוי מושלם, עם פתיחת עולם התרבות, אחרי שנה בה המוזיאונים ומקומות התרבות היו סגורים בשל מציאות הקורונה. בכדי לחבר את הדור הצעיר ליצירתו של אגם ומתוך הערכה עמוקה לפועלו, גייסנו את אושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר, הפרזנטורית שלנו וילידת ראשון לציון בעצמה, כדי שתחשוף את הפרויקט לקהל ברשתות החברתיות". לדבריה: "את הקמפיין צלמנו במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון, על רקע יצירותיו המפורסמות ופורצות הדרך, מפיסול וציור המשנים צורה, ועד יצירות דיגיטליות אינטראקטיביות, חפצים ומייצבים. אנחנו גאים ונרגשים לעשות את החיבור המופלא ויוצא הדופן בין יצירותיו של אגם, למשקפיים של מיטב מותגי העל בעולם ולאופנה של בוגרי שנקר הצעירים".

הקמפיין של רשת אירוקה יעלה החל ממחר (יום ג) יום הולדתו של האמן יעקב אגם, כקמפיין חברתי, בתקציב של כ - 1 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בעיקר בפלטפורמות דיגיטליות וברשתות החברתיות, תחת הסיסמא: אשלייה אופטית - נקודת מפגש בן אומנות לאופנה".

יעקב אגם, אמן ישראלי, שזכה להכרה בינלאומית כאחד ממייסדי זרם האמנות הקינטית, נולד בראשון לציון ב11 במאי, 1928. בשנות השבעים יצר אגם פסלים ששילבו מים, אש ומוזיקה. בין היצירות הללו גם מזרקת "מים ואש" בכיכר דיזנגוף בתל אביב (1987). בין יצירותיו המפורסמות: תבנית הצביעה בחזית מלון דן שבתל-אביב, פסל קינטי בגן הפסלים במוזיאון ישראל ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully