וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החברה הישראלית שהכפילה את היקף המכירות ב-4 חודשים

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:22

ב- 4 חודשים הראשונים של שנת 2021 הגדילה Upstep, המייצרת מדרסים מיוחדים ופועלת בעיקר בשוק האמריקאי, את היקף המכירות בארה"ב מעל 100%. לאחרונה הקימה החברה מפעל שני בישראל

אביעד רז, אורן רז ולימור כץ UPSTEP. יחצ,
אביעד רז, אורן רז ולימור כץ/יחצ

בתוך 3 שנים הפך הסטארט אפ הישראלי בתחום המדרסים Upstep לחברה המובילה בארה"ב בתחום ייצור ושיווק מדרסים און ליין ולאוטוריטה רפואית און ליין מספר 1 בארה"ב לטיפול בכאבי רגליים. בארבעת החודשים הראשונים של שנת 2021 הגדילה החברה את היקף המכירות בארה"ב מעל 100%.

לימור כץ מנכ"לית Upstep: "בעקבות הגידול בהיקף הפעילות של החברה הקימה החברה מפעל חדש בראשל"צ בהשקעה של 5 מיליון שקל לצד מפעל שהוקם לפני כ- 3 שנים בהשקעה של 18 מיליון שקל".

לאחרונה הופיעו המדרסים של החברה כאחד מ-20 המוצרים המומלצים במגזין ה- Rolling Stone המגזין האמריקאי שנחשב כאייקון תרבותי.

UpStep, בבעלות האחים לימור כץ אביעד רז ואורן רז, חתמה לאחרונה הסכם עם טל ברודי לקידום פעילות החברה בחברות גדולות בארה"ב, ביניהם NBA, צבא האמריקאי ועוד. הזמנת המדרסיםנעשית דרך ממשק אינטרנטי ידידותי, מבלי לצאת מהבית לאורך כל התהליך. הלקוח עונה על מספר שאלות באתר החברה, על סגנון חייו בעיות רפואיות והתחום אליו הוא נזקק למדרסים ומקבל אליו הביתה קופסת דריכה, מטביע את כפות רגליו ושולח למרכז הלוגיסטי של החברה. צוות פודיאטרים מומחים מתכננים עבור כל לקוח מדרס מותאם אישית, בהילקח כל הפרטים הנדרשים, ובמטרה לפתור את כאבי הרגליים ולהעצים את איכות החיים של הלקוחות. לאחר כחודש מקבל הלקוח לביתו את המדרסים.

  • עוד באותו נושא:
  • מדרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully