וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתנו אשראי לסופרלנד

וואלה! כסף

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 10:52

על רקע ההקלות חגגו עובדי "ישראכרט" את תחילת עונת הקיץ ביום כיף בסופרלנד. מהשטח מדווחים שאפילו המנכ"ל, רון וקסלר, נתן דוגמא אישית, וביחד עם הילדים לא ויתר על התנסות בכל המתקנים

סבב ההקלות האחרון בהגבלות הקורונה בא בדיוק בזמן לקבוצת ישראכרט. תכננו אירוע משמח לעובדים בחברה ובני משפחותיהם בסופרלנד שבראשון לציון, ו-24 שעות לפני האירוע התאפשר להביא אליו את כל הנרשמים - ובסך הכול כ-3,700 איש. מדובר בכינוס הגדול ביותר שהיה השנה לעובדים בחברה, בסימן של הרבה כיף וחזרה מבורכת לשגרה.

חברת MPlive Events בבעלות אורן מויסה הפיקה את אירוע הענק שהעלה חיוך על פניהם של העובדים ובני משפחותיהם, אחרי שנה מורכבת של קורונה, השקת הארנק הדיגיטלי, ההיערכות לכניסה לתחום הביטוח ואתגרים רבים נוספים.

לימור שאקו, רון וקסלר ואהוד מלך עם עובדי ישראכרט ביום כיף. תמר פולטין,
ישראכרט בסופרלנד. מימין לשמאל: לימור שאקו סמנכ"לית משאבי אנוש, רון וקסלר המנכ"ל ואהוד מלך, יו"ר ועד העובדים/תמר פולטין

השאירו את האשראי בכיסים

פרט למתקני השעשועים פגשו העובדים דוכני אוכל מגוונים (גם לטבעונים ושומרי כשרות מחמירה), צמות וקעקועים לילדים, מתחם מיוחד להורים שהיו צריכים לפעמים קצת הפוגה עם בירות, קוקטיילים ומוסיקה חיה, הופעה של משפחת ספיר המפורסמת (בקרב הילדים) ועוד. כמובן שכל כרטיסי האשראי (גם באפליקציה) נשארו בכיס.

המנכ"ל רון וקסלר, שהגיע עם כל המשפחה נתן דוגמה אישית והילדים שלו עלו כמעט על כל המתקנים. סמנכ"לית משאבי האנוש לימור שאקו ואהוד מלך יו"ר ארגון העובדים דאגו שכולם ישתו מספיק מים, ונרגעו רק כשראו את כולם יוצאים מהאירוע בבטיחות ועם חלה טרייה לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully