וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון קינן ואייל לפידות חוברים למשה חוגג וישקיעו בקמן קפיטל

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:25

לאחרונה הודיעה קמן כי חוגג רוכש את השליטה בה והיא תרכז את השקעותיו בתחום הבלוקצ'יין והמטבעות הדיגיטליים. קינן ולפידות יצטרפו כמשקיעים

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
משה חוגג/דני מרון

קמן קפיטל, שהשליטה בה נרכשה על ידי איש העסקים משה חוגג מדווחת כי ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר ואייל לפידות, מי שכיהן בתפקידים בכירים בשירות הציבורי וכן בחברות ציבוריות משמעותיות, ועו"ד צבי אגמון, מעורכי הדין המובילים בישראל, יצטרפו כמשקיעים בחברה.

לאחרונה דיווחה קמן כי חוגג ישקיע בקמן 15.9 מיליון שקל ויהפוך לבעל השליטה. כמו כן, משקיעים נוספים ישקיעו 11 מיליון שקל וכן יושקעו 2.5 מיליון שקל נוספים תמורת המרת חוב.

משה חוגג מסר: "קיבלתי פניות רבות ממשקיעים שביקשו להצטרף אליי במסע לבניית חברה השואפת להיות מובילה עולמית בתחומה, בחרתי לצרף את ציון קינן ואת אייל לפידות בשל החשיבות האסטרטגית שלהם לפרויקטים העתידיים של החברה עליהם נודיע בבוא העת".

עם השלמת הסכם ההשקעה בקמן, יהפוך משה חוגג לבעל השליטה בחברה. לאחר הרכישה צפויה החברה לעסוק בהיבטים שונים בתחום המטבעות הדיגיטליים והבלוקצ'יין ותאפשר, בין השאר, לגופים מוסדיים כניסה לתחום שעד היום לא נחשפו אליו. כיום, ישנם גופים פיננסיים משמעותיים, לרבות בשוק האמריקאי, העושים מהלכים דומים על מנת להיכנס לתחום זה ולהנגיש את התחום עבור משקיעים מוסדיים ופרטיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully