וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול מרידור מונה לסמנכ"ל הכספים של חברת לייטריקס

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 11:57

חד הקרן הירושלמי הודיע על מינויו של שאול מרידור לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה . מרידור: "כמי שנולד וגדל בירושלים אני נרגש להצטרף לאחת מחברות ההייטק המצליחות בישראל". מרידור (45) כיהן בעברו בין היתר כראש אגף התקציבים במשרד האוצר ומנכ"ל משרד האנרגיה

שאול מרידור. דוברות משרד האוצר,
שאול מרידור/דוברות משרד האוצר

חברת ההייטק וחד הקרן הירושלמי לייטריקס (Lightricks), המפתחת כלים ליצירה ועריכה של תוכן ויזואלי, הודיעה על מינויו של שאול מרידור לסמנכ"ל הכספים (CFO) של החברה. מרידור, בוגר המחזור הראשון של תכנית פכ"ם היוקרתית (פילוסופיה, כלכלה ומדעי המדינה) באוניברסיטה העברית, החל את דרכו במגזר הציבורי בשנת 2002 ומילא שורה של תפקידים באגף התקציבים של משרד האוצר. ב- 2015 מונה למנכ"ל משרד האנרגיה על ידי השר יובל שטייניץ ובהמשך חזר למשרד האוצר כאשר מונה לראש אגף התקציבים בשנת 2017. באוגוסט אשתקד פרש מרידור ממשרד האוצר ועבר למגזר הפרטי. מרידור יחל לכהן בתפקיד מיד בתום תקופת הצינון.

מייסד-שותף ומנכ"ל לייטריקס, ד"ר זאב פרבמן: "העשייה של שאול במגזר הציבורי והפרטי והניסיון הרב שהוא מביא איתו ללייטריקס מהווים תוספת משמעותית לחברה ולצוות ההנהלה בפרט. צירופו של שאול כסמנכ"ל הכספים מגיע בעיתוי משמעותי לחברה, אחרי שנה נוספת של צמיחה פיננסית משמעותית, כולל גיוס כ-150 עובדים חדשים ולפני תכניות ואתגרים מרגשים שעומדים בפנינו בשנים הבאות, וכמובן תכניות עתידיות להנפקה".

מרידור מסר: "כמי שנולד וגדל בירושלים אני נרגש להצטרף לחד הקרן הירושלמי. החברה עשתה כברת דרך מרשימה בשנים האחרונות והפכה להיות שחקנית מובילה בתחומה. השלבים הבאים בחברה מאתגרים ומרגשים לא פחות ואני שמח לקחת חלק בתהליכי הצמיחה".

חברת ההייטק הירושלמית שהוקמה ב-2013 ממשיכה בקו הגדילה שלה, המינוי של מרידור מגיע אחרי גיוס של כ-150 עובדים חדשים לשורות החברה בשנה האחרונה, וחתימה על הסכם שכירות ענק עם חברת גב ים בפארק ההייטק "גב ים פארק העברית", המוקם בימים אלו באוניברסיטה העברית בירושלים, בשטח כולל של כ-16 אלף מ"ר, לתקופה של 10 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully