וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכן ביתך ליורו: אמריקן קומפורט חוגגת עם מבצעים על כורסאות

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 12:32

לקראת משחקי היורו, יצאה הרשת במבצע על הכורסא הפופולארית שלה, מבד ומעור

כורסת אמריקן קומפורט. יחצ,
כורסת דאון טאון של אמריקן קומפורט/יחצ

אחרי הדחייה בשנה של היורו - אליפות אירופה בכדורגל, אין ספק שהציפייה למשחקי הכדורגל החשובים היא מרובה בערך כמו השעות המרובות בהן יבלו הצופים מול מסך הטלויזיה. לשעות הישיבה והצפייה המרובות מציעה רשת אמריקן קומפורט מבצע בלעדי על הכורסה הפופולארית DOWN TOWN בריפוד בד במחיר מיוחד של 2290 שקל (במקום 3070 שקל) ובריפוד עור ב-2990 שקל (במקום 4150 שקל).

כורסת טלוויזיה היא פינוק אמיתי, שכבר מזמן אינו שמור רק לצפייה בטלוויזיה ובתקופת משחקי האירו בה שעות הצפייה בטלויזיה הן מרובות על אחת כמה וכמה. אין דרך נעימה יותר לסיים יום ארוך משקיעה אל תוך הרכות הנעימה והמחבקת של כורסה איכותית. כורסת טלוויזיה טובה יכולה להעניק לגוף, מלבד שלווה נעימה ונוחות, גם תמיכה ראויה והרפיה לשרירים. קיים כיום מגוון רחב של כורסאות טלוויזיה, החל מכורסאות עשויות בדים מיוחדים דוחי אבק ולכלוך, דרך כורסאות טלוויזיה בהתאמה אישית, ועד כורסאות עיסוי, במבחר עיצובים ודגמים.

כורסאות הטלוויזיה האיכותיות של אמריקן קומפורט, המוצעות לבחירה בריפוד עור או בד, מכילות מספר מנגנונים מתקדמים, המספקים תמיכה בהתאמה אישית לגב התחתון, ותמיכה אידיאלית לקימורי הגב. המנגנונים המשוכללים, מאפשרים גמישות מקסימאלית למושב הכורסה, וכן מסייעים להשכיב את הכורסה ולהרים את ההדום למצב אידיאלי של שכיבה, בשקט מוחלט.

מומחי אמריקן קומפורט ממליצים לבדוק ולנות את הכורסה בחנות לפני הרכישה לראות שנוחה ומתאימה. סימן חשוב שיוודא כי הכורסה מתאימה למידותיכם, היא האפשרות לשבת עליה במצב זקוף, ולגעת עם כפות רגליכם ברצפה באופן מלא. עם מגוון העיצובים והדגמים הקיימים היום, אפשר לבחור בקלות בכורסת טלוויזיה מבד או מעור, בצבע ובעיצוב המועדף. חשוב לוודא כי הריפוד ניתן לניקוי בקלות, ומומלץ כי יהיה עשוי מחומר נעים למגע, עמיד ודוחה לכלוך, שגם יחזיק מעמד לאורך שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully