וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל"ת נגמר? הכירו את יריד התעסוקה הווירטואלי הענק שיחזיר אתכם לעניינים

מערכת וואלה! חדשות בשיתוף ההסתדרות

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:49

ב-19.5 ייצא לדרך יריד עבודה אונליין ענק של הסתדרות העובדים, בו תוכלו לפגוש עשרות מהגופי והחברות שמובילים את המשק, להגיש קורות חיים ואפילו לעבור ריאיון עבודה. איך נרשמים (בחינם), כמה זמן זה יימשך, אילו משרות אפשר למצוא ומה לגבי אנשים עם מוגבלות? כל הפרטים

תכנית החל"ת של ישראל מתקרבת לסיומה ועם כל יום שעובר, המשק ממשיך ביציאה ממשבר הקורונה ומחזיר אליו עוד ועוד עובדים למעגל התעסוקה. אם כמו ישראלים רבים, גם אתם מחפשים את הג'וב הבא שלכם, כדאי מאוד שתכירו את היריד הווירטואלי הענק של הסתדרות העובדים, בשיתוף שירות התעסוקה - "חלאס חל"ת". מה זה בדיוק אומר, איך נרשמים ומתי כל זה יקרה? אספנו עבורכם את כל התשובות.

יריד תעסוקה וירטואלי - מה זה?

כולנו למדנו בשנה האחרונה להסתדר אונליין והמיזם החדש, שנועד לעזור בשיקום שוק העבודה, יציע לכם את האפשרות לפגוש קרוב ל-50 מעסיקים שונים, מהגדולים במשק, בלי לצאת מהבית.

לכל מעסיק יהיה "ביתן" - דף בית אליו תוכלו להגיע בקלות עם לחיצה על שם המעסיק בעמוד הראשי של אתר היריד. בביתן תמצאו פרטים על החברה המדוברת, מקום בו ניתן להגיש קורות חיים, קישור לאתר החברה, אפשרות לצ'אט עם רכזי הגיוס ועוד.

מתי מתרחש היריד הווירטואלי?

מועד הפתיחה להרשמה הוא ה-9 במאי וכל אחד יכול להירשם ללא תשלום וללא התחייבות מראש.

היריד עצמו ייצא לדרך ב-19 במאי, ובאותו יום תוכלו לפגוש באופן וירטואלי את כל המעסיקים בביתנים שלהם. המעסיקים שמשתתפים ביריד יפעילו באותו יום צ'אטים מיוחדים, בהם נציגי כוח האדם שלהם יענו על כל השאלות שלכם, יתרשמו ממועמדים ומועמדות פוטנציאליים לתפקידים השונים ואף יקיימו ראיונות עבודה אונליין עם מי שיירשם לכך מראש.

לאחר מכן, אתר היריד יישאר פעיל במשך חודש שלם נוסף, עד ה-18 ביוני, כאשר לכל אורך התקופה הזו תוכלו להגיש מועמדות לכל מגוון המשרות שיהיו פתוחות בפניכם באתר.

יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול מחכה לכם. להרשמה לחצו כאן>>>

חיפוש עבודה אונליין. ShutterStock
שלל הצעות מכל הסוגים/ShutterStock

אילו משרות יוצעו?

היריד יכלול אפשרויות העסקה מכל הסוגים, כולל היקפי משרה משתנים, למי שמחפש משרה מלאה או חלקית. בנוסף, כל מועמד ומועמדת יוכלו למצוא משרות המתאימות לרמת ההשכלה, הידע והניסיון שלהם.

ביריד תוכלו למצוא משרות ניהוליות, הזדמנויות להסבה מקצועית ומשרות לעובדים ללא ניסיון, שרוצים להשתלב בחברות ומקומות עבודה בהם אפשר להתקדם לאורך הקריירה.

מה לגבי אנשים עם מוגבלות?

הסתדרות העובדים, המובילה את יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול בישראל, מקדמת את שילובם במשק של אנשים עם מוגבלות. לפיכך, אתר היריד הווירטואלי, כמו גם היצע המשרות השונות שיתפרסמו בו, יהיו מונגשים באופן מלא ושוויוני לכלל הציבור.

את מי נפגוש ביריד הווירטואלי?

עשרות המעסיקים שיחכו לכם ביריד מגיעים מכל עברי קשת התעסוקה, הן מהמגזר הציבורי והן מהמגזר הפרטי, בענפים דוגמת בנקאות ופיננסים, טכנולוגיה, סלולר, מלונאות, תעשייה ועוד.

בין החברות המשתתפות אפשר למצוא שלל שמות ומותגים מוכרים, כולל חברת החשמל, פרטנר, תעשייה אווירית, נציבות שירות המדינה, רכבת ישראל, מגן דוד אדום, בנק ישראל, טבע, שטראוס, אסם-נסטלה, קבוצת בזן, החברה המרכזית (קוקה-קולה ישראל), תנובה, פלאפון, בזק, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, חברת האשראי MAX, שירותי בריאות כללית, נעמת, ויצ"ו, ארקיע, רשתות בתי המלון דן, פתאל וישרוטל ועוד.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, מסר: "יריד ההסתדרות לתעסוקה הוא צעד נוסף בהירתמות שלנו לסייע למשק הישראלי לחזור לשגרה ולהתניע מחדש לאחר שנת הקורונה הקשה. היריד, שבו ישתתפו עשרות חברות מובילות, מהווה הזדמנות מצוינת למחפשי העבודה למצוא בתקופה מאתגרת זו משרה יציבה ואיכותית שמותאמת לכישוריהם. ההסתדרות כבית של העובדים בישראל פעלה ותמשיך לפעול לחיזוק הכלכלה ולמציאת פתרונות שיבטיחו את יציבות המשק לשנים רבות קדימה".

להרשמה ליריד התעסוקה לחצו כאן>>>

מערכת וואלה! חדשות בשיתוף ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully