וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד שעושה עליה לארץ: קוסמטיקה וטיפוח אינדי

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 15:57

הכירו את OH!GLOW - אתר מותגי האינדי הראשון בישראל, שמביא מוצרים מעולם הקוסמטיקה, הבישום והביוטי. אז קודם כל: מה זה בכלל "מותג אינדי"? כל ההסברים בפנים

מותגי קוסמטיקה וטיפוח אינדי, הם מגמה עולה ומתפתחת בקנה מידה עולמי! הטרנד עושה בימים אלה עלייה לישראל תחת פלטפורמת OH! GLOW אשר מביאה לראשונה בארץ מותגי אינדי מעולם הקוסמטיקה, הבישום והביוטי, תחת קורת גג אחת. באתר אונליין מדליק וכיפי קובצו עשרות מותגים אינדים מכל העולם שנבחרו בקפידה ונמצאים בבלעדיות.

משזף גוף ללא שמן של קוקוסליס. יחצ,
משזף גוף ללא שמן של קוקוסוליס, ממותגי האינדי המובילים/יחצ

אז מהו מותג אינדי?

המונח מגיע מהמילה Independent חברות קוסמטיקה ביוטי וטיפוח בבעלות עצמאית. המותגים העצמאיים, כל אחד בתחום המומחיות שלו, מציעים מגוון רחב של מוצרים הכוללים רכיבים מיוחדים, תרבות שונה, וחווית משתמש מגוונת ומתאימה לכל לקוח. תחת קטגוריה זו ניתן למצוא מוצרים שהם מקוריים לחלוטין, מדובר לרוב בעסקים קטנים בעלי חלומות גדולים. בין הערכים המשותפים לכולם:

  • התחשבות בבעלי חיים ואהבתם, הם נר לרגליהם של כל המותגים באתר!
  • איכות בלתי מתפשרת - המשותף לכל מותגי האינדי הוא רמת איכות גבוהה במיוחד בכל שלבי תהליך הפיתוח הייצור והשיווק.
  • טרנדים עכשוויים - המותגים באתר מרכזים את מגוון הטרנדים העולמיים העכשוויים.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המותגים המובילים באתר

  • COCOSOLIS - מותג טיפוח טבעי מבוסס על שמנים בכבישה קרה: מוצרי המותג מבוססים על רכיבים אורגניים וטבעיים, נקיים מכימיקלים ומזינים תוך התאמה מרבית לאקלים. חומרי הגלם הטבעיים נבחרו בקפידה תחת גידול בתנאים מבוקרים וייצור במעבדות מובילות באירופה המבטיחות איכות ובטיחות מרבית ללא ניסויים בבעלי חיים ותוך שמירה על איכות הסביבה. בין מוצרי המותג: שמני גוף יבשים אורגניים להחייאת העור, לטיפול בצלוליט והחלקת העור, מסכת שיער אינטנסיבית ועוד.
  • CHIC CHIQ - מותג טיפוח אורגני על טהרת האיורוודה: מותג שהפך שם נרדף לחדשנות. המסכות המפנקות של צ'יק צ'יק, מבוססות על אבקה המכילה חומרים אקזוטיים שנכנסים לפעולה רק כשהם באים במגע עם מים חמים. אלו כבר הפכו חלק משגרת טיפוח של נשים בכל העולם. מוצרי המותג מעוצבים ומתוכננים בהשראת האיורוודה, שהיא שיטת טיפול בגוף ובנפש שמקורה בהודו. המוצרים מבוססים מרכיבים טבעיים המלוקטים מאזורי הגידול המסורתיים שלהם וגדלים תחת תנאים מבוקרים. כל המוצרים מיוצרים ונארזים במעבדות מובילות באירופה המבטיחות איכות ובטיחות מרבית ולא מבצעות ניסויים בבעלי חיים. מוצרי צ'יק צ'יק קלים ליישום ומתאפיינים במרקם חלק, ארומה מרגיעה ויעילות מרבית.
  • NIUCOCO - מותג שיער קנדי על טהרת שמן הקוקוס: מותג קנדי שנולד ב-2014 עם משימה אחת - לייצר את מוצרי הטיפוח האפקטיביים והבטוחים ביותר לשיקום השיער ולמראה שיער בריא ושופע מתמיד. הפורמולה הייחודית של "Niucoco" מורכבת מ-100% שמן קוקוס טהור בכבישה קרה שהגיעה היישר מחוות הגידול, הפורמולה עשירה בויטמין E וחומצות שומן שהן השילוב היחידי שהוכח מדעית כתורם המשמעותי היחידי לעידוד צמיחת השיער וחיזוקו. אינו מכיל פרבנים, סולפטים או חומרים סינתטיים. כל מוצרי NIUCOCO מכילים את החומרים הטבעיים האיכותיים ביותר, שנוסחו מדעית על מנת להשיג את התוצאות המקצועיות ביותר. הרכיבים העיקריים הם שמן קוקוס, שמן חמניות, תמצית עלי, רוזמרין וחמאת שיאה. המותג הוא 100% טבעוני, ולא נוסה על בעלי חיים.
  • Daily Concepts - מותג אקססוריז - לשגרת טיפוח יעילה: מצטיינת בפיתוח וייצור של מוצרי קוסמטיקה ואביזרים שהופכים את שגרת הטיפוח להרבה יותר יעילה ונוחה: אביזרי אמבטיה ואקססוריז כדוגמת דרמה-רולר, אבן גוואשה, מברשות ניקוי לגוף ולשפתיים, ספוגי רחצה אורגניים ועוד. החברה הוקמה בשנת 2012, ומאז זוכים מוצריה בפרסים שונים באופן עקבי, בזכות חדשנות ופיתוח פתרונות מהפכניים.

לא מתפשרים על ערכים

אתר OH! GLOW הוקם כפלטפורמה ראשונה בישראל במטרה לתת מענה לביקוש הגובר למותגי אינדי. כמעטפת ייחודית זו, צוות החברה רואה כשליחות את תהליך הכנסת מותגי האינדי לאתר, החל מאיתור מותגים עצמאיים בכל העולם, ועד להתאמה ללקוח הישראלי ולצרכי השוק, לביקוש הגובר וההתאמה לטרנדים העכשוויים.

התהליך מתחיל בבחירה קפדנית של המותגים הכי מיוחדים ומעניינים, תוך מתן תשומת לב לרכיבים נקיים, פורמולות חדשניות וטרנדים מובילים בעולם הקוסמטיקה, טיפוח והעצמה. צוות הסקאוטינג משתתף בתערוכות בינלאומיות מובילות בתחום האינדי מסביב לעולם, ובוחר בקפידה את הטובים ביותר, מהוואי ועד ניו-זילנד. העצמאות בבחירת המותגים והפלטפורמה באתר, מאפשרת את החופש לבחור במותגים האיכותיים ביותר, מבלי להתפשר על הערכים.

עד סוף השנה יושקו בבלעדיות באתר oh!glow עוד 15 מותגים חדשים מרחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • שיזוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully