וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משהו מתוק? רשת עולם הממתקים מתכננת פתיחה של שני סניפים חדשים

עודכן לאחרונה: 10.5.2021 / 18:02

רשת עולם הממתקים מתרחבת. קבוצת גיא מג'ר אחזקות, קיבלה את הזיכיון לפתיחת 2 סניפים חדשים לרשת, בהרצליה ובת ים

קבוצת 'גיא מג'ר אחזקות' קיבלה את הזיכיון לפתיחת שני סניפים חדשים: האחד במרכז הקניות העתידי "ביג-פאשן גלילות" הרצליה והשני במתחם שכונתי של אזורים ההולך ונבנה בימים אלו בבת ים, בצומת הרחובות הרב ניסנבאום-הקוממיות. הסניפים הללו יצטרפו לסניפים הקיימים של הקבוצה בהובלתו של גיא מג'ר בחולון וברחובות ולסניפים נוספים שיש בכוונת הקבוצה לפתוח בקרוב.

סניפים אלו יצטרפו ל-2 סניפים קיימים של רשת 'עולם הממתקים', בזיכיון קבוצת 'גיא מג'ר אחזקות' ברחובות ובחולון.

עוד מחזיקה הקבוצה בסניף ריבר בסינמה סיטי בראשל"צ ובנקודות שונות של מותגי מזון מובילים. האסטרטגיה העסקית של הקבוצה היא לפתוח 5 סניפים בשנה של מותגי מזון מובילים ובימים אלו נבחנים מותגים רלבנטיים לשיתוף פעולה.

רשת עולם הממתקים. יחסי ציבור,
רשת עולם הממתקים/יחסי ציבור

חיזוק הנוכחות במיקומים אסטרטגיים

שת עולם הממתקים נוסדה לפני למעלה מ- 30 שנה, על ידי האחים ניסן ושרון יחזקאל והיא מחזיקה במעל 100 נקודות מכירה שונות בפריסה ארצית: בקניונים, מרכזים מסחריים, בתי חולים ורחובות ראשיים.

הרשת משלבת מכירת מוצרים שונים כגון :מוצרי טבק, סיגריות, שתיה קלה, חטיפים, ממתקים, סוכריות ומתוקים למיניהם ותאימה את עצמה לצרכי השוק המשתנה והחלה גם בפתיחת חנויות נוחות וחנויות מותאמות למרכזים שכונתיים, עם תמהיל מוצרים רחב יותר ובחלק מהחנויות גם תחנות לוטו וטוטו.

לאחרונה זכתה הרשת במכרז רכבת ישראל, דבר המחזק את הנוכחות של הרשת במיקומים אסטרטגיים במיוחד.

סניפים חדשים לרשת עולם הממתקים. יחסי ציבור,
סניפים חדשים לרשת עולם הממתקים/יחסי ציבור

סניפי הרשת החדשים:

הסניף במרכז הקניות "ביג-פאשן גלילות" בהרצליה, שצפוי להיפתח בשנת 2023, ישתרע על פני 40 מר'. הוא הושכר לתקופה של 3 שנים + אופציה ל-3 שנים נוספות במחיר של 525 שקל למ"ר.

הסניף השני יפתח בפרויקט השכונתי של חברת אזורים, על צומת הרחובות הרב ניסנבאום-קוממיות בבת ים ועל תוואי הרכבת הקלה. הסניף יוקם במתכונת חנות נוחות שכונתית ובנוסף לתמהיל המוצרים המקורי הוא יציע לתושבי השכונה הנבנית בימים אלו מוצרי מכולת, ירקות ופירות וכן תחנת לוטו וטוטו. הסניף שישתרע על פני 80 מ"ר הושכר ל-3 שנים, עם אופציה ל-3 שנים אופציות במחיר של 180 שקל למ"ר והוא צפוי להיפתח עם גמר הבניה במקום בשנת 2024.

רשת עולם הממתקים. יחסי ציבור,
רשת עולם הממתקים/יחסי ציבור

מחדשים בהתאם לנוף האורבני

לדברי איש העסקים גיא מג'ר: "ההצלחה של הסניפים הפעילים שלנו ברשת עולם הממתקים בחולון וברחובות, הופכת אותנו לשותפים נלהבים להצלחת הרשת כולה. חשוב לי להיות שותף לעשיה של בעלי הרשת המחזיקים בסופרברנד מבוקש, אשר לא שוקטים על השמרים וממשיכים לחדש ולהתאים את עצמם כל העת, בהתאם לצרכים ולנוף האורבני והסביבתי המשתנים כל העת".

מג'ר מוסיף: "הקבוצה שלנו פועלת לפי מודל עסקי ייחודי, המאפשר ליזמים צעירים ובכלל להגשים את עצמם ולצאת לעצמאות כלכלית. לכל נקודה שאנו פותחים בזכיינות אנו מצרפים שותף שמתפעל את הסניף בפועל ולומד להכיר את הסביבה העסקית הספציפית, עם תמיכה מלאה של אנשי עסקים מנוסים בתחום. גם לסניפים החדשים שלנו, אנו מחפשים כעת יזמים עסקיים בנפשם שירצו להתפתח ולשגשג יחד איתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully