וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע של שפיות: הדיוטי פרי נפתח מחדש

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:50

בצל ההסלמה בדרום, נרשם אמש אחד הסימנים המובהקים של חזרה לשגרה: חנות הדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון נפתחה מחדש, לאחר שהייתה סגורה במשך יותר משנה

מתוך אירוע פתיחה מחודשת לג'יימס ריצ'רדסון, דיוטי פרי/וואלה!כסף

סביר להניח שבג'יימס ריצ'רדסון רצו לחגוג את האירוע המרגש בשעה יותר שפויה, אך למרות זאת הפתיחה המחודשת של חנות הדיוטי פרי המרכזית בנתב"ג הצליחה לייצר, למרות ההסלמה בדרום, כמה שעות של שמחה, כאשר הטסים לחו"ל שעברו הלילה בשדה התעופה, היו הראשונים לחוות את החוויה שלרבים מאתנו נראית כמו זיכרון רחוק.

הרחבת הפעילות הצפויה של חברות התעופה, וגידול במספר המדינות הנפתחות לתיירים, הביאו להחלטה לפתוח את חנות ג'יימס ריצ'רדסון - דיוטי פרי, אשר עד כה פעלה לסירוגין עם חנויות הקצה בלבד (אלה שנמצאות בקצה השוורולים ומכילות מגוון מצומצם יחסית של מוצרים), בעוד החנות המרכזית, המוכרת והגדולה, הייתה סגורה במשך למעלה משנה.

ג'יימס ריצ'רדסון פותח מחדש את שעריו בדיוטי פרי, לאחר הקורונה. מערכת וואלה!כסף, מערכת וואלה!
הבשמים, המשקאות, הטבק והממתקים. התחנה הקבועה בדרך לחו"ל נפתחה מחדש/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!כסף

חווית חופשה לפני העלייה למטוס

במעמד הפתיחה המרגש נחשפה החנות המחודשת, שעברה שיפוץ חלקי במהלך תקופת הקורונה. מעבר למגוון הגדול והמוכר של המותגים והמוצרים בדיוטי פרי, ייכנסו בהדרגה לחנות מותגים חדשים בכל הקטגוריות: אלכוהול, קוסמטיקה, איפור טיפוח ובישום.

עדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית ג'יימס ריצ'רדסון: "אין דבר מרגש יותר מאשר לראות את שערי ג'יימס ריצ'רדסון נפתחים מחדש, מה שמסמל לרבים מאיתנו עוד צעד לקראת החזרה לשגרה. התגעגענו לעשייה וציבור הטסים התגעגע אלינו. אנו עומדים להחזיר את חווית הדיוטי פרי, עם מוצרים חדשים של מותגים בינלאומיים, מבצעים, מתנות ואטרקציות בחנות, נדאג לספק את חווית החופשה המוכרת, עוד לפני העלייה למטוס".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

לא הצלחנו להחזיר את כל העובדים

אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון: "קשה לערוך פתיחה חגיגית בערב כזה בו אזורים בישראל, נמצאים תחת לחץ ומצב בלתי אפשרי, מצד שני אולי יש פה סמבוליות לגבי העתיד, שהרי הדיוטי פרי הוא מקום שמאחד לאומים, ארצות ודתות".

"אנחנו שמחים לפתוח את החנות המתחדשת שלנו ומברכים את העובדים שחזרו אלינו, לצערנו לא הצלחנו להחזיר את כל העובדים". מברך תגורי שגם לא שכח להודות למי שעמדו לצידם בתקופת הקורונה: "אני רוצה להודות להנהלת רשות שדות התעופה, לשמוליק סאקאי ויואב שפירא במיוחד, שתמכו בנו לאורך כל המשבר".

את דבריו סיכם תגורי בהזמנה לגזירת הסרט: "אני מזמין את אנדרו, נציג הבעלים, לגזור את הסרט ולפתוח באופן רשמי את החנות לקהל".

אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, בדברי פתיחה. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון, בדברי פתיחה/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

עם הפתיחה חזרו המבצעים:

3 מוצרים ב- 99$ ממגוון קטגוריות
פריט טיפוח שני ב-50% הנחה
בושם שני ואילך ב-25% הנחה
פריט אלכוהול שני והלאה ב-30% הנחה
3 פריטי אלכוהול ב- 120$
3+1 על מגוון מוצרי קוסמטיקה
3+1 על מגוון יינות
מגוון בשמים 2 ב-100 ועוד

4+1, מהמבצעים המוכרים בדיוטי פרי. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
4+1, מהמבצעים המוכרים בדיוטי פרי/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

שירות האונליין ימשיך במתכונתו

שרות הזמנה מהבית, שפעל בכל תקופת הסגר ומאפשר הזמנת מוצרים מראש עד ארבע שעות לפני הטיסה, ממשיך בפעילותו הרגילה.

אנדרו דנוס מנציגי הבעלים, ג'יימס ריצ'רדסון, שגזר את הסרט ופתח את החנות באופן רשמי. וואלה!כסף, מערכת וואלה!
אנדרו דנוס, מנציגי הבעלים שלן ג'יימס ריצ'רדסון, פותח את החנות באופן רשמי/מערכת וואלה!, וואלה!כסף

כניסה לקול "מועבט"

באירוע נכחו: אמנון תגורי, מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון שנאם את הפתיח לפני גזירת הסרט האדום, אנדרו דנוס מבעלי ג'יימס ריצ'רדסון שגזר את הסרט, גארי סטוק, יו"ר ג'יימס ריצ'רדסון, עדי מזרחי שרקון, סמנכ"לית ג'יימס ריצ'רדסון, אלון סיון סמנכ"ל מכירות ג'יימס ריצ'רדסון וצוות העובדים הנרגש.

מיד לאחר טקס גזירת הסרט נפתחו דלתות החנות לקהל הטסים שפקד את החנות לקצב הביטים החגיגי שניגן DJ איתי גאלו. את הכניסה ליווה השיר "מועבט" שהוציא גאלו לאחרונה עם עדן בן זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully