וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דואק במרכז הרגשי בת"א והמפלצת הקטנה בירושלים

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:26

דואק במרכז הרגשי

בטקס שהתקיים בבית הספר "ירדן" לילדי חסרי מעמד ועובדים זרים, נחנך מרכז רגשי ייעודי שמטרתו לתת מענה ולטפל במורכבויות הרגשיות עמן מתמודדים תלמידי בית הספר.

בטקס נכחו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי, יו"ר עמותת 'ציונות 2000' רוני דואק, מנכ"לית קרן תל אביב ד"ר הלה אורן, מנהל ביה"ס "הירדן" יהודה פרידמן, וצוות ביה"ס. במהלך הטקס נערך סיור במרכז תוך הצגה של התרפיות השונות והעבודה הייחודית עם הילדים.

דואק, אמר: "לאור מצבם הקשה של ילדיהם של חסרי המעמד והעובדים הזרים בישראל, בחרנו בעמותת ציונות 2000 כבר לפני מספר שנים לאמץ את בית ספר 'ירדן' בתל אביב ולסייע לצוות המסור בעבודת הקודש שהם לקחו על עצמם. ילד זה ילד. זו לא רק הזכות שלנו לסייע להם, זו החובה שלנו לתת להם ביטחון בסיסי ותנאי מחייה הולמים".

רון חולדאי ורוני דואק בהשקת המרכז הרגשי בית ספר ירדן. אלעד מלכה,
רון חולדאי ורוני דואק בהשקת המרכז הרגשי בית ספר ירדן/אלעד מלכה

המפלצת הקטנה

לרגל יום ירושלים יוצג במוזיאון ישראל שבעיר, דגם "המפלצת" של האמנית ניקי דה סן פאל. הדגם שימש בשעתו בסיס להכנת הפסל הענק "המפלצת", אחד מסמליה המרכזיים של ירושלים. הוא ניתן במתנה מהאמנית למוזיאון ישראל עוד בשנת 1981.

מאז שניתן לא הוצג הדגם בפני הקהל הרחב. נשיא המדינה ראובן ריבלין, הגיע לביקור במוזיאון ישראל והצטלם יחד עם מנכ"ל המוזיאון עידו ברונו לצד הדגם המפורסם.

ראובן ריבלין ועידו ברונו. עופרית רוזנברג, מוזיאון ישראל,
ראובן ריבלין ועידו ברונו/עופרית רוזנברג, מוזיאון ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully