וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוגסי למען חלאסרטן

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 11:03

בבית החולים איכילוב שבתל-אביב הושקה תכנית שירות ייחודית מטעמו של ארגון 'חלאסרטן', המיועדת לתת מענה לצעירים שחלו במחלת הסרטן ומתמודדים כדי להחלים ממנה

טל יעקובסון ז"ל חלתה בסרטן בגיל צעיר ועל אף שהייתה מוקפת בחברים טובים, במהלך תקופת אשפוזה, היא טופלה לצד קשישים, וללא מענה ייחודי לסוגיות עימם התמודדה. לאחר שנפטרה, אמה - סוכנת השחקנים זוהר יעקובסון, החליטה להנציח את זכרה באמצעות עמותה ייעודית בשם 'מרכז טל' שתפעל למען חולי סרטן צעירים, ותעניק להם את המעטפת והתמיכה הייחודית להם.

עשור אחרי, תחת השם 'חלאסרטן', עשרות אלפי חולי סרטן בגילאים 18-44 זוכים לחווית אשפוז וטיפול שונה, ששינתה את הגישה הטיפולית לאוכלוסייה זו בישראל, והפכה לקהילת החולים הגדולה בישראל שנלמדת בעולם כולו.

בימים אלה, בזכות תרומה של אבי לוגסי, הושקה באיכילוב תכנית השירות הייחודית של העמותה, ובכלל זה פתיחה של "חדר צעירים" הכולל עשר עמדות ייחודיות, עוד במהלך האשפוז.

פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי ומנו ולר, האחות האחראית של אשפוז יום אונקולוגי, התרגשו להשיק עם יעקובסון, ומנכ"לית העמותה שירה סגל-קופרמן, את תכנית הצעירים שתעניק לחולים מעטפת ייחודית בתחומים כמו פוריות, מיניות, הורות צעירה, בדידות ודיכאון, זוגיות, תופעות מוקדמות של גיל המעבר, והכול מותאם לאוכלוסייה הצעירה של חולי הסרטן.

עידו וולף, שירה סגל-קופרמן, זוהר יעקובסון, מנו ולר ואבי לוגסי. מירי גטניו איכילוב,
עידו וולף, שירה סגל-קופרמן, זוהר יעקובסון, מנו ולר ואבי לוגסי/מירי גטניו איכילוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully