וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט-טק פיקסלוט מגייסת עובדים לשידורי ספורט בישראל ובעולם

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 12:13

חברת הספורט-טק פיקסלוט מגייסת עובדים שיצטרפו להובלת המהפכה בשידורי הספורט בישראל ובעולם

פיקסלוט חברת הספורט-טק הגדולה בישראל המתמחה בשידור אוטומטי של משחקים ויצירת דאטה בעזרת בינה מלאכותית הפכה את השימוש בבינה מלאכותית מהבטחה למשקיעים למציאות בשטח שמשנה את פני עולם הספורט.

פיקסלוט משדרת מעל 80,000 משחקים בחודש, 5,000 שידורים ביום, 3,000 שידורים בו זמנית
מ- 15,000 מגרשים מכל העולם. כל השידורים הללו נעשים באופן אוטומטי וללא מפעילים במגרש או באולפן.

נכון להיום, עדיין ישנם מאות אלפי משחקי ספורט המתקיימים בכל יום ברחבי העולם, שלא זוכים לשידור ולא מגיעים אל המשפחות, או האוהדים וצרכני הספורט. לרוב מדובר בליגות נשים, ליגות נוער וליגות משנה ולעיתים גם ליגות מקצועיות בענפי משנה. פיקסלוט משנה זאת.

החברה שמקדמת דמוקרטיזציה בעולם הספורט, מניעה את השינוי בשטח עם יכולת לשדר כל משחק מכל ליגה ולספק לכל קבוצה יכולת לממש מודל הכנסות משולב הכולל מכירת מנויים, שילוב פרסומות בשידורי המשחקים וקבלת תשלומים עבור זכויות שירות לחברות דאטה.

תמונת מתוך המשרדים, ספוט-טק. מיכה לובטון,
תמונת מתוך המשרדים, ספוט-טק/מיכה לובטון

פיקסלוט היא חברת הפקות הספורט הגדולה בעולם המספקת פתרונות להפקה אוטומטית של שידורי ספורט ומעניקה אלטרנטיבות ברות-השגה לשידורי הווידאו המסורתיים, לאירועי ספורט.

החברה שנוסדה ב- 2013, מספקת מערכות צילום המוצבות במגרש ובעזרת אלגוריתמים של בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת מספקות לצופים באופן אוטומטי חוויית צפייה הכוללת שידור חי, תקצירים אוטומטיים, פרשנות מרחוק/מקומית, לוח תוצאות, סטטיסטיקות מתקדמות, גרפיקה מקצועית ופרסומות.

כל זאת באיכות HD וללא מפעילים אנושיים במגרש או באולפן. במערכות של פיקסלוט משתמשים חברות הפקה, מועדוני ספורט, התאחדויות ספורט, אוניברסיטאות, בתי ספר תיכוניים, אוהדים, מאמנים, הורים ומגלי כישרונות ברחבי העולם. החברה עובדת עם חברת פיקסלוט עובדת עם בתי ספר, מועדונים, ליגות ופדרציות ברחבי העולם, עם מועדוני הספורט הגדולים בשוק כגון ריאל מדריד, באיירן מינכן, בנפיקה ליסבון, ומכבי תל אביב והיא אף חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם מרכז החדשנות ומועדון הכדורגל ברצלונה.

סנוקר במשרד, ספורט-טק. מיכה לובטון,
סנוקר במשרד, ספורט-טק/מיכה לובטון

180 עובדים ברחבי העולם

עד כה הושקעו בחברה מעל ל 60 מיליון דולר בין היתר בידי קרן Firstime מקבוצת TheTime, קרן שמרוק קפיטל, ענקית מנועי החיפוש הסינית באידו, Asahi Broadcasting Company ועוד משקיעים.

בסוף שנת 2019 הודיעה פיקסלוט על רכישת VidSwap - פלטפורמת אנליזת ווידאו למאמנים ואנליסטים.

החברה מעסיקה כ- 180 עובדים ברחבי העולם. מטה החברה ממוקם בפתח תקוה ויש לה משרדים בארה"ב.

אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש. מיכה לובטון,
אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש/מיכה לובטון

את מי אנחנו מחפשים?

מחפשים אצלינו אנשים טובים, חדורי מוטיבציה, למגוון רחב של משרות, ממפתחי C++, לאנשי בדיקות אוטומטיות, ראש/ת צוות בקאנד, יועץ/ת משפטי, מנהל/ת רכש, מומחה Deep Learning, אנשי קלאוד, דבאופס, ועוד.

אורית ברקסמאייר, סמנכ"לית משאבי אנוש: "אנחנו בפיקסלוט לוקחים חלק בייצור המהפכה האמיתית בעולם הספורט, עם טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית שמאפשרת לשדר כל משחק, מכל מקום, בכל זמן. רק כ- 1% אחד ממשחקי הספורט המתקיימים בעולם משודרים בערוצי הספורט ואנחנו בחברה מעניקים ל 99% האחרים את הגישה לשידור והפקה".

מציעים אתגרים לכל מי שרוצה להצליח

"אתם לא צריכים להיות חובבי ספורט מושבעים כדי לעבוד אצלנו. יש אצלנו מספיק אתגרים מעניינים, טכנולוגיים, עסקיים וארגוניים, בעבור כל מי שרוצה להצליח בגדול. אנחנו מעודדים ומאפשרים מצויינות והצלחה בכל תפקיד, בין אם אתה החשב של החברה, או מנהלת קבוצת האלגוריתמיקה, מהנדסת DevOps, או מנהל הרכש של החברה. אם אתם טובים, מוכשרים, חדורי מוטיבציה, אנחנו מבטיחים לכם, עניין, התפתחות מקצועית, והרבה הנאה".

"בנוסף, כחלק מהדנא של הצמיחה שלנו, אנחנו מעודדים את העובדים להביא לידי ביטוי את עצמם ומאפשרים לכל אחד ואחת להצליח בגדול, באמצעות מעבר בין תפקידים בתוך החברה, שינוי קריירה, קידום תחומי עניין אישיים וקידום יוזמות ורעיונות שהשתלבו באסטרטגיה העסקית והארגונית של החברה. כפי שאמר אחד ממנהלי המוצר שלנו: "בפיקסלוט, לא משנה אם אתה צעיר או וותיק בחברה, יש לך הרבה חופש לקדם את היוזמות שלך, ולבטא את עצמך".

איך מגיעים אלינו?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully