וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהבים לעזור לאחרים? מצאנו לכם ג'וב חלומי

בשיתוף בראודה

עודכן לאחרונה: 20.6.2021 / 9:08

בכל מוסד בריאות קיימים שלל מכשירים הפועלים בטכנולוגיות מתקדמות. על מנת להפעיל אותם, צריך להכשיר את אנשי המקצוע הטובים ביותר. זה בדיוק מה שעושים במכללה הטכנולוגית להנדסאים אורט בראודה בכרמיאל. בואו ללמוד, וצאו עם מקצוע מבוקש

מתפעלת מכשיר אולטרסאונד. ShutterStock
אנשי המקצוע המיומנים ביותר מתפעלים מכשירי אולטרסאונד וכל מכשור רפואי אחר/ShutterStock

העולם שלנו מתקדם בקצב מסחרר. הטכנולוגיה לא עוצרת לרגע וממשיכה להתפתח ולהשתלב בכל תחומי החיים שלנו ובכללם, כמובן, גם ברפואה. קשה לנו לדמיין כיום טיפולים שאינם כוללים שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ותחום המכשור הרפואי הוא לא רק אחד החשובים והמבוקשים ביותר, אלא גם חיוני במיוחד ומהווה חלק בלתי נפרד מהעולם המודרני שלנו.

כמובן שאם ישנו מכשור רפואי מתקדם, צריך גם אנשי מקצוע איכותיים, שידעו לתפעל אותו ולדאוג לתקינות המערכות התומכות, מה שהופך את הביקוש והצורך בתפקיד טכנולוג מכשור רפואי לנרחבים במיוחד בימים אלו. בכל הנוגע למכשור רפואי, עלינו להבטיח שהוא נמצא בידיים הנכונות, של אנשי ונשות מקצוע מיומנים ואחראיים, כדי שנוכל לדעת בוודאות שהטיפול שאנו זוכים לו הוא האיכותי ביותר.

אבל איפה מוצאים את ההנדסאים שמתפעלים את המכשור הרפואי המתקדם הזה בבתי החולים, במכוני הבריאות ובחברות העוסקות בתחום? כיצד מכשירים אותם ואיך אותם הנדסאים מתחילים בכלל להשתלב בעולם המרתק הזה?

במכללה הטכנולוגית להנדסאים אורט בראודה השוכנת בקמפוס יפהפה בכרמיאל, עתידה להיפתח מגמה מיוחדת ללימוד הנדסאי מכשור רפואי - כדי שדור העתיד בתחום יהיה המקצועי והטוב ביותר. על פי תכנית הלימודים, במשך השנתיים הראשונות ילמדו הסטודנטים במכללה. בשנה השלישית יחלקו הסטודנטים את זמנם בין לימודיהם לבין התמחות (סטאז') במגוון מוסדות רפואיים מובילים, עד שיתמקצעו במכשירים השונים, דוגמת מכונת הנשמה, מכשירי א.ק.ג, אולטרסאונד, דיאליזה ועוד

לאור הביקוש הגבוה לאנשי מקצוע בתחום המכשור הרפואי ושמה של המכללה, אשר הולך לפניה, שמחו מספר בתי חולים מובילים לסכם עם המכללה להנדסאים אורט בראודה על קליטת הסטודנטים שנמצאים בשנת הלימודים השלישית שלהם כמתמחים, על מנת להתחיל לשלב אותם בעבודה האמיתית לקראת סיום ההכשרה. הסטודנטים, לצד לימודים ברמה הגבוהה ביותר, זוכים גם לעבודה פרקטית בשטח ומכירים מקרוב את המכשירים המצויים בבתי החולים ואת המערכת. הכניסה שלהם לעולם האמיתי לא יכולה להיות חלקה יותר.

רוצים להפוך לאנשי מקצוע בתחום המכשור הרפואי? לחצו כאן>>

מתפעלת מכשיר דיאליזה. ShutterStock
שנתיים של לימודים ועוד שנה שכוללת התמחות בבתי החולים/ShutterStock

ההתמחות הראשונה מסתיימת בהגשת פרויקט גמר עבור קבלת דיפלומת הנדסאי רפואי מטעם מה"ט, ההתמחות השנייה מסתיימת עם קבלת תעודת טכנולוג רפואי מטעם המכללה הטכנולוגית להנדסאים אורט בראודה. לימודי הנדסאי מכשור רפואי במכללה להנדסאים אורט בראודה כוללים שילוב מעניין בין המקצועות העיוניים להכשרה המעשית ושלוש בחינות חיצוניות - בתום השנה הראשונה מתקיימת בחינת מה"ט בנושא מדעי הרפואה ובתום השנה השנייה יבחנו הסטודנטים בשתי בחינות מה"ט בנושאי מקצועות קליניים ומכשור רפואי.

חשוב לדעת: מכללת בראודה מציגה אחוזי דיפלום והישגיות גבוהים במיוחד - אם התחלתם את הלימודים, יש לכם סיכוי מצוין לסיים אותם בהצלחה מרובה ולהמשיך לקריירה מעשירה בתחום. בוגרי המגמה למכשור רפואי משתלבים במשרות מאתגרות רבות במערכת הבריאות ומתפעלים ומטפלים בציוד מתקדם ובטכנולוגיות חכמות, כולל תפעול שוטף, ביצוע בדיקות רפואיות ובדיקות תקינות, פתרון תקלות טכניות, ייצור ושיווק של מכשור רפואי ואף השתלבות בחברות הייטק הפועלות בתחום.

מוכנים לדאוג לעצמכם לעתיד מרתק? היכנסו והשאירו פרטים>>


המכללה הטכנולוגית להנדסאים אורט בראודה בכרמיאל היא אחת הגדולות והמובילות בארץ ללימודי הנדסאים ומציעה מגוון רחב של מסלולים בלימודי הנדסאים ולימודי תעודה, כולל תוכנה, טכנולוגיות מים, כימיה, ביוטכנולוגיה, חשמל, אלקטרוניקה, מכונות, תעשייה וניהול ועוד. קמפוס המכללה הינו רחב ממדים, מהיפים בארץ, ומציע רמת שירותים אקדמית עם אווירה סטודנטיאלית תוססת ועשירה.
יש לדעת: פתיחת המגמה מותנית באישור המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ומדע (מה"ט)

בשיתוף בראודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully