וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הזמן לעלות שוב על הרכבת": למה אסור להתעכב יותר בחיפוש עבודה?

בשיתוף ההסתדרות

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:52

המוני ישראלים מעדיפים למשוך את החל"ת עד הסוף, אבל זו טעות. ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות, הגיע לאולפן כדי לדבר על התעוררות המשק ועל יריד התעסוקה הווירטואלי הייחודי שייצא לדרך ב-19.5. צפו

בווידיאו: יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על התעוררות המשק/אולפן וואלה!

בשבועות האחרונים כולנו מתחילים לראות את האור בקצה משבר הקורונה והמשק מגיב לכך בהתאם, כאשר יותר ויותר עובדים שבים למעגל התעסוקה. בשנה החולפת המוני ישראלים הוצאו לחל"ת או נותרו ללא משרה ואם גם אתם מקווים להתניע כעת את הקריירה מחדש, כדאי שתכירו את ירידת התעסוקה הווירטואלי הגדול בהובלת ההסתדרות ובשיתוף שירות התעסוקה, שייפתח ב-19 במאי.

כדי לספר עוד על היריד הייחודי הגיע לאולפן יו"ר ההתסדרות ארנון בר-דוד, שאמר: "עברנו שנה מאוד קשה וטראומטית. למדינה, לכלכלה הישראלית ולשוק העבודה. בחודשיים האחרונים, בעקבות מבצע החיסונים, רואים את המשק חוזר לאיתנו ואת מקומות העבודה מתחילים לנוע, גביית המסים הגיעה לשיא ורואים פתיחה. מה שחסר זה נושא התעסוקה - מקומות עבודה נפתחים, אבל חסרים מאות אלפי עובדים. חלק מזה נובע מהחל"ת והחלטנו לחפש פתרון יצירתי. כך עלה הרעיון ליריד תעסוקה וירטואלי בהשתתפות החברות הגדולות ביותר".

הזכרת את החל"ת. זה נראה מאוד נוח, אבל היום הוא מאוד מסוכן למשק. למה?

"יש כרגע פער מפתיחת המשק ועד יוני, שם החל"ת אמור להסתיים. עובדים מעדיפים להישאר בבית במקום לחזור לעבודה, כי בסוף מקומות העבודה הטובים ייתפסו והם יישארו בלי כלום. יש אפשרויות עם שכר יפה ואני חושב שזה הזמן של כל מי שמחפש עבודה או נמצא בחל"ת לחזור, כי המשק מתחיל לטוס. אני צופה צמיחה גבוהה בחצי השנה השנייה של 2021.

ההסתדרות פועלת מול כל המגזרים במשק ויש שיתופי פעולה מצוינים. הלחץ שלנו הוא לפתוח את המשק ולייצר באזז, כדי שעובדים יחזרו ויחפשו משרות טובות. ככה המשק ימשיך לפרוח".

יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול מחכה לכם. להרשמה לחצו כאן>>>

ארנון בר דוד יו"ר הסתדרות העובדים. יח"צ,
אל תשארו מאחור. ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות/יח"צ

מה יקרה ביריד התעסוקה הווירטואלי?

"זה יריד ראשון בסוגו ברמה הזו. יהיו בו חדרים וירטואלים לעשרות חברות מובילות ומחפשי העבודה ייכנסו לאתר, יוכלו להתבונן בחברות השונות ולהשאיר קורות חיים או לדבר עם אנשי משאבי האנוש. אני פונה לכולם - כנסו לאתר, כי יש בו מבחר אדיר. אחרי הפתיחה, היריד יהיה באוויר במשך חודש שלם".

ואתה חושב שמי שרוצה לעשות הסבת קריירה, יכול לעשות אותה דווקא עכשיו?

"בהחלט. עובד צריך להתקדם, לשנות דברים, ללמוד. ככה הוא יכול להיות מאושר יותר ועם יותר פרנסה. אנחנו צריכים להיות מתקדמים ורלוונטיים כל הזמן. זה הזמן לעלות שוב על הרכבת, לחזור למעגל העבודה ולהיות שותף להצלחת המשק הישראלי".

להרשמה ליריד התעסוקה לחצו כאן>>>

בשיתוף ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully