וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת החתונות חזרה: איך עושים סלפי בלי פילטר?

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 18:50

ד"ר מיכאל איצקסון, מנתח פלסטי בכיר מביה"ח בלינסון וזוכה פרס קפלן מטעם האיגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית מספר על הטיפולים הפופולריים לקראת מועד האירוע ומסביר כיצד הם מבוצעים

ניתוח פייסליפט, וניתוח מיני פייסליפט

הזדקנות הפנים באה לידי ביטוי באובדן נפח, היחלשות של השרירים וצניחה של השרירים, העור והשומן בכל חלקי הפנים, וסימני הגיל מתבטאים לרוב בעודפי עור בעפעפיים, הידקקות וצניחת השפתיים, היטשטשות קו הלסת והיווצרות של עודפי עור בסנטר ובצוואר.

"ניתוח פייסליפט נועד להצעיר את מראה הפנים באופן משמעותי, אולם חשוב לבצעו תוך שמירה על תווי הפנים הטבעיים", מדגיש ד"ר מיכאל איצקסון. "במהלך ניתוח זה, מותחים את השרירים בפנים ומקצרים את העור - מהלחי ועד הצוואר.

"ניתוח מיני-פייסליפט מתאים בעיקר למי שסובל מקמטים ודלדול באזור הצוואר ומנפילת קו הלסת. הוא כולל מתיחה של החלק התחתון של הפנים, בעיקר באזור הצוואר ואזור קו הלסת, ונחשב ניתוח קצר וקל יותר מפייסליפט מלא. בנוסף, הטיפול גם זול יותר, לא מחייב אשפוז לילה, הכאבים קלים יותר בשלב ההתאוששות וניתן להגיע בעזרתו לתוצאות נפלאות.

"חשוב גם לציין, שכל ניתוח פייסליפט כולל בתוכו גם מתיחת צוואר, אבל לא כל מתיחת צוואר כוללת גם פייסליפט מלא. זאת ועוד, בשנים האחרונות חלה עלייה ניכרת במטופלים בשנות ה-30 וה-40 לחייהם. בהרבה מקרים ההזדקנות "בטרם עת" בגילאים האלה היא משמעותית, במיוחד בנפילת הגבות, צניחת העפעפיים והצוואר".

מחיר ניתוח פייסליפט: 50,000 שקל, מחיר ניתוח מיני פייסליפט: 40,000 שקל.

ניתוח מתיחת צוואר

מתיחת צוואר ד"ר מיכאל איצקסון. יחצ,
מתיחת צוואר/יחצ

ניתוח זה מתאים לנשים ולגברים אשר סובלים ממראה צוואר רפוי, מדלדל ומזדקן. "מאפייני הצוואר הנפול ומצבו אצל כל מטופל/ת הינם אינדיבידואלים" מסביר ד"ר איצקסון, "ולכן קיימים סוגי ניתוח שונים להשגת התוצאה הרצויה.

"מתיחת צוואר במסגרת ניתוח מתיחת פנים, מתבצעת יחד עם הניתוח למתיחת פנים, כטיפול אזורי שלם. בטיפול זה נמתח עור הצוואר בצורה משולבת עם עור קו הלסת והלחיים. הצלקות הינן זהות לאלו של ניתוח מתיחת פנים ומוצנעות לפני האוזן, מאחורי האוזן ובקו השיער בקרקפת. סוג זה של מתיחת צוואר הינו הנפוץ ביותר.

"מתיחת צוואר מתבצעת כפרוצדורה בודדת ומתמקדת באזור הצוואר בלבד. בניתוח זה מרימים את עור הצוואר ולעתים מהדקים גם את שרירי הצוואר בחתך נפרד. הצלקות נסתרות, וממוקמות מאחורי האוזניים ובקו הקרקפת.

"מיני" מתיחת צוואר הוא טיפול כירורגי אשר מתאים לרוב לנשים צעירות יחסית, אשר סובלות מצוואר נפול בטרם עת אך ללא קמטים עמוקים ועודפי עור משמעותיים. הניתוח מבוצע על ידי חתכים קטנים, וכמעט שללא כריתת עודפי עור, ומתיחתם של העור ושרירי הצוואר נסגרת ע"י תפרים פנימיים. הניתוחים הללו הם גם פשוטים יותר וקלים יותר עבור המטופל, התוצאות כמעט מיידיות וזמן ההחלמה קצר בהתאם".

"מתיחת צוואר "ישירה" Direct Neck Lift - הוא ניתוח ייחודי, ומתאים במיוחד לנשים מבוגרות וגברים מבוגרים בעלי עודפי עור ניכרים, ובלבד שהמטופל מצטלק היטב (זאת ניתן לדעת על פי התבוננות בצלקות קודמות ולפי סוג העור). בניתוח זה מוסַרים עודפי העור בקו האמצע ולאחר מכן מתבצעת מתיחת השרירים ותפירת העור בצורה שמוסוות גם היא בקו האמצע. החיסרון המרכזי בניתוח זה הוא שהצלקת אינה ממוקמת במקום נסתר כשלושת הסוגים האחרים, אך יש לציין כי שביעות הרצון מניתוח זה היא לרוב גבוהה במיוחד".

מחירים: 30,000 שקל.

עודף שומן בצוואר -"מראה שקנאי"

שאיבת שומן. יחצ,
טיפול שאיבת שומן בצוואר/יחצ

נשים וגברים רבים סובלים ממראה "שקנאי" או "צמיגי" בעקבות הצטברות שומן בצוואר. ד"ר איצקסון מסביר כי "הפתרון המתאים למצבים האלה הוא שאיבת שומן בצוואר. מדובר בניתוח פשוט, של שעה בלבד, עם זמן החלמה קצר יחסית ותפרים מינימליים המוצנעים בסנטר. לאחר הניתוח יש ללבוש מחטב-צוואר מיוחד יום ולילה במשך שבועיים, על מנת לשמור על התוצאות של הניתוח בצורה הטובה ביותר".

בעבר, ניתוחים מסוג זה היו יכולים להתבצע רק בבית החולים, אבל היום, הודות למכשור רפואי מתקדם וחדיש שלא היה קיים עד לאחרונה, ניתן לטפל במראה הצוואר באמצעות שאיבת שומן בהליך ניתוחי פשוט יחסית, בהרדמה מקומית בלבד, שמתקיים בקליניקה הפרטית של ד"ר איצקסון, וללא צורך בחדר ניתוח.
הניתוח מתאים גם לאנשים שסובלים מהצטברות שומן באזור שמתחת לסנטר, מה שמכונה לפעמים "סנטר כפול" או בעברית קלאסית "פימה".

מחיר: 20,000 שקל.

טיפולי השתלת שומן להצערת הפנים - ללא צורך בחדר ניתוח

טיפולי השתלת שומן בפנים משמשים להצערה וריענון של עור הפנים באמצעות החזרת נפח, חיוניות וברק לאזורים אשר ניכרים בהם אותות הזקנה וכן נזקי סביבה ועישון, כגון צניחה של העור, קמטים, כתמים ועיוותים, ומרקם עור יבשושי. ניתוחים אלו משמשים גם כטיפול משלים אחרי ניתוחי מתיחת פנים ("פייסליפט") וניתוחי פנים לסוגיהם.

"בעזרת השתלת שומן בפנים ניתן להצעיר ולרענן את עור הפנים באופן משמעותי" מדגיש ד"ר איצקסון. "בנוסף ניתן באמצעותו לשפר ולתקן מאפיינים שונים של תווי הפנים כמו למשל הדגשת סנטר, הרמת עפעפיים, חיזוק קו הלסת, הגדלת שפתיים, הדגשת עצמות לחיים ועוד - והכול בהתערבות כירורגית מינימלית וללא צורך בחדר ניתוח. בנוסף, בעזרת השתלת שומן ניתן לטפל במגוון רחב של פגמים שונים בפנים. בעקבות טיפולי השתלת שומן בפנים אני עד לעתים קרובות להיעלמות מוחלטת של פגמים שונים בעור כמו כתמים, צלקות ועיוותים". הוא מוסיף.

באמצעות מכשור רפואי חדיש בשם "אקו ג'ט", ניתן כיום לערוך טיפולי השתלת שומן בפנים במרפאתו הפרטית של הרופא המנתח, בהרדמה מקומית בלבד וללא צורך ברופא מרדים או בחדר ניתוח, על כל ההמתנה והבירוקרטיה הכרוכים בכך, ולאחר התאוששות קצרה, המטופל\ת משתחררים לביתם.

מחיר השתלת שומן בפנים: החל מ-5000 שקל.

טיפולים להצערת הפנים בהליך בלתי פולשני

לצד ההליכים הכירורגיים הנ"ל, ישנם גם טיפולים שונים שאינם פולשניים להצערת עור הפנים. ד"ר איצקסון מפרט: "נוסף על הניתוחים שאני מבצע, במרפאתי אני עושה שימוש במכשירים שמטפלים במרקם העור עצמו, לצד טיפולי הזרקות בחומצה היאלרונית ובוטוקס. עבור מי שעדיין לא נמצא במצב שמצריך ניתוח, טיפולים אלה יכולים לשפר ולהצעיר את מראה העור בצורה משמעותית.
"טיפול טיקסל Tixel -מתבצע כטיפול משלים לניתוחי פנים שונים וכן כטיפול נפרד, ובאמצעותו ניתן מטפל במגוון של הפרעות עוריות כמו קמטוטים, רפיון של העור, פיגמנטציה וצלקות שונות. מטרת הטיפול במכשיר להגביר באופן משמעותי את ייצור הקולגן ולעודד אותו. המכשיר מעביר פולסים של חום אל תוך השכבה העמוקה של העור באזור הפנים, הוא יוצר נקבים קטנים בעור, וכך חודר החום בצורה אחידה אל שכבת ה"דרמיס" העמוקה. מעצם הפגיעה המבוקרת הזו, מתרחש בעור ייצור מוגבר של קולגן ו-אסטרין וגם מקל על קליטה של וויטמינים ומגביר את רמת החדירות של העור לחומרים פעילים, מה שמשפיע ישירות על רמת ה"מיצוק" של העור, על הברק והחיוניות שלו. זמן הטיפול קצר מאוד, בין 10-20 דקות ואינו מצריך התאושושות".

מחיר טיפול טיקסל נע בין 800 ל- 1500 שקל, יש לבצע את הטיפול בין 3-4 פעמים.

על ד"ר מיכאל איצקסון

ד"ר מיכאל איצקסון מכהן כמנתח פלסטי בכיר במחלקה לכירורגיה פלסטית בבית החולים בלינסון. בוגר בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב וטייס קרבי בעברו. התמחה בכירורגיה פלסטית בבית החולים הדסה עין כרם ובמרכזים רפואיים בפריז. לד"ר איצקסון מרפאות פרטיות בצפון תל אביב ובירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully