וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד הישג משמעותי לחברת הסייבר SentinelOne

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 19:04

חברת הסייבר SentinelOne הוכרזה כזוכה כמובילה במחקר שפרסמה פירמת האנליסטים גרטנר: 2021 Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms , מחקר שוק שמדרג את מוצרי אבטחת תחנות הקצה המובילים בעולם

תומר וינגרטן. יחצ,
מנכ"ל SentinelOne תומר וינגרטן/יחצ

חברת הסייבר SentinelOne הוכרזה כזוכה כמובילה במחקר שפרסמה פירמת האנליסטים גרטנר:
2021 Magic Quadrant for Endpoint Protection Platforms , מחקר שוק שמדרג את מוצרי אבטחת תחנות הקצה המובילים בעולם.

SentinelOne מאמינה שהמיקום שלה בדירוג מעיד על הגישה החדשנית של החברה למוצרי אבטחה כפלטפורמה וליכולת שלה להגדיל את נפח הפעילות ונתח השוק. ההישג הזה מסמל את התאמת המוצר לצרכי השוק, חדשנות וחווית לקוח מעולה על פני ורטיקלים מגוונים וסוגי משתמשים שונים.
בנוסף למחקר שוק זה, סנטינל וואן מדורגת כפתרון המוביל בקטגוריות EDR, EPP, MDR , בפלטפורמת השוואת ההמונים Gartner Peer Reviews, שבה לקוחות ממלאים משוב על המוצר וחווית המשתמש.

תומר ויינגרטן, מייסד ומנכ"ל, אמר: "החברה המודרנית היא דיגיטאלית, וכל מקום שמחזיק דאטה מצוי בסיכון/ פגיע. מוצרי אבטחה שמסתמכים על מפעילים אנושיים פשוט אינם מסוגלים להתמודד עם כמות האיומים שגדלה באופן אקספוננציאלי. הטכנולוגיה שלנו, שמונעת על ידי מנועי AI מספקת אוטומציה גבוהה על מנת להתמודד עם איומים אלו. אנו מאמינים שבחירתנו למובילים במחקר של גרטנר מאשררת את הגישה שלנו לפיתוח מוצרי אבטחה ומשקפת את הצמיחה המהירה שאנו חווים. אני גאה בצוות שלנו שממשיך לפתח את המוצרים ולהצמיח את העסק- תוך כדי שאנו שומרים על חווית לקוח מעולה".

ניק וורנר, סמנכ"ל תפעול: "סנטינל וואן חווה צמיחה מואצת שמתבטאת בגיוס לקוחות חדשים בקצב מהיר וכן הענקת יכולות נוספות ללקוחות קיימים. אנחנו מנצחים את היצרנים של מוצרי האבטחה המסורתיים במבדקים עצמאים שונים, ובכך מדגימים את יכולתנו להתמודד עם האיומים שמתקדמים בקצב ובעצימות. הפתרונות שלנו מאפשרים לעסקים ברחבי העולם להתמודד בהצלחה עם איומים אלו במהירות וביעילות.

  • עוד באותו נושא:
  • סייבר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully