וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורסלן והאבא מתקמבק, ראש משלחת האיחוד האירופי מבקר והשף שימצא לכם חבר

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 14:21

אשכנזי ואַבְדִיָה משווים

הקומיקאית עדי אשכנזי, וזוּפֵֶר אַבְדִיָה, כדורסלן עבר, מאמן כדורסל וגם כמובן - אביו של דני אבדיה, שחקן ה- NBA הישראלי, ישתפו פעולה בקמפיין חדש של הבורסה לניירות ערך הקורא לציבור להשוות עמלות.

הבורסה יצאה במהלך הסברה רחב היקף המעודד את הציבור לבצע השוואה של עמלות המסחר באופן פשוט, נוח ובחינם, באמצעות מחשבון השוואת העמלות באפליקציית הבורסה ובאתר הבורסה.

היוזמה למהלך היא חלק מפעילות ההסברה של הבורסה בשנים האחרונות, שנועדה להעלות מודעות להשקעה בבורסה ולהנגיש את שוק ההון לציבור הרחב, על מנת שהציבור הישראלי יוכל להיות שותף משמעותי יותר בהצלחת החברות המקומיות והכלכלה הישראלית.

עדי אשכנזי וזופר אבדיה. סיטימדיה,
עדי אשכנזי וז'ופר אבדיה/סיטימדיה

ז'ופרה מבקר באנבידיה

עמנואל ז'ופרה, ראש משלחת האיחוד האירופי בישראל, ביקר השבוע יחד עם ראש עירית יוקנעם סימון אלפסי, במשרדי חברת אנבידיה-ישראל, הממוקמים בעיר הצפונית.

מטרת ביקור השגריר הייתה להכיר את תעשיית הטכנולוגיה בצפון, וביוקנעם בפרט, כמוקד מרכזי בפעילות מחקר ופיתוח בישראל.

במסגרת ביקורו סייר השגריר במרכז המחקר והפיתוח של אנבידיה, שוחח עם מהנדסי ומהנדסות החברה, וקיבל הצצה בלעדית לפעילות המחקר המשמעותית של ענקית הטכנולוגיה בישראל.

השגריר דן עם עמית קריג - סמנכ"ל בכיר פיתוח תוכנה, ובכירי החברה, על חשיבותם של שיתופי פעולה טכנולוגיים חוצי גבולות, ועל חשיבותה של מדינת ישראל באקו-סיסטם החדשנות והטכנולוגיה העולמי.

עמית קריג, עמנואל ז'ופרה וסימון אלפסי. באדיבות אנבידיה,
עמית קריג, עמנואל ז'ופרה וסימון אלפסי/באדיבות אנבידיה

היוש מהשף

ניסן בכר מחברת KEEPOD, היזם מאור גיל, והשף רן שמואלי, השיקו השבוע באירוע בוקר שנערך במסעדת קלארו בתל-אביב, את אפליקציית הדייטינגHeyoosh.

מדובר באפליקציית דייטינג המתבססת על הכרות בעולם האמיתי שממשיכה לתקשורת בעולם הווירטואלי. על פי השלושה, הטכנולוגיה שפותחה באפליקציה משפרת ב 80% את הסיכוי להתאמה מוצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully