וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת Arbe לפתרונות ערכת שבבים לרדאר הדמיה מגייסת לתל אביב

עודכן לאחרונה: 11.5.2021 / 23:26

חברת Arbe היא ספקית של הדור הבא של פתרונות ערכת שבבים לרדאר הדמיה. החברה בתהליך צמיחה ומגייסת בימים אלו לשורותיה עובדים נוספים. משרדי החברה נמצאים בלב תל אביב

חברת Arbe היא ספקית של הדור הבא של פתרונות ערכת שבבים לרדאר הדמיה, היא מובילה מהפכת רדאר שמאפשרת מערכות תומכות נהיגה בטוחות להפליא כבר כיום, וסוללת את הדרך לנהיגה אוטונומית לחלוטין. משרדי החברה נמצאים בלב תל אביב, מאחורי מתחם שרונה, וכיום החברה מונה כ-90 עובדים.

האווירה במשרדים, Arbe. באדיבות Arbe,
האווירה במשרדים, Arbe/באדיבות Arbe

את מי אנחנו מחפשים:

אנחנו נמצאים בתקופת גיוסים משמעותית והיום בשלב שבו אנחנו מגייסים עובדים לכל שורות החברה, מקבוצת ה-R&D לאזורי ה- System, Silicon, Algorithms, Integration וHardware, מהנדסים לעבודה מול לקוחות החברה ועד גדילה בקבוצת ה-Operations.

מנהלת משאבי אנוש ב-Arbe, איילת גרוס: "העבודה ב-Arbe מאפשרת לכל אחד ואחת מהעובדים שלנו לקחת חלק משמעותי ולהשפיע על פיתוח פלטפורמה טכנולוגית שתאפשר לכולנו בטיחות מירבית בכבישים ותביא אותנו לנהיגה אוטונומית בטוחה".

יום כיף, ARBE. באדיבות Arbe,
יום כיף, ARBE/באדיבות Arbe

"Arbe כוללת היום את טובי המוחות בשוק הישראלי והשילוב של אנשים מדיסיפלינות שונות מאפשר לכולנו למידה והתפתחות מירבית. בשנה האחרונה בעקבות מגפת הקורונה, עברנו לעבוד במתכונת היברדית ואנחנו מתכננים להמשיך בשילוב של עבודה מהבית ומהמשרד גם בהמשך דרכנו. גילינו שהגמישות באופן העבודה יעילה עבורנו ומאפשרת גם לעובדים גמישות ונוחות מירבית".

"ב-Arbe תמצאו גם חברים טובים, מסיבות גג, happy hours, פעילויות בחגים, קייטנות בחגים לילדי העובדים, והכי חשוב משמעות - לדעת שאתם קמים בבוקר ומפתחים מוצר שיתרום לעולם, והפעם זו לא רק עוד סיסמא, הפלטפורמה של Arbe עתידה להוריד באופן משמעותי את מספר תאונות הדרכים בעולם", מסכמת מנהלת מש"א ב-Arbe, איילת גרוס.

איילת גרוס, מנהלת משאבי אנוש Arbe. יח"צ,
איילת גרוס, מנהלת משאבי אנוש Arbe/יח"צ

לינק לאתר החברה:
https://arberobotics.com/careers/

כתובת מייל לשליחת קורות חיים:
jobs@arberobotics.com

סרטון הדמיה:
https://www.youtube.com/watch?v=Yc4MfzbbtuI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully