וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת המשביר לצרכן תטמיע מערכת Salesforce בהשקעה של 3 מיליון שקלים

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 14:14

מערכי השיווק, המכירה והשירות של הרשת ישודרגו ב-36 סניפיה ובאפיקי המכירה המקוונים, בראשם "THREE SIXTY FIVE", אתר הסחר של הרשת. הפרויקט שייחל בימים הקרובים, צפוי להסתיים בעוד מספר חודשים

רשת המשביר לצרכן בחרה ב-Asperii מקבוצת אמן להטמעת מערכת 360 Salesforce רב ערוצית מתקדמת.

המערכת החדשה תשדרג את מערכי השיווק, המכירה והשירות של החברה בכל הפלטפורמות בהן היא פועלת בין אם הן בחנויות הפיזיות של הרשת על פני 36 סניפיה, ובין אם באפיקי פעילות e-commerce שמפתחת החברה, ובראשם "THREE SIXTY FIVE", אתר הסחר המקוון המוביל מבית המשביר לצרכן.

פלטפורמת Salesforce Customer 360, תייצר לרשת המשביר לצרכן תמונת לקוח מקיפה ואחודה שתאפשר להעצים ולשפר את חוויית הלקוח על פני כל ערוצי השירות השונים, זאת, באמצעות ממשק ייחודי ונוח לשימוש המרכז את כל המידע והנתונים בקליק אחד ולמעשה מעניק ללקוח מעטפת שירות ותמיכה מלאה של "360 מעלות".

בנוסף, הטמעת המערכת החדשה תשדרג את פעילות מועדון הלקוחות של הרשת, "קלאב 365" ומאגר המידע שלו, המונה למעלה מ-600,000 חברים ותאפשר לה להציע לחברי המועדון חווית שירות איכותית ומותאמת אישית מאי פעם.

סניף של רשת המשביר לצרכן. המשביר לצרכן,
סניף של המשביר לצרכן/המשביר לצרכן

חדשנות והצעות ערך ללקוחות

שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ"ל "המשביר לצרכן": "כרשת בעלת פוטנציאל צמיחה אינסופי, אשר מאפשרת למצוא בסניפיה כל מוצר שהלקוח חפץ בו ובמחירים נוחים עם מבצעי מועדון הטובים ביותר, הרי שנושא החדשנות הוא נר לרגלנו. הבחירה להטמיע את המערכת של Salesforce נובעת כחלק מההחלטה שלנו להתמקד השנה בטרנספורמציה דיגיטלית בכל נושאי האונליין, בדגש על חדשנות והצעות ערך ללקוחות דרך מסע לקוח, תהליכים שיווקיים ופתרונות אפקטיביים".

"בנוסף, יתקיים שיפור נושא השירות והתייעלות בתהליכים קיימים פנימיים בחברה, צמיחה בקטגוריה והבאת טרנדים לקהל היעד הרלוונטי. בעוד שם המשחק בענף הקמעונאות הוא התכנסות לעולמות מסע לקוח, תוכן וביג דאטה, הרי שרשת המשביר לצרכן שואפת לעמוד בחוד החנית ולהוביל את נושא החדשנות כשחקן מרכזי בעולמות אלו", מסכמת יגרמן.

דורין אטיאס - המשביר לצרכן. רפי דלויה
דורין אטיאס בקמפיין פרסומי לרשת המשביר לצרכן/רפי דלויה

עדים לשינוי שעובר עולם הקמעונאות בתחום הדיגיטציה

סער ברגיא מייסד ומנכ"ל משותף Asperii: "שיתוף הפעולה עם רשת "המשביר לצרכן" הוא צעד נוסף בהרחבת הפעילות של החברה בישראל, והתרחבות לעולמות דיגיטליים נוספים של Salesforce. חברת Asperii מקבוצת אמן, שמחה להיות שותפה של המשביר לצרכן בהצבת סטנדרט גלובלי בארץ של חדשנות טכנולוגית בניהול ומדידת תהליכים במסע הלקוח. באמצעות הפלטפורמה המתקדמת נוכל לראות מערכת שלמה לניהול תהליכי מכירה ושירות לקוחות, תוך סינכרון עם שירותים שהם בליבה של כל חברה קמעונאית גדולה כגון ניהול מלאי והזמנות, ניהול מועדון לקוחות, ניהול קמפיינים ועוד".

ברגיא מוסיף: "כמי שבאמתחתה מאות הטמעות של מערכות Salesforce בקרב חברות וארגונים מובילים ברחבי העולם, הרי שאנו עדים לשינוי שעובר עולם הקמעונאות בתחום הדיגיטציה וקוראים לחברות ישראליות נוספות במגזר הזה להצטרף למשביר וליהנות מחדשנות טכנולוגית שמעניקה ערך גדול להן וללקוחותיהן".

מימין לשמאל: ארנון דים סמנכ״ל המכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט, מנכ״ל ובעלים המשביר לצרכן. יח"צ קבוצת Aman,
מימין לשמאל: ארנון דים סמנכ״ל המכירות Salesforce ישראל, בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, שירלי פאר יגרמן, משנה למנכ״ל המשביר לצרכן ורמי שביט, מנכ״ל ובעלים המשביר לצרכן/יח"צ קבוצת Aman

קפיצת מדרגה משמעותית בעולם הריטייל

הפרויקט, שהיקפו מוערך בכ-3 מיליון שקלים, יצא לדרך כבר בימים הקרובים וצפוי להסתיים בעוד מספר חודשים. במסגרת הפרויקט תטמיע Asperii פתרון של Salesforce בשילוב עולמות של Service Cloudו- Marketing Cloudו Platform לניהול תהליכי שירות ומסעות לקוחות דיגיטליים.

לירון לייבוביץ', מנהלת פעילות מכירות Asperii ישראל: "עצם המעבר של המשביר למערכת הענן של Salesforce מהווה קפיצת מדרגה משמעותית ואסטרטגית בעולם הריטייל. הטמעת המערכת תאפשר שיפור משמעותי בחווית הלקוח תוך שימוש בכלל הערוצים הדיגיטליים. אנו מחוברים באופן הדוק לחזון של המשביר למינוף החדשנות ושימוש ביתרונות המובהקים של Salesforce כפלטפורמה ליצירת חווית שירות ומכירה יוצאת דופן ומותאמת לקוח".

שקיפות לאורך כל שרשרת האספקה והשירות

המערכת החדשה תאפשר לרשת המשביר לצרכן להפיק תובנות עסקיות בזמן אמת ותספק שקיפות לאורך כל שרשרת האספקה והשירות: החל מרצפת המכירה בחנויות הפיזיות, דרך מוקדי השירות והתמיכה ועד למנהלי השיווק והמכירות.

המערכת תנגיש מידע לאורך כלל ערוצי המכירה והשירות דרך ממשק אחיד, תסייע בהליך קבלת ההחלטות ותעצים את אנשי המכירות והשירות באופן שלא היה אפשרי קודם לכן.

המהלך החדשני ישדרג את חווית השירות שתספק רשת המשביר לצרכן ללקוחותיה לאורך כל מסע הלקוח החל משלבי טרום הקניה, דרך שלב המכירה עצמו ועד לחוויית השירות שלאחר הקנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully