וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: שת"פ אקטיבי בעולם האופנה

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 15:10

וגם: קמפיין חדש לאניה בוקשטיין, קולקצייה חדשה לפלפוט, גלידה מאויירת לשבועות ואם אין לכם דירה שעוצבה על ידי פיליפ סטארק אולי תסתפקו במקרר?

נונונו פילה

נונונו לפילה. קובי מהגר,
נונונו לפילה/קובי מהגר

מה קורה כשמותג בגדי הילדים היוניסקס העולמי, nununu, הידוע בשפתו המינימליסטית פורצת הדרך ומותג הספורט האייקוני FILA נפגשים? נולדת קולקציית אקטיב המיוצרת במהדורה מוגבלת והילדים מאושרים. החיבור בין שני המותגים יצר קולקציה שמבטאת את האסתטיקה והשפה של שני המותגים: בעוד nununu פנו לשילוב אלמנטים, חומרים וגזרות מעולם הספורט והאקטיב, FILA שילבו לראשונה בדים, שטיפות וצבעים שבאים מעולמות הסטריט, רוקנרול ושילובים אדג'יים.

למה השידוך מוצלח? FILA הוא מותג איטלקי בבעלות קוריאנית, וקוריאה מהווה את אחד השווקים המתפתחים של nununu. לא רק ילדי ישראל בעננים, גם ילדי העולם יכולים להירגע, הקולקציה החדשה תימכר גם בבוטיקים מובילים בארה"ב Saks Fifth Avenue ובקוריאה. קולקציית הקפסולה כוללת 38 דגמים המשלבים את השפה העיצובית של nununu, הידועה בקו המינימליסטי והמונוכרומטי שלה לבין בגדי הספורט והאימון המאפיינים את התמהיל העיצובי של FILA. התוצאה, מיני קולקציית ספורט עם טוויסט אורבני ואדג'י.

מותג FILA הוקם ב-1911 באיטליה כמותג הלבשה תחתונה, בשנות ה-60 המאוחרות נכנס לשוק בגדי הספורט ובמהרה הפך למוביל בתחום. במהלך שנות ה-80 החלה FILA לייצר ביגוד אופנתי והפכה לשם דבר בתחום האופנה והספורט. FILA השתלבה באופנת הרחוב שלבשו אמני ההיפ-הופ המצליחים ביותר. לקראת סוף שנות ה-80 השיקה FILA את קולקציית הנעליים הראשונה בארה"ב. בשנים האחרונות FILA עשתה מהפך וחזרה לחזית המותגים המצליחים והמוכרים בזכות אסטרטגיית כאן ועכשיו - תגובות מהירות להלך הרוח ולאופנת הרחוב העדכנית, שיתופי פעולה עם מותגים ובתי אופנה כמו FENDI.

קבוצת אירני מחזיקה בישראל במותג פילה, כשהשנה נפתחה חנות פופ-אפ בקניון רמת אביב. במסגרת חגיגות 110 שנים למותג FILA יושקו שיתופי פעולה שונים, ביניהם - קולקציה ייחודית עם מחוות לטרנדים המובילים של FILA שעיצבה קייטי גרנר, סטייליסטית, מנהלת קריאייטיב ואוצרת התרבות, ושת"פ עם המותג האיטלקי ‏ acquadiparma הידוע בבשמים המפורסמים ובאופי הצעיר והחדשני שלו.

את Nununu הקימו ב-2008 איריס אדלר וטלי מילכברג. המותג נמכר בכ-300 נקודות מכירה יוקרתיות ברחבי העולם, בין היתר בארה"ב, קנדה, ברחבי אירופה, ובמזרח הרחוק. עיקר הצלחת המותג בארה"ב, שם הוא נמכר בבתי כלבו יוקרתיים כמו סאקס פיפט אווניו, נורדסטרום, בלומינגדיילס וחנויות בוטיק מובחרות.

ב-3 השנים האחרונות מפתח המותג את הפורטפוליו שלו במזרח הרחוק. נכון להיום ל-nununu נציגויות רשמיות הכוללות חנויות דגל וחנויות מקוונות בקוריאה, טיוואן, סין ובקרוב מאד ביפן. בהוליווד נחשבים בגדי nununu לבון-טון של ילדי הסלבז המתועדים חדשות לבקרים על ידי מצלמות הפפראצי כשהם לובשים את בגדי המותג.

בין חובבי המותג נמנים ילדיהם של ביונסה וג'יי זי, גוון סטפאני, פרגי, אורלנדו בלום וקייטי פרי, בן אפלק, ג'ניפר גארנר, סלין דיון, סלמה בלייר, כריסי טיגן, אלק בולדווין, האחיות קרדשיאן, הילארי דאף, רוברט דאוני ג'וניור ועוד. הקולקציה המשותפת תימכר באתר FILA ישראל, בחנות הילדים פקטורי קידס ובאתר FACTORY54.

seperator

יופי לה

אניה בוקשטיין. דור שרון,
אניה בוקשטיין/דור שרון

השחקנית והזמרת המוערכת אניה בוקשטיין קוטפת קמפיין ביוטי למותג היוקרה הבינלאומי הנחשק YVES SAINT LAURENT . במסגרת הקמפיין היא תצטלם במראות איפור צעירים אדג'יים ויוקרתיים של המותג הפריזאי. בוקשטיין מצטרפת לנבחרת השגרירות הנחשקות עליה נמנות בין השאר השחקנית זואי קרביץ ודוגמנית העל קאיה גרבר.

הבחירה בבוקשטיין הייתה טבעית לאחר שהקמפיין שלה לבושם Libre מבית YVES SAINT LAURENT נחל הצלחה אדירה, חיבור שהוגדר במותג כחזק ומסעיר.

seperator

חוזרים ללימודים

פלפוט. יח"צ,
פלפוט/יח"צ

אחרי שנה של לימודים בקפסולות, הלימודים חוזרים ובגדול. חברת "פלפוט" השיקה לכבוד החזרה ללימודים את קולקציית מוצרי חזרה לבית ספר, משחקים ומוצרי פופ לילדים.

בין המוצרים מותגי הבית טאץ' וסטיילוש ומותגים בינלאומיים שילדים אוהבים כמו LOL , סמיילי, מיקי מאוס וחברתו מיני, ספיידרמן, סמי הכבאי, מפרץ ההרפתקאות - כולם זכו למתיחת פנים ושדרוג, צבעוניות חדשה, עיצובים מרהיבים, ושת"פים עם סדרת הקומיקס לפעוטות "קוקומלון" וכוכבי רשת ביניהם לורן אליהו-משפחת אליהו והגיימר זיגי.

פלפוט. יח"צ,
פלפוט/יח"צ

אודי אקר, מנכ"ל פלפוט, אמר כי הוא שמח ונרגש לחזור לנורמליות ולהתכוונן לשנת לימודים רציפה. אם בשנת הקורונה ראו כניסה וגידול מכירת מוצרים באי קומרס, מכירה במרקט פלייס, ובקבוצות ואטס-אפ מכורח המציאות שנכפתה על כולנו, הרי שעכשיו חוזרים לקנות גם בחנויות הפיזיות.

בנוגע למגמות השנה, אמר אקר כי לצד הביקוש לחידושים במותגים המוכרים והאהובים יש עלייה בדרישה לפריטים בעיצוב חלק ונקי והורחבה קטגוריית המחברות והאביזרים הנלווים-בקבוקי שתיה.

עינת ברוך סמנכ"לית השיווק מסרה כי לצד הביקוש לחידושים, יש עליה בדרישה למוצרים מעוצבים ולא רק פונקציונאליים, ולצרכנים יש רצון לראות את מגמות האופנה שבאות לידי ביטוי בצביעת מוצרים בצבעוניות טאי דאי וצבעוניות מטאלית.

seperator

שבועות או לא להיות

קולקציה של גולדה. יח"צ,
קולקציה של גולדה/יח"צ

לרגל חג השבועות, רשת הגלידות גולדה השיקה מארז אמנותי בשת"פ עם המאיירת הבינלאומית טליה צורף. המהדורה החגיגית בהשראת עוגות הגבינה המסורתיות והאהובות, כוללת מקפא יוגורט טבעי בשילוב תוספות ורטבים.

צורף היא מאיירת אופנה ולייף-סטייל בינלאומית בעלת עמוד אינסטגרם בו היא משתפת את מעל 100,000 עוקביה, איורים מתצוגות אופנה מובילות בעולם אותן סיקרה. עבודותיה הוצגו במגזינים מובילים ביניהם, הניו-יורק טיימס, Harper's Bazar, Cosmopolitan, Glamour, גרציה ועוד.' Vogue, ELLE.

טליה צורף. craft7,
טליה צורף/craft7

לצורף היו שת"פים עם בתי אופנה כמו פנדי, שאנל, מיסוני, מייקל קורס, דיור ורשתות ענק כ- H&M. בין מי שזכו לאיורים שלה: קנדל ג'נר, ג'יג'י ובלה חדיד, סלין דיון, גל גדות, ויקטוריה בקהאם, נעמי קמפבל, בר רפאלי, פארל וויליאמס, היילי ביבר, אנה ווינטור, מאריה קארי ועוד.

seperator

סטארק במטבח

סטארק במטבח. יח"צ,
סטארק במטבח/יח"צ

חולמים לבלות במטבח עם מעצב העל פיליפ סטארק? תוכלו להתנחם בקולקציית מוצרי החשמל בעיצוב מעצב העל הצרפתי למותג היוקרה גורניה. סדרת המוצרים Gorenje by Starck, ממוקדת כולה בהשתקפות. מוצרי הסדרה מאופיינים בקווים מינימליסטיים, מראה מונוכרומטי, חזיתות מוצרים עשויות פלדת אל-חלד ומשמשות כמראה, אפקט המועצם בידיות מרובעות היוצרות אפקט באמצעות השתקפותן על-גבי המשטח. קו המוצרים כולל מקררים, תנורי אפייה, מיקרוגלים אינטגרליים, מדיחי כלים, כיריים אינדוקציה, כיריים גז, קולטי אדים ומגירות חימום, כולם מצוידים בטכנולוגיה חדשנית ומתקדמת ועם צריכת אנרגיה חסכונית ויעילה.

seperator

פקטורי למען אלו"ט

פקטורי לאלוט. דין בן דרור,
פקטורי לאלו"ט/דין בן דרור

פקטורי 54 משיקים פרויקט מיוחד למען עמותת אלו"ט בשיתוף וביוזמת הדוגמנית ניבר מדר, למען קידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. כחלק מהפרויקט, האמן עדי נחום עיצב שתי חולצות יוניסקס עם הדפס גראפי של פאזל המזוהה כסמל הבינלאומי לאוטיזם: AUTISM IS NOT A DISABILITY. IT'S A DIFFERENT ABILITY.

למדר, הפרזנטורית של פקטורי 54 היה חשוב לתת במה לנושאים חברתיים שקרובים לליבה, בעיקר אוטיזם. מדר למדה בבית ספר בו הייתה כיתה מיוחדת לילדים עם אוטיזם ומוגבלויות שהיו חלק מחיי היומיום והשתלבו בחברה. בנוסף, יש לה בן דוד שמאובחן באוטיזם, ולכן היה חשוב לה להעלות את המודעות לאוטיזם, להעביר את המסר של הכלה וקבלת האחר והשונה ולגרום לאנשים להבין שילדים אוטיסטים הם מיוחדים, מהממים צבעוניים.

נחום עיצב את החולצות ביחד עם מדר שהכירה לו את עולמם של האוטיסטים, ומתוך רעיונות וחוויות שסיפרה, הרכיבו קולקציה שמתארת את נושא האוטיזם בצורה הסברתית ומעוצבת, במטרה לנסות להביא את הסגנון שלו כמעצב גרפי לנושא. לנחום היה חשוב לגשת לתהליך כאילו מדובר בפריט אופנתי ולא כחולצה אופיינית של עמותות, במטרה לטשטש בין העברת המסר לעיצוב, ולגרום לחולצה להיות לבישה ונגישה לקהל רחב, ובדרך נותנת מקום לעמותה החשובה.

לנחום, בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר החי על הקו תל-אביב ניו-יורק, רזומה הכולל טי-שירטס וסווטשירטים שעיצב עבור הקמפיין של ג'ו ביידן לקראת טקס השבעתו לנשיא ארה"ב, חולצה שהפכה לוויראלית לאחר שהיילי וג'סטין ביבר לבשו אותה. בנוסף עיצב חולצות מרצ'נדייז לג'סטין ביבר עבור צאת אלבומו האחרון Freedom. החולצות מוצעות למכירה באתר ובחנויות פקטורי 54 בקניון TLV ובקניון רמת-אביב כשהרווח ממכירתן ייתרם לעמותת אלו"ט. מחיר החולצה: 199 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully