וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: יריד העבודה הווירטואלי הענק נפתח - אלפי משרות מחכות לכם

בשיתוף ההסתדרות

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:55

יריד ראשון מסוגו בישראל, ביוזמת ההסתדרות ובשיתוף שירות התעסוקה, נפתח ב-19 במאי ויימשך כחודש. צפו בפאנל באולפן וואלה! והכירו את האפשרויות, המעסיקים והדרך להירשם

בווידיאו: מנכ"ל ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי ומנכ"ל שירות התעסוקה רמי גראור מציגים את יריד התעסוקה הווירטואלי הגדול/עריכה: דפי מקל

ישראלים רבים נאלצו להתמודד בשנה החולפת עם חל"ת או פיטורים בשל המצב. כעת, כאשר תכנית החל"ת מתקרבת לסיומה, עוד ועוד עובדים חוזרים לעניינים ובמטרה לסייע להתאוששות המשק, ההסתדרות, בשיתוף שירות התעסוקה, מובילה יריד עבודה וירטואלי גדול, שייצא לדרך ב-19.5 ויימשך כחודש.

כדי להכיר לעומק את האפשרויות שיעמדו בפניכם, מבקשי העבודה, ביריד הייחודי, הגיעו לאולפן מנכ"ל ההסתדרות עו"ד אופיר אלקלעי ומנכ"ל שירות התעסוקה רמי גראור.

מה צפוי ביריד, מי משתתף בו?

אלקלעי: "היריד נולד ביוזמת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, שרצה להחזיר את המשק לשגרה, מבחינת העובדים והמעסיקים כאחד. ישנם הרבה מקומות עבודה שצריכים לגייס עובדים, אז נרתמנו ובחרנו ליריד חברות שמציעות משרות איכותיות. פעלנו יחד עם שירות התעסוקה כדי להקים את היריד הגדול מסוגו שנעשה בישראל. כרגע יוצעו בו 17 אלף משרות וזה הולך וגדל".

גראור: "רק יחד ובשיתוף פעולה של ההסתדרות, הממשלה והמעסיקים, נחזיר את דורשי העבודה בחזרה למעגל העבודה, מיומנים וחזקים יותר, מהר יותר - וכך נוריד את מעגל האבטלה. אנחנו שמחים להיות שותפים. נפנה למאות אלפי דורשי עבודה ונציע להם את הפלטפורמה הבלתי רגילה הזו. המעסיקים המרכזיים במשק משתתפים, קרוב ל-50 בסך הכל והמשרות יתאימו לחלק גדול מאוד מדורשי העבודה".

חיפוש עבודה אונליין. ShutterStock
כל המעסיקים הגדולים מחכים לכם/ShutterStock

מה החשיבות של יריד וירטואלי היום, במקום פיזי?

אלקלעי: "ליריד וירטואלי יש יתרון. דווקא הקורונה יחד עם הקידמה, הביאו לנו משהו מדהים. במקום להגיע למבנה אחד, אנחנו מקיימים יריד בכל הארץ, במקביל. אתר היריד כבר פתוח, אפשר לגלוש ולראות מה מוצע וביום היריד יחכו באתר נציגים שיעשו צ'אטים אונליין ושיחות וידיאו, והאתר יישאר פתוח במשך חודש. בנוסף, נסייע למי שרוצה בכתיבת קורות חיים.

חשוב להדגיש שהיריד מונגש בצורה מלאה לאנשים בעלי מוגבלויות, כי אין משימה חשובה יותר מסיוע לאנשים לחזור לעבודה, בטח ובטח לאנשים בעלי מוגבלויות, שההסתדרות רואה אותם כקהל יעד שחשוב מאוד לתמוך בו".

מה צריך לדעת מי שרוצה להירשם ולהשתתף?

גראור: "האתר פתוח ואפשר להירשם. זה מאוד פשוט ונוח. שירות התעסוקה יחכה לכם עם עשרות אנשים מקצועיים בתחומי ייעוץ הקריירה, ייעוץ אישי, מעבירי סדנאות ומתאמי השמה. זו הזדמנות להירשם גם לקורסים למי שרוצה הסבה מקצועית. נכוון את מבקשי העבודה למקום הנכון, להם ולמעסיקים. המטרה היא לחבר בין הצדדים ולהוביל את מי שצריך לעבור הכשרה.

מי שמתקשה באוריינות דיגיטלית יוכל להיעזר במוקד המיוחד ולקבל סיוע. כל מי שייכנס, יקבל את העזרה לכל אורך הדרך. אנחנו מקווים שנמצא דורשי עבודה לכל המשרות. בשורה התחתונה, כולם רוצים להחזיר את דורשי העבודה למעגל התעסוקה".

אז כל מה שעליכם לעשות זה לכתוב בגוגל "יריד הסתדרות התעסוקה 2021", להיכנס ללינק ולהירשם. תקבלו אימייל שיפנה אתכם לעולם שלם של משרות, אותן תוכלו לבחון לאורך כל תקופת היריד.

מוכנים להתניע את הקריירה מחדש? היכנסו לאתר והירשמו>>

בשיתוף ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully