וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניבר מדר, יוזמת בשיתוף עם פקטורי 54, פרויקט למען עמותת אלו"ט

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 1:56

פקטורי 54 מציגים פרויקט מיוחד למען עמותת אלו"ט בשיתוף הדוגמנית ניבר מדר, למען קידום ושילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה. במסגרת הפרויקט עוצבו שתי חולצות יוניסקס עם הדפס גראפי של פאזל המזוהה כסמל הבינלאומי לאוטיזם

AUTISM IS NOT A DISABILITY. IT'S A DIFFERENT ABILITY

כשניבר מדר הצטרפה כפרזנטורית לפקטורי 54 היה לנו חשוב לתת במה לנושאים חברתיים שקרובים לליבה.

הפרויקט נוצר ביוזמת מדר שמכירה את הנושא מקרוב. "הייתי בבית ספר שיש בו כיתה מיוחדת לילדים עם אוטיזם ומוגבלויות והם היו חלק מאוד גדול מחיי היומיום, כך שאני מגיל צעיר חיה ולומדת את הנושא".

מדר משתפת: "יש לי גם בן דוד בן 11 וחצי שמאובחן באוטיזם. הוא הילד הכי מיוחד שיש, חכם, מדהים ואוהב. אני חווה את הנושא דרך העיניים שלו והצורך שלו ושל המשפחה מול מערכת החינוך, מול המדינה ומול החברה".

"חשוב להעלות את המודעות לאוטיזם, להעביר את המסר של להכיל ולקבל את האחר והשונה, לגרום לאנשים להבין שילדים אוטיסטים הם מיוחדים, מהממים צבעוניים, בעיניי זו מטרה מאוד חשובה. הם חלק מהקהילה שלנו, אנחנו רואים אותם", מסכמת מדר.

factory 54 x alut. דין בן דרור,
מתוך היוזמה למעו אלו"ט, שילוב ילדים ובוגרים עם אוטיזם בחברה/דין בן דרור

פריט אופנת רחוב שלא אופייני לעמותות

"ניגשתי לעבוד על העיצוב לחולצות ביחד עם ניבר מדר, היא הכירה לי יותר את העולם הזה, ומתוך רעיונות וחוויות שהיא סיפרה לי הרכבנו משהו שיכול לתאר את נושא האוטיזם בצורה שהיא גם הסברתית וגם מעוצבת, ולנסות להביא את הסגנון שלי כמעצב גרפי לנושא", מספר עדי נחום. "היה חשוב לי בתהליך לגשת לעיצוב כאילו מדובר בפריט אופנת רחוב ולא כחולצה אופיינית של עמותות, במטרה לטשטש בין העברת המסר לעיצוב שלה, ובכך לגרום לה להיות יותר לבישה ונגישה לקהל רחב יותר ואחר מהמקובל, אבל בדרך שגם נותנת מקום לעמותה החשובה הזאת".

factory 54 x alut. דין בן דרור,
factory 54 x alut/דין בן דרור

מעריכים את היופי של האחר והשונה

פקטורי 54 רואה חשיבות בפיתוח פרויקטים חברתיים, מתוך חשיבה על ערכים של תרבות, יצירה, קיימות, סובלנות וקבלת השונה. במטרה ליצור חברה שמעודדת חופש יצירה וביטוי, מעריכה את היופי בייחודי ובשונה, חברה שדואגת למגוון פרטיה.

על אלו"ט:
אלו"ט היא אגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם, המובילה את הטיפול באדם עם אוטיזם לאורך כל מעגלי חייו. זוהי עמותת הורים הפועלת לקידום זכויותיהם של הילדים, הנוער והמבוגרים בישראל על הספקטרום האוטיסטי, ולשיפור השירותים הניתנים להם ולבני משפחתם.

"העלאת המודעות לאוטיזם היא הצעד הראשון בדרך להפיכתנו לחברה מקבלת, משלבת ומכילה. שיתוף הפעולה עם פקטורי 54 וניבר מדר הוא דוגמא לדרך בה ניתן לשלב אנשים עם אוטיזם בכל תחומי החיים, כשכל מה שצריך הוא רצון טוב ופתיחות לקבלת השונה".

עדי נחום הוא מעצב גרפי צעיר שכבר רכש לעצמו שם בינלאומי עם רזומה הכולל טי-שירטס וסווטשירטים עם עיצובים שלו שהושקו עבור הקמפיין של ג'ו ביידן לקראת טקס השבעתו לנשיא ארה"ב.

החולצה שעיצב הפכה לוויראלית לאחר שנלבשה על ידי היילי וג'סטין ביבר. בנוסף עיצב עדי חולצות מרצ'נדייז לג'סטין ביבר עבור צאתו של אלבומו האחרון Freedom.

נחום הוא בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר. הוא נולד וגדל בירושלים וכעת חי על קו תל אביב-ניו יורק ונבחר בשנה האחרונה לרשימת פורבס 30 מתחת ל-30.

החולצות ימכרו באתר ובחנויות פקטורי 54 בקניון TLV ובקניון רמת אביב, החל מה-9.5 והרווחים ממכירתן יתרמו לעמותת אלו"ט. מחיר החולצה: 199 שקלים

https://www.factory54.co.il/designers/factory-54

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully