וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרעות תשפ"א: נזקים כבדים לתשתיות תחבורה

עודכן לאחרונה: 12.5.2021 / 16:40

ההתפרעויות במגזר הערבי שגלשו גם לכבישים הראשיים בסביבת הישובים, הביאו לפגיעות חמורות לתשתיות תחבורה. בחלק מהמקרים לא ניתן לתקן את הנזקים בשל המצב הבטחוני, מה שמגביר את הסכנה

בתוך הדיווחים והמראות של עשרות צעירים ערבים במוקדים שונים ברחבי הארץ אתמול בלילה ובימים האחרונים, ניתן היה להבחין בבירור בכך שאת לא מעט מהזעם פרקו המתפרעים על תשתיות התחבורה בכבישים הסובבים את הישובים.

במהלך היום, הצטברו במוקד "נתיבי ישראל" התמונות והדיווחים שציירו את תמונת המצב העגומה. " בתוך שעות ספורות מפגינים ביצעו ונזליזם במספר מוקדים ברשת הכבישים הבינעירונית עליה אחראית חברת נתיבי ישראל - עיקרם בדרום הארץ וצפונה" אומרים בנתיבי ישראל, "מדובר בהשחתת מערכות רמזורים, תאורה, תמרורים, אספלט הכבישים ואמצעי בטיחות נוספים שעלות תיקונם נאמדת במיליוני שקלים".

מתפרעים משחיתים תשתיות תחבורה/נתיבי ישראל

ימצו את הדין עם המשחיתים?

בין המיקומים שבהם נפגעו תשתיות תחבורה ניתן למנות את צומת הכניסה לטמרה בכביש 70, מחלף ביר אל מכסור בכביש 79, צומת פורדיס בכביש 4, בכניסה לאום אל פחם בכביש 65 וכן בצומת קרע גם הוא על כביש 65, בצומת טייבה בכביש 444 ובהמשכו בצומת ג'לג'וליה-שדה חמד. בדרום התרכזו הנזקים באיזור הפזורה הבדואית, בכביש 60 בכניסה לאבו עמרה, מחלף כסיפה על כביש 31 המוביל לערד ובכביש 25.

אולם התמונה המלאה חמורה יותר מעלויות הנזק, שכן בשל המצב הביטחוני הכללי והחשש לשלומם של עובדי החברה, לא נותנים כוחות הביטחון אישור לבצע את התיקונים הנדרשים במקומות האלו. מה שמוסיף מימד של סיכון בטיחותי בהיעדר רמזורים, תמרורים והימצאות מפגעים על הכביש.

"החברה מבקשת מהציבור לנהוג במשנה זהירות, עד אשר יינתן אישור כוחות הביטחון לצוותים המקצועיים לתקן את הנזקים" אומרים בנתיבי ישראל ומוסיפים: "החברה פועלת בקשר הדוק עם המשטרה ורשויות נוספות על מנת למצות את הדין עם המשחיתים".

הנזקים לא יתוקנו במהירה. צפו בהתפרעויות/נתיבי ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully