וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הישג הביכורים שלי": מנכ"לים מספרים על ההצלחה הראשונה

עודכן לאחרונה: 16.5.2021 / 8:57

חג השבועות הוא חג הביכורים, אבל האם מי שהפכו למנכ"לים זוכרים את ההישג הראשון, את הביכורים המקצועיים שלהם? ביקשנו מכמה מהם לנסות להיזכר

לרגל חג השבועות, חג הביכורים, מנכ"לים משתפים בפתיחות, מהו ההישג הראשון שלהם, הישג מקצועי ראשוני, כזה שאפשר להתפאר בו, אם התרחש במסגרת התפקיד הניהולי הנוכחי, או במסגרת תפקיד אחר שמילאו בעבר ועיצב את אישיותם כיום.

האם דרך הניהול של התופסים במשרות בכירות מבוססת על הישג הביכורים שלהם? האם ההישג הראשון קשור בהכרח בערכים המובילים באישיותם? ועד כמה הישג הביכורים שלהם משפיע כיום על החברה:

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר של דיסני ישראל:

במסגרת התפקיד שלי בחברת התוכן המובילה בעולם, אני משתדלת להביא את הערכים המוטבעים בסרטים של דיסני, לתוך החיים עצמם, לקהל שלנו, ביניהם: ערכים חשובים כמו עזרה הדדית וחברות אמת.

לקראת צאת הסרט "צעצוע של סיפור 4", לפני מספר שנים, של אולפני דיסני-פיקסאר, מצאנו הזדמנות נפלאה לקיים ערכים אלו, הזמנו הורים וילדים, לתרום את הצעצועים שהם כבר לא משחקים בהם, ולמסור אותם הלאה לילדים שישמחו לקבלם.

שיתוף הפעולה נעשה יחד עם עמותת "רוח טובה", דרכו חיזקנו והדגשנו את ערך הנתינה שבא לידי ביטוי בסרט "צעצוע של סיפור" והפך לפעילות שטח חברתית.

הפעילות עוררה השראה ועודדה הורים לקחת חלק בחיזוק ערך הנתינה וטוב הלב, קיבלנו תגובות נפלאות ומחממות לב. אני מאמינה שכל עשייה ומהלך שטומנים בחובן את ערך אהבת הזולת, נתינה והתחשבות, מייצרים קרקע טובה ונכונה עבור ילדנו ועתידם.

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר, דיסני ישראל. שלי יפה,
קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר, דיסני ישראל/שלי יפה

ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS:

לפני 9 שנים, כחלק מתחביב אישי שלי, ביקשתי להגשים חלום ולייבא לעצמי רכב אספנות. ככל שעסקתי בזה הבנתי עד כמה ההליך מורכב ומייגע ומורכב מבירוקרטיה מתישה.

כאשר כבר הצלחתי לאחר מאמצים לקנות ולייבא את מכונית הפורשה 911 (1982) הנחשקת לארץ, גמלה בליבי ההחלטה, להקים פעילות נוספת ליושופס שתעניק מענה לכל מי שמבקש לייבא רכב ביבוא אישי, וכך יצא שמתוך ההתנסות האישית שלי ולצד העיסוק שלי הקמתי את יושופס מוטורס, על מנת שנוכל להגשים חלום לעוד רבים כמוני.

לשמחתי, עד היום יובאו לישראל דרך יושופס מוטורס כ-2500 רכבים ואופנועים ביבוא אישי, ביניהם רכבי אספנות נדירים, רכבים חדשים, מכוניות חשמליות ועוד.

יצא שרכב הפורשה שהיה החלום האישי שלי, הפך ל"חלוץ הראשון" של יושופס מוטורס ולפתיחת שוק היבוא האישי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ירון בן אלי, USHOPS. באדיבות USHOPS,
ירון בן אלי, מנכ"ל קבוצת USHOPS/באדיבות USHOPS

מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית:

ההישג הראשון שלי, ומה שעיצב אותי בדרכי המקצועית, היה בתקופת עבודתי כעובד סוציאלי קהילתי בשכונת פלורנטין, במהלך פרויקט ההתחדשות של השכונה.

המנהלים שלי בעירייה חששו שאני מזדהה מדי עם התושבים ושוכח שאני מועסק ע"י העירייה.

אחרי שהצלחתי להקים קבוצת צעירים, הבנתי שהתפקיד שלי הוא לא לקחת צד, מעין "לוחם צדק" המגן על התושבים, אלא להיות הגורם המגשר והמתווך שמסייע ומאפשר למנהיגות התושבים לדבר, להיעזר אחד בשני ולזהות את האינטרס המשותף. זה רכיב קריטי להשגת שינוי.

זה הצליח! וזה עיצב אותי ואת דמותי המקצועית מאז ועד היום.

מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית. שרון עמית,
מומו מהדב, מנכ"ל ארגון "מעלה" לאחריות תאגידית/שרון עמית

ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית החולים אלי"ן, לשיקום ילדים ונוער:

ההישג המשמעותי הראשון הוא הכנסת והטמעת הנגישות התרבותית לבית חולים אלי"ן.

הצלחתי להביא לכך שבית החולים עובד ב-3 שפות ונגיש במלואו לאחוז עצום באוכלוסייה.

ההצלחה הייתה כל כך משמעותית, עד שמשרד הבריאות הוציא חוזר על נגישות תרבותית על סמך הנהלים שהובלנו באלי"ן.

ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית החולים אלי"ן, לשיקום ילדים ונוער. נועה ארד,
ד"ר מורית בארי, מנכ"לית בית החולים אלי"ן, לשיקום ילדים ונוער/נועה ארד

ענבל רון, מנכ"לית רשת דרור בתי חינוך, דרור ישראל:

בגיל 23 ניתנה לי ולחבריי הזדמנות להקים פנימייה לנוער במצבי סיכון והדרה חברתית, ומה שהפך בעצם לפרויקט החינוכי הראשון שלי.

כמי שגדלה בתנועת הנוער העובד והלומד ורצתה לשנות ולתקן את העולם, ראיתי באפשרות של הקמת חברת נוער לנערות ונערים שנפלטו ממסגרות חינוכיות וחוו בחייהם כישלונות ואכזבות, דרך מדהימה לממש את כל הערכים בהם האמנתי.

כמובן שתחילתה של הדרך הזו הייתה מלאה מהמורות וקשיים, אך היום אני יודעת שהקמת הפנימייה על כל האתגרים שלא יכולתי להכין את עצמי אליהם, והמפגש עם אותם נערות ונערים שלימדו כל כך הרבה על הדרכה וחינוך, כמו גם האמונה שלי שהלכה והתחזקה בעקבות מפגש זה, כי לכל אחת ואחד מגיעה הזדמנות להיות שווים בעולם שלנו, מתווים לי את דרכי בעולם החינוך ומלווים אותי עד היום כאשר אני מנהלת רשת של בתי ספר חברתיים, פנימיות, גנים ובתים שכונתיים בכל רחבי הארץ.

ענבל רון, מנכ"לית רשת דרור בתי חינוך. סוניה גרשפט,
ענבל רון, מנכ"לית רשת דרור בתי חינוך, דרור ישראל:/סוניה גרשפט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully