וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתן גם טובות וגם שוות: איך נשים מתגברות על החששות בראיון עבודה?

בשיתוף ההסתדרות

עודכן לאחרונה: 23.5.2021 / 14:51

מגיל צעיר החברה מלמדת נשים להיות צנועות ועדינות, מה שמוביל לחוסר ביטחון אצל רבות. הנה כמה טיפים של יו"ר נעמת, חגית פאר, שיעזרו לכן להגיע מלאות אמונה לראיון דוגמת זה שיכול להמתין לכן ביריד התעסוקה הווירטואלי הגדול, ולדרוש את מה שמגיע לכן - כי אתן שוות

בווידיאו: איך נשים יגיעו עם ביטחון לראיון עבודה?/עריכה: דפי מקל

בדרך לראיון עבודה, המחשבות בראש שלנו תמיד מתחילות לרוץ ואיתן, גם החששות: אנחנו באמת מתאימים לתפקיד? ומה אם לא נתקבל? כמה שכר לדרוש? אם נבקש יותר מדי - בטוח לא יקבלו אותנו.

המון נשים מכירות את הדיבור הפנימי הזה. בעולם העבודה, נשים נוטות להמעיט בערכן ולחשוב שקודם כל הן צריכות לאסוף הוכחות ורק אז מותר להן להכריז - אני שווה!

לכן, הן מעזות לגשת למכרז או להתמודד על תפקיד רק כאשר הן משוכנעות שיש להן את כל הניסיון והכישורים הדרושים, ואם הן כבר ניגשות, הן בדרך כלל יבקשו שכר נמוך יותר לעומת הגברים, שלא מהססים לנסות ולקוות שיצליחו.

מגיל צעיר, החברה מחנכת אותנו לכך שאנחנו הכי מקסימות כשאנחנו עדינות וצנועות. להיות בטוחה זו תכונה שנחשבת לא נשית ולא מושכת. נשים הפנימו זאת, זה בתת-מודע שלהן וקשה להן להתמודד על תפקידים ועל שכר, ולהציג גישה שאומרת שהן שוות המון.

הגיע הזמן לשנות גישה - אתן שוות את התפקיד והשכר. כשאישה מנהלת משא ומתן עבור אחרים, היא לא תחשוש לבקש יותר. אז למה עבור עצמה כן? אין סיבה. כשאתן רוצות להתקבל לעבודה ולקבל שכר ראוי, אל תתרכזו בניסיון להוכיח שאתן שוות וראויות, אלא חישבו על הצרכים שהשכר הזה אמור לפרנס. כך, החשש ייעלם. אם הגעתן לראיון - אתן גם טובות וגם שוות.

מוכנות למצוא את המשרה הבאה שלכן? הירשמו ליריד התעסוקה הווירטואלי הגדול>>

ושיהיה בהצלחה!

בשיתוף ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully