וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקות קורונה, בגרויות ועוד: איך מנהלים פרויקט מבלי לפגוע בעסק?

בשיתוף ManpowerGroup

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 8:33

אחד האתגרים הגדולים של בעלי עסקים וחברות הוא הצורך בביצוע פרויקט מורכב וגדול ובמקביל, שמירה על המשך הפעילות השוטפת. הפתרון הוא שימוש בשירותיה של חברה שמתמחית בתחום

בווידיאו: איך מנהלים פרויקט גדול בעסק במקביל לעבודה השוטפת?/עריכה: דפי מקל

בעלי עסקים רבים מוצאים עצמם ניצבים בפני אתגר מורכב: מצד אחד, עליהם לבצע פרויקט גדול ומצד שני, הם חייבים לוודא שהפעילות השוטפת של העסק אינה נפגעת. מה עושים במצב כזה? התשובה פשוטה - פונים לחברה המתמחה בתחום.

סיגל עזריאל, סמנכ"ל חברת Talent Solution, הגיעה לאולפן כדי להרחיב בנושא ולספר על החברה ויכולותיה: "Talent Solution היא חברה לשירותי מיקור חוץ וניהול פרויקטים. אנחנו מסייעים ללקוחות להתמודד עם אתגרי השוק העסקי והתעסוקתי, בכל הרבדים - מהוצאת פונקציות שלמות לניהול למיקור חוץ ועד ניהול פרויקט נקודתי".

במה מתמחה החטיבה שאת מנהלת?

בחטיבה שאני מנהלת, המאפיין המרכזי הוא להעניק פתרונות מהירים ונגישים, שמתאימים לכל צורך או דרישה שעולה מהשטח. לדוגמה, בחצי השנה האחרונה אנחנו מנהלים מטעם משרד הבריאות ופיקוד העורף את בדיקות הקורונה ברחבי הארץ ומעסיקים למעלה מ-200 חובשים ובעלי אסמכתא של עזרה ראשונה. אנחנו מגיעים לבתי אבות, לדרייב אין, עושים את 'מגן חינוך', דוגמים בבתי הספר ולאחרונה גם בטאבה, שם אנחנו דוגמים את מי שנכנס לארץ ממצרים".

אילו עוד דוגמאות יש לפעילות שלכם?

"למעט הקורונה, שזה פרויקט נקודתי, אנחנו מנהלים עבור נתיבי ישראל את מוקד הבקרה על כבישי הארץ. מנהלים עבור כביש 6, דרך ארץ, את עמדות הטולרים בצפון ומנהרות הכרמל, עושים המון עבודה בתחום המוקדים ומערכי השירות, מנהלים את בחינות הבגרות במאות בתי ספר במרכז עבור משרד החינוך ופועלים בוועדות ערר - אנחנו מנהלים ועדות רפואיות עבור ביטוח לאומי בצפון. כל מבוטח באזור שמגיע אלינו, אנחנו דנים בנכות הכללית שלו ובנכות עבודה וקובעים את אחוזי הנכות, ויש עוד אינספור דוגמאות".

אז איך מנהלים פרויקט גדול ומצד שני שומרים על הפעילות השוטפת?

"אחת הדרכים הפופולריות והנבונות, שצוברת תאוצה, זה להיעזר בחברה שמנהלת עבור העסק את הפעילות. מגדירים את הצורך והיעדים העסקיים והתפעוליים אליהם רוצים להגיע ובוחרים פתרון שתפור למידות העסק. יש לנו מגוון מודלים ושירותים, שיכולים לתת פתרון שמאפשר לעסק להמשיך לצמוח ברמה העסקים ובמקביל, לשמור על פעילות שוטפת".

בשיתוף ManpowerGroup

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully