וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגות המי מונה: מי בא ומי הלך השבוע?

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 14:09

מנהל שיווק ברשת מלונות JACOB, המשנה למנכ"ל פרטנר פורש, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-OurCrowd ועוד. כל המינויים והעזיבות בעולם העסקים בשבוע האחרון

אוהד קלמפרט תושב תל אביב (28) התמנה למנהל השיווק הרשתי של רשת מלונות JACOB המונה 5 בתי מלון ברחבי הארץ. קלמפרט, בוגר תואר ראשון ולימודי פרסום ושיווק מתל אביב, שימש כמנהל השיווק של מלון הבוטיק שינקין, מנהל השיווק של מלון רמדה חדרה ומנהל לקוחות במשרד הפרסום OPEN.

אוהד קלמפרט: "אין ספק שאנו בתקופה ייחודית ומאתגרת, יחד עם זאת אני שמח ומתרגש להכנס לתפקיד כה משמעותי ברשת בתי מלון חדשה שעשתה את הלא יאומן והתרחבה דווקא במהלך שנת הקורונה. אני מצפה לעמוד באתגרים הניצבים בפנינו בתקופה הקרובה ולהביא את מלונות הרשת".

טלי פסח, נציגת הבעלים של רשת JACOB מציינת כי "אנו שמחים על מינויו של אוהד, איש עבודה עם הרבה אנרגיה וידע מהשטח ומתחומי המיתוג, פרסום, שיווק והדיגיטל ובטוחים שאוהד יצעיד את הרשת קדימה ויהפוך אותה במהירה לאחת הרשתות המוכרות והאהובות בישראל. אנו מאחלים לו ולנו הצלחה בתקופה מאתגרת זו".

אוהד קלמפרט. בר חן,
אוהד קלמפרט/בר חן

שי ורדי ימונה לתפקיד סמנכ"ל מערכות מידע (CTO) בשופרסל. שי (56), מצטרף לשופרסל עם ניסיון רב שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות מובילות. בתפקידו האחרון שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת ישראכרט. קודם לכן, שימש כסגן נשיא ומנהל חטיבה בחברת ההייטק סופרקום, כדירקטור בחברת כאל, כסמנכ"ל ומנהל חטיבת טכנולוגיה ותכנון בבנק דיסקונט, וכמפקד יחידת יישומי המחשב במשטרת ישראל.
שי הנו מהנדס תעשייה וניהול ובעל תואר שני במנהל עסקים והתמחות במערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב.

צביקה פישהיימר ימשיך בתפקידו כסמנכ"ל משאבי אנוש, מינהל וממונה על הרכש בחברה ויהיה מעורב בהובלת פרויקטים אסטרטגיים בחברה. שינוי ארגוני זה מבוצע בהמשך ליישום התכנית האסטרטגית של שופרסל כקבוצה קמעונאית מגוונת הפועלת בתחומי פעילות רבים, תוך קידום חדשנות ושימור הצלחתה ומובילותה של החברה לעוד שנים רבות.

שי ורדי. סיום פרג',
שי ורדי/סיום פרג'

יובל קינן, המשנה למנכ"ל פרטנר, הודיע על כוונתו לפרוש אחרי יותר מ-5 שנים בחברה. ליובל ניסיון רב בשוק התקשורת הישראלי, והוא הוביל בשנים האחרונות מהלכים אסטרטגיים, עסקיים ותפעוליים משמעותיים בפרטנר.

יובל הוביל את המהלך האסטרטגי להקמת תשתית הסיבים העצמאית של פרטנר, Partner Fiber. הטמעת הטכנולוגיות המתקדמות ויכולות הפרישה המשמעותיות יצרו לפרטנר יתרון תחרותי שישרת את החברה לאורך שנים. בנוסף, העשייה הפעלתנית והענפה של יובל הביאה לייעול תפעולי ולשיפור בביצועים העסקיים של החברה, לצד חתירה מתמדת לחוויית הלקוח המתקדמת והטובה ביותר בשוק התקשורת.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר, הודה ליובל על תרומתו המשמעותית להצלחות של פרטנר ועל השותפות לדרך כמשנה למנכ"ל, ואמר: "יובל, אתה מנהל של אנשים ואני רוצה להודות לך ברמה החברית והחברתית, על המסע המשותף שעשית איתי בפרטנר. אני בטוח שגם בתפקידים המרכזיים הבאים שתמלא תוביל לפריצות דרך חדשניות ועסקית."

יובל קינן. יחצ,
יובל קינן/יחצ

חממת הציוד הרפואי מדקס ממשיכה לגדול ולחזק יכולות in-house בנושאי ליבה התורמים להצלחתן של חברות החממה הפועלות בה כמו גם תמיכה בתוכנית יזם-הבית (entrepreneur in residence).

ד"ר ליאור יצחקי, מומחית בתחומי הקניין הרוחני הפועלת בזירה מעל ל-20 שנים מצטרפת כיועצת הבית בתחום הפטנטים. ד"ר יצחקי ניהלה תיקי קניין רוחני מגוונים, ייעצה ללקוחות בהיבטי אסטרטגיה וניהול הקשורים לקניין רוחני, וביצעה הערכות פטנטאביליות וחופש פעולה במסגרת בדיקות נאותות. עבודתה כללה תכנון וניטור השלבים השונים של תיק הקניין רוחני של חברות בשלבים שונים (החל מיזמים מתחילים, חברות הזנק, אוניברסיטאות ועד לתאגידי ענק). לד"ר יצחקי ניסיון במגוון רחב של טכנולוגיות בתחומי הכימיה, ביולוגיה, ביוכימיה, רפואה והנדסה רפואית.

על הצטרפותה של ד"ר יצחקי אמר שי פוליקר, מנכ"ל חממת מדקס: "חממת מדקס נמצאת בתקופה של צמיחה משמעותית, על רקע הפעילות הנרחבת של החברות הפועלות אצלנו כמו גם תוכניות יזם-הבית המיועדות ליצור חברות חדשות סביב צרכים קליניים משמעותיים. בניית תשתית קניין רוחני היא מנוע צמיחה קריטי בחממה ויכולתנו לספק ליווי איכותי ואסטרטגיית קניין רוחני מן היום הראשון תעזור לפרויקטים לממש את הפוטנציאל הטכנולוגי שלהם. אנו מאוד שמחים על הצטרפותה של ד"ר ליאור יצחקי, שמגיעה אלינו אחרי ביצוע תפקידי מפתח בתחום.

לד"ר ליאור יצחקי תואר ראשון בכימיה ומדעי המחשב ודוקטורט בכימיה חישובית מאוניברסיטת בר-אילן. בעבר שימשה כשותפה בכירה במשרד ד"ר אייל ברסלר ושות' במשך 15 שנים ולפני כן, פעלה כמנהלת טכנולוגיות בקרן Hutchison-Water".

ד"ר ליאור יצחקי. יחצ,
ד"ר ליאור יצחקי/יחצ

יונית בקר, 43, מונתה לתפקיד מנהלת HR ב- CodeValue מהחברות המובילות בישראל בתחומי הענן והטרנספורמציה הדיגיטלית. החברה מעסיקה 200 עובדים ויש לה מאות לקוחות ובהם: מייקרוסופט, אמזון, רפאל, בנק הפועלים, קופות חולים ועוד למעלה מ- 100 סטארטאפים. במסגרת תפקידה תהיה אחראית בקר על בניית תהליכי שימור הכוללים הדרכות והכשרות מקצועיות, בניית מסלולי קריירה אישיים ומקצועיים, טיפוח קשר אישי חם עם כלל העובדים ברמות בכירות שונות. יצירת פעילות רווחה ענפה אשר תואמת את הרוח הארגונית של הובלה טכנולוגית ומצוינות אנושית.

בתפקידיה הקודמים שימשה בקר כמנהלת הדרכה וHRBP - סלקום, מנהלת HR - CATO Research (חברת CRO) ומנהלת HR- Otb-Algo חברתSU בתחום הפינטק. לבקר יש תואר שני בלימודי עבודה - משאבי אנוש מאוניברסיטת ת"א ותעודת מאמנת אישית להתפתחות מקצועית ואישית ממוסד -גומא.

יונית בקר: "אני מודה ל- CodeValue על האמון שהם נותנים בי ואני מקווה שהניסיון שלי יסיעע לחברה להמשיך להצליח ולצמוח. אחד האתגרים המשמעותיים שלי הוא לייצר מחוברות ארגונית לעובדים הנמצאים בפריסה גיאוגרפית רחבה תוך עמידה באתגרי הגיוס בשוק תחרותי המבוסס על הון אנושי איכותי".

יונית בקר. תומר מאיר,
יונית בקר/תומר מאיר

OurCrowd, פלטפורמת ההשקעות העולמית והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הודיעה על מינוי של יקיר מכלוף לסמנכ"ל פיתוח עסקי ( Vice President of Business Development). מכלוף יוביל את הפיתוח העסקי של פורטפוליו החברות של OurCrowd בתחום המוביליטי, ויהיה אחראי על פיתוח רשת הקשרים של OurCrowd עם חברות רב-לאומיות.

מכלוף הצטרף ל- OurCrowd לפני 3 שנים. בשנים האחרונות הפכה OurCrowd לגוף השקעות מוביל בתחום המוביליטי בישראל, עם השקעות בהיקף של מעל 150 מיליון דולר שהושקעו ב- 19 חברות ושתי קרנות. בין חברות הפורטפוליו של OurCrowd בתחום: פורטליקס, Hailo, RideVision, Brodmann17, Ravin ועוד. מכלוף מנהל קשרים עם חברות רב-לאומיות, ביניהן חברות OEM ו- Tier 1 כגון: Honda ו- Denso.

לפני תפקידו ב-OurCrowd, יקיר עבד עבור ספקית Tier1 לענף הרכב, בה הוא שיתף פעולה באופן הדוק עם יצרני רכב בוטיקיים ועם צוותי Formula1. תפקידי עבר אחרים של יקיר כוללים עבודה במשרד הפנים, בו הוא גיבש מודלים פיננסיים ליישום תוכניות ערים חכמות עבור פיתוח ברמה המוניציפלית, ועיסוק בכתיבה עיתונאית לענף הרכב במסגרת מגזינים מובילים בישראל.

יקיר מכלוף, התייחס למינוי החדש, ומסר: "OurCrowd, המושקעת כיום במעל 250 סטארטאפים, מנצלת את הפלטפורמה הייחודית שלה להנגשת האקו-סיסטם גם לחברות רב-לאומיות אשר התקשו עד היום לייצר שת"פים משמעותיים בישראל. החזון של OurCrowd הוא להיות כר הנחיתה של חברות רב-לאומיות קטנות כגדולות, השואפות לעבוד עם סטארטאפים ישראלים ואף להשקיע בהם".

יקיר מכלוף. יחצ,
יקיר מכלוף/יחצ

ג'ון מדבד, מייסד ומנכ"ל OurCrowd, התייחס למינוי: "העוצמה של OurCrowd בנויה על הקהילה שיצרנו שמחברת משקיעים, חברות סטארט-אפ, ומקבלי החלטות בחברות מובילות בעולם, והיכולת של אנשי הצוות הבכיר שלנו לייצר את החיבורים בין הגורמים השונים. יקיר הוא דוגמא ומופת לעבודה אלגנטית ומבריקה מול מקבלי החלטות בחברות עולמיות בתחום המוביליטי שפותחת דלתות ומייצרת קשרים לחברות בפורטפוליו שלנו מול ענקיות הרכב העולמיות בצורה מהירה ואפקטיבית".
מאז הקמתה בשנת 2013 גייסה פלטפורמת ההשקעות OurCrowd התחייבויות להשקעה של 1.8 מיליארד דולר במעל 250 חברות פורטפוליו ו-27 קרנות, ורשמה 46 אקזיטים, וביניהם ההנפקות בנאסד"ק של Beyond Meat ו-Lemonade, הרכישה של Jump Bike על ידי Uber, הרכישה של Briefcam על ידי Canon, הרכישה של Argus על ידי Continental, הרכישה של Crosswise על ידי אורקל, הרכישה של Replay על ידי אינטל, הרכישה של Corephotonics על ידי סמסונג, והרכישה של CyberX על ידי מיקרוסופט. כיום רשומים בפלטפורמת ההשקעות של OurCrowd 93,500 משקיעים כשירים מ-195 מדינות וביניהם: מאות קרנות הון סיכון, מאות חברות רב לאומיות ואלפי משקיעים פרטיים.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully