וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השף מאל.איי, דייויד ברוזה חוזר ויש מי שגם בימים שכאלה דואגים לחינוך

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 14.5.2021 / 8:08

שף הסטייקים הבינלאומי "סולט ביי" שהוא גם כוכב ברשתות החברתיות עם מיליוני עוקבים, פתח סניף נוסף של רשת המסעדות שלו "נוסראת" בארה"ב.

הסניף החדש נפתח במערב היבשת, בעיר המלאכים וליתר דיוק בליבה של בוורלי הילס. מגפת הקורונה לא הצליחה לעצור את השותפים לרשת המסעדות של "סולט ביי" ובכלל זה המליארדר הטורקי פריט שאהנק, ואיל הנדל"ן הישראלי-ניו יורקי, רותם רוזן.

בתקופת הקורונה פתחה השותפות מסעדות בבוסטון, בדאלאס וכעת בלוס אנג'לס. זאת בנוסף למסעדות הפעילות והמצליחות בניו יורק ובמיאמי.

עם פתיחת המסעדה החדשה השתרכו תורים של כוכבים וידוענים, שנהרו למקום ליהנות ממנות השף ולהעלות פוסטים לרשתות החברתיות. בחודש אוקטובר השנה תפתח השותפות סניף נוסף בחוף המערבי והפעם בלאס וגאס. כמדי קיץ מתכונן השף המפורסם לפתוח פופ אפ של המסעדה, גם באי מיקונוס.

רותם רוזן ופריט שאהנק. פרטי,
רותם רוזן ופריט שאהנק/פרטי

ברוזה ולוטן בארץ הקודש

מעצבת האופנה הבינלאומית נילי לוטן ובן זוגה הזמר דיוויד ברוזה, הגיעו מניו יורק לחופשה בארץ הקודש. את השבוע שלפני ההסלמה הביטחונית בילו השניים בין מלון פאר בדרום, סיור בשוק הכרמל, מול נוף חופי תל אביב, וקינחו בהופעה של ברוזה.

בשלישי בערב נערך במלון הילטון שבתל אביב ערב הגאלה השנתי של העמותה לקידום החינוך יפו-תל אביב.

למרות המצב הביטחוני הקשה החליטו שירלי ריגר-עגיב מנכ"לית חברת הנדל"ן "קרקעליסט" שמונתה לשמש כיו"ר האירוע, וחיים הורביץ, נשיא העמותה, לקיים את האירוע, אך במתכונת מצומצמת.

העמותה מפעילה למעלה מ-30 מרכזים לטיפול בקשישים ניצולי שואה, בנוער בסיכון, משפחתונים ומועדוניות לילדים ממשפחות קשות יום, ופרויקטים לשילוב נשים במעגל העבודה 'מסיכון לסיכוי'.

בזמן האירוע נשמעו אזעקות באזור תל-אביב. הזמר חנן בן-ארי שהופיע באירוע המשיך לשיר ולנגן וניסה להעלות את מורל מוזמני האירוע.

התייצבו פיזית למרות המצב ותרמו: גלית וניר שרצקי, יואב פפושדו וזוגתו אלה, איריס ויואל וייס, רועי הסל, דן להט, דנה צוילינגר ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
חנן בו ארי וחיים הורוביץ. אור גפן,
חנן בן ארי וחיים הורוביץ/אור גפן
דן להט ושירלי ריגר. אור גפן,
דן להט ושירלי ריגר/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully