וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכז ליקוט רובוטי: סופר-פארם ופבריק מרחיבות את השותפות

עודכן לאחרונה: 13.5.2021 / 22:24

סופר-פארם וחברת הסטארטאפ פבריק, מרחיבות את שיתוף הפעולה ביניהן ויקימו מרכז ליקוט רובוטי שני לפעילות האונליין. המרכז יוקם בעמק חפר על שטח של כ-3,000 מ"ר

לפני שנתיים הייתה סופר-פארם הראשונה לזהות את הפוטנציאל העסקי בפיתוח הייחודי של פבריק, המאפשר חוויית לקוח טובה יותר ויתרון בתחום על פני המתחרות. פבריק הקימה עבור סופר-פארם מרכז ליקוט רובוטי בחולון וכעת, עם צמיחת פעילות אתר סופר-פארם אונליין ולאור ההצלחה שבליקוט הרובוטי, סיכמו החברות כי פבריק תקים ותפעיל מרכז חדש בישראל.

המרכז החדש בעמק חפר יוקם על שטח של כ-3,000 מ"ר, ויכלול את מגוון המוצרים שסופר-פארם מציעה באונליין, יספק אלפי הזמנות ביום לכל רחבי ישראל. המרכז צפוי להתחיל לשרת את לקוחות החברה באוקטובר הקרוב. עם התחלת הפעילות מהמרכז החדש, למעשה מרבית משלוחי סופר-פארם לבתי הלקוחות ילוקטו במרכזים לוגיסטיים רובוטיים.

גידול של כ-250% בהזמנות מסופר-פארם אונליין

היתרון המרכזי בליקוט הרובוטי שפיתחה פבריק, הוא חיסכון בזמן, מקום ובייעול משמעותי של פעולת הליקוט, ובכך ניתן ללקט מספר רב יותר של הזמנות במהלך יום עבודה. יתרון נוסף הוא שהמרכזים יכולים להיות על שטח קטן יותר, שכן המערכת מאפשרת לבצע את מרבית הפעולות באמצעות רובוטים ומגבהים שהגורם האנושי אינו יכול ללקט מהם בצורה יעילה. הודות לייעול זה יכולה סופר-פארם להתחייב לזמן אספקה מהיר יותר של הקנייה עד לבית הלקוח, חלק מהן מסופקות באותו היום.

במהלך השנה האחרונה עקב משבר הקורונה הביקוש להזמנות אונליין צמח בכל הענפים, וכך גם בסופר-פארם. בשנת 2020 אתר סופר-פארם אונליין היה הפופולרי ביותר בישראל. בסקר שפרסם דואר ישראל עלה כי 24% מהציבור הישראלי העיד כי הזמין מסופר-פארם אונליין במהלך שנת 2020.

המרכז הרובוטי הקיים בחולון, תמך בצמיחה זו על ידי הגדלת כמות ההזמנות המלוקטות במתקן ואיפשר גידול של עד כ-250% בתקופה זו, וזאת הודות למערכת הגמישה של פבריק אשר איפשרה להוסיף עוד תחנת ליקוט רובוטית ללא הפסקה הפעילות במתקן.

Fabric Founders. יח"צ,
Fabric Founders/יח"צ

שיתוף הפעולה שם אותנו בחזית החדשנות

הרחבת הפעילות עם פבריק, היא חלק מהתכנית של סופר-פארם להוביל את החדשנות בענף. כחלק מכך הרשת משקיעה ומרחיבה כל העת בפעילות האונליין שלה. כל זאת, כדי לייצר חווית לקוח בדומה לביקור בחנויות הפיזיות, גם בעת קבלת הזמנה מאתר האונליין.

יציין כי סופר-פארם מציעה ללקוחות אתר האונליין שלה, פרט למשלוח הביתה, גם אפשרות לאסוף את הקנייה מהסניפים תוך שלוש שעות או ביום המחרת.

יוסי כהן, סמנכ"ל מערכות מידע בסופר-פארם: "כדי שהלקוח ייהנה מחוויית לקוח מיטבית באונליין אנחנו נדרשים למערכת לוגיסטית מורכבת של ליקוט, שינוע וכו'. שיתוף הפעולה עם פבריק שם אותנו בחזית החדשנות ומאפשר לנו ללקט במהירות וביעילות הזמנות. לאחר בחינה מוצלחת של המרכז בחולון ולאור הצמיחה של הפעילות, החלטנו על הרחבת שיתוף הפעולה. אנו צופים שהמרכז בעמק חפר יתרום עוד יותר לשיפור השירות ולייעול הפעילות. זוהי שותפות עסקית עם פוטנציאל גידול והתרחבות לאורך זמן ובהחלט חלק מההכנות של סופר-פארם לעתיד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מרכז הליקוט, סופר פאם ופבריק. fabric,
מרכז הליקוט, סופר פאם ופבריק/fabric

הפעלת מרכזים לוגיסטיים לסופר-פארם ולרמי לוי

פבריק מקימה עבור רשתות וקמעונאים בעולם מתקנים המבוססים על רובוטים ותוכנות לניהול מחסנים חכמים. הפתרון מאפשר ללקוחות להתמודד עם העלייה בקניות האונליין ועם הדרישה ההולכת וגוברת למשלוחים מהירים ויעילים. החברה מפתחת את התוכנה והחומרה המאפשרות ללקט הזמנות באמצעות רובוטים. השילוב של התוכנה והרובוטים מאפשר לבצע את כל פעילות ניהול ההזמנה ושינוע המוצרים תוך שמירה על פעילות רווחית וחווית שירות גבוה ללקוח הסופי.

החברה הוקמה ב-2015 ע"י אורי אברהם, אייל גורן, שי כהן ואלרם גורן, המכהן כמנכ"ל, גייסה עד כה 136 מיליון דולר ומעסיקה למעלה מ-200 עובדים בישראל ובארה"ב. לחברה שותפות עם FreshDirect האמריקאית, ממובילות תחום קניות המזון אונליין ולאחרונה הכריזה על שותפות עם ענקית הקמעונאות וולמארט. בישראל החברה מפעילה מרכזים לוגיסטיים רובוטיים עבור סופר פארם ורמי לוי.

"הרחבת הפעילות עם סופר פארם מהווה אבן דרך משמעותית עבור פבריק. מעבר לכך שסופר פארם היא השותפה הראשונה שלנו, ההחלטה על הרחבת הפעילות שלנו מבוססת על הצלחה אמיתית ומדידה של הפעילות הקיימת ואנחנו מודים לסופר-פארם על המשך הבעת האמון בנו, אומר אלרם גורן מנכ"ל ומייסד פבריק. השנה האחרונה הייתה מאתגרת עבור קמעונאים רבים שנדרשו לתמוך בצמיחה כה מהירה בפעילות האונליין. שמחנו להיות חלק מהמערך שתמך בצמיחה זו ולהעניק ללקוחות סופר פארם את חווית האונליין הטובה ביותר".

סופר פארם ופבריק מקימות מרכז ליקוט רובוטי. fabric,
סופר פארם ופבריק מקימות מרכז ליקוט רובוטי/fabric

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully