וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lightrun מכפילים את מספר העובדים בחברה

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 12:10

בחברה עובדים 20 עובדים והיא צפויה לצמוח לכ-40 עובדים עד לסוף שנת 2021. בימים אלו, בונה החברה קומה נוספת, במגדל בו החברה יושבת במרכז תל אביב, על מנת לאפשר את הגדילה

Lightrun מת"א, היא החברה הראשונה בעולם שמספקת פלפורטמה שמעניקה שירותי shift left" observability" למפתחים, מאפשרת להם להסיק מסקנות ותובנות בזמן אמת על יישומים פועלים, ומציעה להם להוסיף לוגים, מדדים, מעקבים ועוד במהלך תהליך העבודה היומיומי.

לחברה קיים מערך עשיר של כלים ופיצ'רים המאפשרים לאתר תקלות ולאסוף מידע על יישומים ישירות מה-IDE, וכך היא מאפשרת לפשט כל אספקט בתהליך פתרון התקלות.

Lightrun עומדת בתקן ISO-27001 לניהול מערכות אבטחת מידע בארגון.

בין לקוחותיה נמנות חלק מחברות הטכנולוגיה המתקדמות והחדשניות ביותר בעולם, לרבות: Tufin, Sisense, Taboola ועוד.

בחברה עובדים 20 עובדים והיא צפויה לצמוח ל-40 עובדים לפחות עד לסוף שנת 2021, בימים אלו בונה החברה קומה נוספת במגדל בו החברה יושבת במרכז תל אביב על מנת לאפשר את הגדילה הזו.

נשמור על איכות הצוות שלנו

"אנחנו מחפשים אנשי פיתוח, מוצר, שיווק, מכירות, ומעצבים גרפים חזקים ומנוסים שיצטרפו אלינו לשלב הקריטי של המסע שלנו כחברה בקצב צמיחה גבוה מאוד", מספרת גל שור, מנהלת משאבי אנוש ב-Lightrun, "הדרישות המקצועיות שלנו גבוהות, בשביל לבנות את חד קרן אי אפשר להתפשר, אנחנו צריכים מפתחים שמחפשים אתגר גדול, השפעה, מעורבות ושאיפה לשפר את עצמם בכל יום", מוסיפה.

"חשוב לנו מאוד ההרכב האנושי והאושר האישי של כל עובד בחברה ובמקום העבודה, אלה הדברים שקושרים באמת את הצוות אחד עם השני ובונים את התרבות הארגונית הנכונה. מבחינתנו הצלחה וגדילת כל עובד היא המפתח לצמיחת החברה וגדילתה. אנחנו זקוקים לאנשים שרוצים להיות חלק משמעותי מחברה מבטיחה בבניה כבר מהשלבים הראשונים. החברה שלנו מתקדמת בקצב מדהים והמטרה היא לשמור על איכות הצוות שלנו ולהמשיך לגייס אנשים מקצועיים שיוסיפו לתרבות שלנו, כי אחרי הכל כולנו פה כי כיף לנו וכי יש לנו אתגר ומקום לפרוח כל אחד בתחום תפקידו", מסבירה שור.

LIGHTRUN, סביבת העבודה. באדיבות  LIGHTRUN,
LIGHTRUN, סביבת העבודה/באדיבות LIGHTRUN

אנשים שאוהבים אנשים

"אנחנו מגייסים מפתחים ומהנדסים שרוצים לשפר את עצמם, שמוכנים להמשיך להתפתח וללמוד, למרות שהם מקצועני על. חשוב לנו לגייס לחברה אנשים שאוהבים אנשים, עבודת צוות, כאלה שאוהבים לתקשר ומחפשים מקום שמעודד הישגיות. רוב הצוות שלנו הוא עם רקע של תכנות גם מחלקת המכירות, הפרודקט והמרקטינג לכן גם תמיד שמחים להיפגש עם מתכנתים שרוצים לחקור ולהרחיב את תחומי העיסוק שלהם", מסביר אילן פלג, מנכ"ל Lightrun.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צוות הגיוס בחברה,  LIGHTRUN. באדיבות  LIGHTRUN,
צוות הגיוס בחברה, LIGHTRUN/באדיבות LIGHTRUN

סרטון של קמפיין גיוס:
https://www.linkedin.com/posts/lightruntech_last-call-activity-6795006517469843456-nt_O

מייל לשליחת קו"ח: careers@lightrun.com

לינק לעמוד המשרות הפתוחות ב-Lightrtun:
https://lightrun.recruitee.com/

עמוד אינסטגרם פעיל שמתאר את היום בחברה: https://www.instagram.com/lightruncommunity/

אתר החברה: https://lightrun.com/

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully