וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלברייט (Cellebrite) ישראל, מגייסת כ-100 עובדים, מרביתם בישראל

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 21:03

חברת סלברייט (Cellebrite) הישראלית, העוסקת בתחום ה-Digital Intelligence, מובילה בתחומה, מעסיקה מעל 800 עובדים, מהם כ-500 בישראל ומגייסת כיום עוד עובדים לשורותיה

סלברייט מפתחת פתרונות תוכנה וכלים חדשניים, המאפשרים לאלפי סוכנויות אכיפת חוק וארגונים בעולם להאיץ חקירות ולהתמודד עם המורכבות שבאתגרי פשיעה ואבטחה בעידן הדיגיטלי.

למעשה, הפתרונות של סלברייט הם היום התקן העולמי לאיסוף וניתוח של ראיות דיגיטליות, ומרכיב קריטי בתהליך האצת וטיוב חקירות במדינות רבות.

משרדי סלברייט. סלברייט,
משרדי סלברייט/סלברייט

מודל היברידי ותקציב להקמת עמדת עבודה מהבית

כבר בתחילת חודש פברואר 2021 החלה ביישום מודל היברידי המאפשר עבודה מהבית ומהמשרד לצורך ההסתגלות למצב החדש.

כל עובד/ת מקבל/ת תקציב אישי של 1000 דולר לצורך יצירת עמדת העבודה הביתית, ותקציב חודשי של 50 דולר להשתתפות בהוצאות שוטפות של המשרד הביתי.

יוסי כרמיל המנכ"ל ועובדי סלברייט. ציבי נדל,
יוסי כרמיל המנכ"ל ועובדי סלברייט, בחגיגות יום העצמאות/ציבי נדל

את מי אנחנו אנחנו מחפשים

בין המשרות הפתוחות בסלברייט ישראל: חוקרי סייבר, מתכנתים, מהנדסי תוכנה, מנהלי מכירות בכירים, אנשי ומנהלי מוצר, תפעול, מערכות ניהול מידע, אנליסטים עסקיים ו-SOC, Compliance, תפקידים פיננסיים כגון מנהלי חשבונות וחשבי שכר, מנהלי פרויקטים, אנשי IT ומהנדסי רשת.

"העובדה שסלברייט היא חברה בצמיחה מואצת, מייצרת הרבה מאוד הזדמנויות קריירה לעובדים, גם בהתפתחות אישית וגם ניהולית, ובמגוון תפקידים גלובליים", אומרת אסנת תירוש, סמנכ"לית משאבי אנוש בכירה, סלברייט, "אנחנו מאמינים ביצירה של אפשרויות קידום פנימי לתפקידי ניהול וכן הזדמנויות לניוד רוחבי של עובדים ומנהלים על מנת לאפשר לחברה צמיחה ועמידה ביעדים העסקיים יחד עם האפשרות לממש את הפוטנציאל והשאיפות המקצועיות שלהם".

ברבעון הראשון של שנת 2021 קודמו 22 עובדים לתפקידים חדשים בתוך הארגון, בשנה שעברה, שנת הקורונה קודמו 88 עובדים, מרחיבה תירוש.

?Am I making a difference

אחד הדברים החשובים לאנשים בבחירת מקום העבודה, בעיקר בימים של שגרת פוסט-הקורונה והתבוננות פנימית שחוו אנשים רבים, הוא תחושת משמעות בתפקיד ועשייה משמעותית. אנשים שואלים את עצמם: Am I making a difference?

הכלים שאנו יוצרים מסייעים לגופי אכיפת חוק לקדם צדק, להילחם בפשע ולאפשר עולם בטוח יותר.
בסלברייט יש תחושת שליחות בעשיה של החברה וכל אחד מהעובדים שותף לאסטרטגיה ולערכים שלנו ויודע שבעשייה היומיומית שלו הוא פועל למען מטרה טובה ויצירת ערך לחברה שבה אנו חיים.

אסנת תירוש, מנהלת מש"א בכירה, סלברייט ישראל. סלברייט,
אסנת תירוש, מנהלת מש"א בכירה, סלברייט ישראל/סלברייט

למידע נוסף: https://www.cellebrite.com

לעמוד קריירה ומשרות באתר החברה: https://www.cellebrite.com/en/about/careers/

סרטון על העבודה בסלברייט:
https://www.youtube.com/watch?v=YZLeup0Jw0k&ab_channel=Cellebrite

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully