וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארטאפ GONG מגייסת עשרות מפתחים, מומחי DevOps וניהול מוצר

עודכן לאחרונה: 15.5.2021 / 21:21

GONG, נמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, מפתחת פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות ומסייעת לארגונים לעבוד טוב יותר עם לקוחותיהם

המשתמשים של גונג הם האנשים שעובדים מול לקוחות - מכירות, ייעוץ, שירות וכדומה - והתוכנה אוספת את התקשורת שלהם עם הלקוחות (אימייל, שיחות זום וכו'), מנתחת אותה באמצעות AI ועיבוד שפה טבעית (NLP) ומסייעת להם להבין כיצד לפעול וכיצד ניתן להשתפר מקצועית.
החברה הוקמה ב-2015 והיום היא מעסיקה כ-600 עובדות ועובדים, מתוכם 160 בישראל. מרכז המחקר והפיתוח יושב במתחם הבורסה, ר"ג.

גונג מגייסת בימים אלה עשרות אנשי ונשות מקצוע במגוון תפקידים בתחום הפיתוח והמוצר כולל: מפתחי Backend, Frontend, Fullstack, מומחי DevOps, מנהלי מוצר, מעצבי UX ועוד.

GONG, הנמצאת בצמיחה וגדילה משמעותית, מפתחת פלטפורמת בינה עסקית עבור אנשי מכירות ומסייעת לארגונים לעבוד בצורה יותר טובה עם לקוחותיהם, חברות מובילות, בהן, אמאזון, פייסבוק, לינקאדין ועוד

צוות עובדי GONG. מיכה לובטון,
צוות עובדי GONG/מיכה לובטון

מרחיבים משמעותית את מצבת העובדים

יעל יצחקי, מנהלת משאבי אנוש, Gong: "בשל הצורך העולה בפתרונות המייעלים את כושר המכירה ואיכות השירות של ארגונים ברחבי העולם, הביקושים למוצר של GONG צומחים ואנו ממשיכים לפתח את המוצר ולשם כך זקוקים לאנשים הטובים ביותר בתחום ומרחיבים משמעותית את מצבת העובדים שמכפילה את עצמה מדי שנה, גם בשנה האחרונה".

מרכז המו"פ של גונג ברמת גן מפתח פתרונות מתקדמים בתחום הבינה העסקית לאנשי מכירות (Revenue Intelligence) המבוססים על AI ועיבוד ארגונים בעולם וביניהם חברות כמו: Autodesk, Hubspot, LinkedIn, Outreach, PayPal, Shopify, Slack, Twilio, Zillow, Zoominfo ועוד

https://www.youtube.com/watch?v=THVsB7_Ws4o.
https://www.gong.io/


מייל לשליחת קו"ח- careers@gong.io


צילום מיכה לובטין

צוות עובדי GONG. מיכה לובטון,
צוות עובדי GONG/מיכה לובטון

שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות

גונג מאפשרת לצוותי מכירות לממש את מלוא הפוטנציאל שלהם באמצעות חשיפת המצב האמיתי של הלקוח. פלטפורמת הבינה העסקית לאנשי מכירות של גונג, שהוענק לה פטנט, לוכדת ומבינה כל אינטראקציה עם הלקוח ומספקת בשלב הבא תובנות רחבות היקף. היא מעצימה את היכולות של צוותי המכירות לקבל החלטות שמבוססות על ועובדות ולא על דעות סובייקטיביות.

למעלה מ-1,100 חברות חדשניות כמו: Zillow, Slack, PayPal, Twilio, Autodesk, Shopify, Hubspot, SprouSocial, Zoominfo, Outreach, MuleSoft ו-Linkedin סומכות על גונג שתאיר עבורן את המציאות של הלקוח.

באמצעות גונג, לקוחות חווים שיפור בשיעור העסקאות שנסגרות, עסקאות בהיקף כספי גדול יותר והאצה של תהליך ההכשרה של עובדים חדשים. גונג היא חברה פרטית, ובה 350 עובדים, מטה החברה נמצא בארה"ב, סן פרנסיקו ומרכז המחקר והפיתוח שלה בישראל, רמת גן.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר www.gong.io או ב-Linkedin

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully