וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך הפך חיפוי PVC לטרנד מוביל בעולם העיצוב

עודכן לאחרונה: 19.5.2021 / 8:22

חיפוי PVC נועד להנחה צפה על גבי הריצוף הקיים - פתרון קל, מהיר, חוסך כסף ואנרגיה ומביא לתוצאות מושלמות בעיצוב. בדיוק בשל כך הוא מכה גלים כעת

אריחי אלוני. יחצ,
קל ונעים. PVC/יחצ

בבואנו לעשות מתיחת פנים קלה לבית או אפילו לשפץ, פעמים רבות, מסיבות פרקטיות, תקציביות או עיצוביות לא נרצה להחליף את הריצוף הקיים אבל כן נרצה לשנות את המראה שלו. בדיוק לשם כך נועד חיפוי ה PVC להנחה צפה על גבי הריצוף הקיים - פתרון קל, מהיר, חוסך כסף ואנרגיה ומביא לתוצאות מושלמות בעיצוב.

חברת אלוני משיקה קולקציה חדשה ובלעדית של PVC בשם: Floorify המציעה מראה של פרקט עץ טבעי, בטון, אריחי גרניט פורצלן ועוד.

בין היתרונות הבולטים של ה-PVC: אנטיבקטריאלי ולכן מאוד מתאים לחדרי ילדים, עמיד בפני כתמים וחדירת מים ולכן מתאים לשירותים, חדרי רחצה, מטבחים, מבודד מרעשים וקל ומהיר ליישום על הריצוף הקיים, קל לניקוי ובעל מראה אותנטי.

לדברי מנשה להב מנהל תחום פרקטים בחברת אלוני: " PVC מגיע במגוון מידות המאפשרות להתאימו לכל חלל- משטחים קטנים ועד שטחים רחבי ידיים, בהתאמה מושלמת למבנה.עוביו המינימלי, 4.5 מ"מ, מייצר הרמוניה, מונע מראה גס של הדבקה ותורם לרמה האותנטית של התוצאה הסופית המתקבלת. פרקט PVC מיועד להתקנה על גבי ריצוף קיים וכמו כן, ניתן לחפות באמצעות קירות, עובדה שמעניקה לו ערכים חשובים נוספים".

מחיר: 200 שקל למ"ר, להשיג בלעדית ברשת אלוני

  • עוד באותו נושא:
  • חיפוי קיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully