וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית חירום תסייע ללקויי שמיעה בישראל להתנהל במהלך ימי הלחימה

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 10:48

בנק הפועלים, באמצעות המרכז לבנקאות חברתית, תומך בסטארטאפ החברתי Sign Now שפיתח אפליקציית חירום המסייעת לקהילת החירשים בישראל להתנהל במהלך מבצע 'שומר החומות'

סטרט אפ חברתי בתמיכת בנק הפועלים, השיק אפליקציה שנועדה להקל על אוכלוסיית לקויי השמיעה בימים המתוחים: האפליקציה מאפשרת, ללא עלות, שיחות חירום עבור קהילת החירשים בישראל למוקדי טראומה, מוקדי חירום, סידורים אישיים ושיחות לבני המשפחה.

האפליקציה מחברת בזמן אמת בין אדם חירש, מתורגמן לשפת הסימנים ונותן שירות בוידאו - בלחיצת כפתור ומסייעת לאדם חירש לבצע שיחות עם כל אדם/נותן שירות, דבר שאינו קיים כיום בשנת 2021 במדינת ישראל.

לאור המצב הביטחוני והדחיפות חברת Sign Now השיקה גם גרסה מהירה ופשוטה של האפליקציה, בכתובת: sos.signnow.co.il

אפליקציית חירום לחירשים במבצע שומר החומות בתמיכת בנק הפועלים. יחסי ציבור,
אפליקציית חירום לחירשים במבצע שומר החומות בתמיכת בנק הפועלים/יחסי ציבור

בעזרת סיוע nבנק הפועלים, הסטארט החברתי Sign Now יכול להפעיל את אפליקציית החירום שלו ולהעניק אותה כשירות לקהילת החירשים בישראל בחינם.

תמיכת הבנק בסטארט אפ החברתי Sign Now, היא במסגרת מגמת הנגישות אקסלרטור 8200 Impact שהבנק יזם לפני שנתיים, שמטרתה לסייע למיזמים מתחום הנגישות לגבש מודל עסקי בר קיימא ולשפר את הפיתוח הטכנולוגי של המוצר והיא חלק ממהלך רחב של הבנק, לרתום את תחום ההייטק והיזמות בישראל, לעשייה חברתית עם דגש על תחום הנגישות.

אפליקציית חירום לחירשים במבצע שומר החומות. יחסי ציבור,
אפליקציית חירום לחירשים בעת מבצע שומר החומות/יחסי ציבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully