וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתי יוקרה בפחות מ-2 מיליון שקל

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 14:56

בעקבות הקורונה גדל הביקוש למרחבים פרטיים ומרווחים. דירות יוקרה ובתים צמודי קרקע הפכו למבוקשים, ומי שמוכן להתרחק מעט מהמרכז יוכל למצוא יחידות מגורים גדולות במחירים אטרקטיביים במיוחד. בדקנו היכן זה קורה וכמה עודף יישארו לנו מ-2 מיליון שקלים

תקופת הקורונה הזניקה את הביקוש לדירות יוקרה ולבתים מרווחים על חשבון הביקוש לדירות פונקציונליות במרכזי הערים. גם השהייה הארוכה בבית, שהפך להיות גם מקום העבודה עבור חלקים נרחבים באוכלוסייה, הגדיל ה את רצונם של רבים לחפש אחרי מוצרי פרימיום בתחום המגורים.

המגמה הובילה רבים מהרוכשים הפוטנציאליים לפריפריה, שם ניתן למצוא בתי קרקע, פנטהאוזים או דירות גן מפוארות, במחירים שלרבים מתושבי תל אביב ייראו מגוחכים:, לעתים אף בפחות מ-2 מיליון שקלים, מחירים שבמרכז הארץ תתקשו למצוא עבורם דירה בשכונה טובה, אפילו ברמה של 2-3 חדרים.

אז, באילו מקומות ניתן למצוא דירות מיוחדות במחירים אטרקטיביים במיוחד?

פרויקט UTOPIA של קבוצת מגידו באופקים. סנפשוט,
פרויקט UTOPIA של קבוצת מגידו באופקים/סנפשוט

צמוד קרקע עם גינה ובריכה פרטית - אופקים

אם אכן תושג רגיעה ארוכת טווח בדרום, זו יכולה להיות המציאה שלכם: באופקים תוכלו לרכוש בית צמוד קרקע בשטח של 180 מ"ר בנוי עם חצר בשטח של 150 מ"ר, במחיר 1.95 מיליון שקלים.

פרויקט "UTOPIA" של קבוצת מגידו, בשכונת קרית נוח, הוא פרויקט בוטיק הכולל 43 בתים צמודי קרקע בשטח של 180 מ"ר בנוי עם חצרות בשטח הנע בין 150-300 מ"ר, כאשר גולת הכותרת היא שבתוספת של כ-200 אלף שקל, ניתן לרכוש גם בית עם בריכה פרטית בנויה בחצר.

השכונה החדשה ממוקמת בצפון מערב אופקים ומתפרסת על פני שטח של 453 דונם ועתידה לאכלס כ-1,100 יחידות דיור בבנייה רוויה וצמודת קרקע.

ירון בובליל, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת מגידו: "מיקומה האידיאלי של השכונה מבוקש, וזאת בשל קרבתה לתחנת הרכבת במרחק הליכה קצר וכן לכביש החדש לבאר שבע, שקיצר את המרחק אליה לעשר דקות נסיעה".

בשכונה מתוכננים מערך שבילים לאופניים והולכי רגל, שטחים ציבוריים, מבני ציבור מגוונים לרווחת התושבים וגם טיילת נופית לאורכו של נחל אופקים ובמרכזה תחלוף שדרה ראשית שבה יפעלו מוקדים מסחריים מגוונים במפלס הרחוב.

דופלקס גג - אמירי פארק חדרה. מקסים אגייב,
דופלקס גג - אמירי פארק חדרה/מקסים אגייב

דופלקס גג עם נוף לפארק - חדרה

חדרה, דופלקס גג עם נוף לפארק בשטח 160 מ"ר, בן חמישה חדרים גדולים ומרווחים, 2 קומות עם מחסן, תקרה כפולה ו-40 מ"ר מרפסות, במחיר 2 מיליון שקלים.

פרויקט "אמירי פארק חדרה" בשכונת הפארק בחדרה כולל 11 בניינים בני 21 קומות ובסך הכל מדובר ב-740 דירות.

תמהיל הדירות בפרויקט מגוון ומונה דירות של 3,4,5 חדרים ודירות דופלקס ייחודיות, שטח הדירות נע בין 108 מ"ר ל-160 מ"ר.

ייחודו של הפרויקט הוא העובדה כי כל הבניינים נמצאים למרגלות פארק.

אלי ויצמן, משווק פרויקט "אמירי פארק חדרה" של חברת אמירי גן: "הפרויקט בו נותרו דירות בודדות למכירה, וביניהן גם דירת דופלקס גג, נמצא בקו ראשון לפארק רחב ידיים ששטחו 70 דונם, ובמרכזו אגם אקולוגי. סביב לאגם הקימה הרשות שבילי הליכה, אופניים, מתקני כושר ופנאי, בהשקעה של כ-150 מיליון שקל".

פרויקט my נתיבות השלב החדש, פנטהאוז. 3ddivision,
פרויקט my נתיבות השלב החדש, פנטהאוז/3ddivision

מיני פנטהאוז 6 חדרים ו-44 מ"ר מרפסת - נתיבות

בחזרה לדרום: בנתיבות, מיני פנטהאוז 6 חדרים 167 מ"ר , מרפסת 44 מ"ר, סטנדרט אמריקאי הכולל אי במטבח, פרקט בחדר הורים, שפכטל אמריקאי, הכנה למטבח חוץ, דמוי דק במרפסת ועוד.במחיר: 1.59 מיליון שקלים.

"my נתיבות" השלב החדש של חברת גלעד מאי. הפרויקט כולל 10 בניינים בני 10 קומות כל אחד הממוקמים בנקודה הגבוהה בשכונה, שתוכננו תוך מתן דגש על תחושת מרחב בין בניין לבניין.

הפרויקט מציע דירות 3, 4 ו-5 חדרים מרווחות, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים עם מרפסות גדולות. כל הדירות נהנות מרמת גימור גבוהה וממפרט עשיר.

גלעד יפרח, מנכ"ל גלעד מאי: "חברת גלעד מאי משקיעה משאבים רבים בשדרוג חוויית המגורים ובהבאת סטנדרטים גבוהים ומוצרים איכותיים תוך שמירה על מחיר אטרקטיבי ומונגש הבא לידי ביטוי גם בדירות המיוחדות שאנו משווקים".

דירה של חברת אפגד בפרויקט בריזה באשקלון. n-trace,
דירה של חברת אפגד בפרויקט בריזה באשקלון/n-trace

מיני פנטהאוז בקומה 18עם 44 מ"ר מרפסת ונוף לים - אשקלון

אשקלון עלתה לכותרות בסיבוב הלחימה האחרון, אבל בימים כתיקונם מדובר בעיר שקטה למדי, בה תוכלו למצוא מיני פנטהאוז, 4 חדרים, מרפסת בגודל 44 מ"ר, בקומה 18 עם נוף אל הים, במחיר 2 מיליון שקלים.

פרויקט "בריזה" של חברת אפגד באשקלון הינו מגדל יוקרתי של 25 קומות ו-93 דירות. הפרויקט ממקום כ-150 מטר מקו החוף (חוף דלילה) בשכונת אפרידר היוקרתית בעיר.

הדיירים בפרויקט ייהנו מלובי כפול בכניסה לבנייה (גובה של שתי קומות), מועדון דיירים וחדר כושר.

יעל דקל-הניג סמנכ"ל שיווק בחברת אפגד: "מדובר בפרויקט ייחודי, מהאחרונים אשר ייבנו ממש בסמוך לקו החוף ולכן, ללא ספק, מדובר בהזדמנות אשר לא תחזור עבור אלו המעוניינים לשדרג את חייהם ולהגשים חלום של מגורים ליד הים".

פרויקט גיא & דורון - אפקה ביאליק. עינת דקל,
פרויקט גיא & דורון - אפקה, קריית ביאליק/עינת דקל

פנטהאוז מעוצב בליווי אדריכלית, עם 70 מ"ר מרפסת - קרית ביאליק

קריית ביאליק, פנטהאוז מרווח בגודל 142 מ"ר עם 70 מ"ר מרפסת מעוצבת בליווי אדריכלית, במחיר החל מ-1.87 מליון שקלים.

פרויקט אפקה קרית ביאליק, של חברת גיא&דורון לוי, בשכונה החדשה של קרית ביאליק, שכונת אפקה, במסגרת הפרוייקט, הוקמו 16 בניינים יוקרתיים, במיקומים שונים בשכונה.

גיא&דורון לוי מעידים על הפוריקט שלהם כי הוא עוצב עד לרמת הפרטים הקטנים, מחומרי הגלם המשובחים בשוק ובטכניקות הבניה המתקדמות ביותר - הכל בכדי להעניק חווית מגורים, בלתי נשכחת ללקוח.

אורון נדל"ן - מבשרת ציון. באדיבות אורון נדל"ן,
אורון נדל"ן - מבשרת ציון/באדיבות אורון נדל"ן

פנטהאוז 3 חדרים עם 33 מ"ר מרפסת - מבשרת ציון

במבשרת ציון ניתן למצוא פנטהאוז של 3 חדרים, המשתרע על שטח של 88 מ"ר עם מרפסת של 33 מ"ר. נמצא בקומה 5 ואחרונה, במחיר 2 מיליון שקלים.

חברת אורון נדל"ן מקבוצת אורון אחזקות והשקעות, תבנה במבשרת ציון את פרויקט concept כרמים, עם נוף לגפנים ולהרים שבאזור.

הפרויקט יכלול 211 יח"ד, ב-11 בניינים, כל אחד מהם בן 5 קומות, ויכלול מגוון רחב של דירות, בהן דירות גן בנות 4 חדרים, פנטהאוזים ובהם 5 חדרים, דירות 4 חדרים, דירות 3 חדרים ודירות 3.5 חדרים.

שרירא 8,  דירת גן. הדמיה - ס.מ ארט סטודיו,
ראשל"צ, שרירא 8, דירת גן/הדמיה - ס.מ ארט סטודיו

דירת גן, 3 חדרים עם גינה קטנה - ראשל"צ

אפילו בעיר שנחשבת למבוקשת מבחינה נדל"נית, כמו ראשון לציון,אפשר למצוא דירת גן של 3 חדרים בשטח 78 מ"ר + גינה של כ-16.5 מ"ר, במחיר של 1.6 מליון שקלים.

הפרויקט נבנה ברחוב שרירא 8 בשכונת גני ראשון לציון על ידי חברת גילעד יזמות והוא כולל 4 בניינים בני 7 קומות כל אחד.

ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר, בית לשיווק נדל"ן: "האתגר הגדול שלנו בפרויקט היה לייצור דירות במחירים ברי השגה כל שכן דירות מיוחדות בתג מחיר של פחות משני מיליון שקלים מחיר של דירה חדשה שכיום קשה מאוד למצוא במרכז הארץ. בזכות תכנון חכם ויצירת דירות מיוחדות רבות בפרויקט הצלחנו להגיע למוצר ייחודי, קומפקטי ובעל תכנון מדויק, שאפשר לנו לתמחר דירת גן בפחות מ-2 מיליון שקלים בעיר כמו ראשון לציון, בה מחיר של דירה ממוצעת רגילה עומד כיום על למעלה מהסכום הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully