וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכדורגל הפולני מצטרף למהפכת השידורים האוטומטיים של פיקסלוט

עודכן לאחרונה: 18.5.2021 / 12:20

כל משחקי ליגת הכדורגל השלישית של פולין ישודרו באמצעות פתרון הבינה המלאכותית לוידאו ודאטה של פיקסלוט שתקים גם פלטפורמת שידורים

פלטפורמת Sportize. יחצ,
שיטה מעניינת. שיתוף הפעולה של Sportize ופיקסלוט/יחצ

פיקסלוט, חברת שידורי הספורט האוטומטיים המובילה בעולם, ממשיכה לצמוח ולחבר ליגות משנה מרחבי העולם לקהל בבית ומודיעה על פרויקט חדש שהושק בפולין בשיתוף פעולה עם אפליקציית הימורי הספורט הפולנית - eWinner וחברת המדיה והספורט - Sportize.

במסגרת ההסכם, כל משחקי ליגת הכדורגל השלישית eWinner - 2Liga, ישודרו לקהל באמצעות מערכת פיקסלוט שהותקנה ב- 20 מגרשים ברחבי פולין. שידורי הליגה יהיו זמינים לאוהדים הן על גבי פלטפורמת שידורים של Sportize שהוקמה על ידי פיקסלוט (OTT) ברכישת מנוי חודשי והן על גבי האפליקציה של eWinner. הליגה שהוקמה ב 1966 מוערכת כיום בהיקף של מעל 16.5 מיליון יורו ומאגדת מעל 500 שחקנים. פיקסלוט תשדר העונה מהליגה בפולין כ- 100 משחקים ויותר מ 250 משחקים בעונה הבאה. כמו כן בעקבות תשומת הלב הרבה לה זוכה הליגה והפתרון החדשני ,Sportize מתכננת לצרף ארגוני ספורט וליגות נוספות במדינה לערוץ החדש.

לפיקסלוט ניסיון רב בשידור ענפי ספורט שונים מליגות נשים, משנה ונוער. הפתרונות של החברה מאפשרים לשדר כמות רבה של משחקים בצורה אוטומטית ובעלויות נמוכות ולחבר בין קבוצות רבות לקהל המעריצים והמשפחות. המגיפה העולמית והאצטדיונים הריקים האיצו את קצב אימוץ הטכנולוגיה של החברה בצורה משמעותית. ברבעון הראשון של השנה פיקסלוט חיברה 3600 מגרשים ברחבי העולם. רק בחודש אפריל הצטרפו אל שידורי החברה - הליגה השניה בכדורגל באירלנד, ליגת כדורגל הנשים הראשונה באירלנד, שזו הפעם הראשונה שהמשחקים שלה משודרים, הליגה שלישית בכדורגל בפולין והליגה הרביעית בכדורגל בקוריאה בנוסף לאלפי מכללות ותיכונים בארה"ב. נכון להיום פיקסלוט משדרת מ- 15,000 מגרשים מכל העולם, 80,000 משחקים בחודש, ומגיעה לקצב של 5,000 משחקים משודרים ביום, ועד 3,000 שידורים בו זמנית, יותר מכל שדרניות הספורט בעולם.

הפתרונות של פיקסלוט, מאפשרים צילום, הפקה, שידור ועריכה אוטומטים, בעזרת בינה מלאכותית וללא צוות הפקה. בנוסף, המערכת מאפשרת למשתמשים לייצר תקצירים מכל מכשיר, בשידור חי או ב-VOD. אוהדים, מאמנים ושחקנים יכולים ליהנות מחוויית צפייה שכוללת לוח תוצאות, גרפיקות ופרשנים ואפשרות לערוך ולשתף קליפים עם משפחה, חברים ואוהדים לקבוצה.

"הטכנולוגיה תאפשר לנו לשדר יותר מבעבר"

פבל גומיניאק, נשיא מועדוני הכדורגל בליגה השנייה בפולין מסר כי "המשימה שלנו היא לתמוך ולקדם את הכדורגל בפולין. השימוש בטכנולוגיה פורצת הדרך הזו, יאפשר לנו לשדר הרבה יותר משחקים מבעבר. בנוסף, הכלים הנלווים של פיקסלוט שיאפשרו למאמנים לשפר את ביצועי הקבוצה והשחקנים וכן יעזרו לספורטאים, מעניקים ניצחון כפול לאוהדי כדורגל ולמועדונים".

ריוס רומפה, מנהל מחלקת היח"צ ושיתופי הפעולה של eWinner מסר כי "בתור אחת החברות המובילות בתחום הימורי הספורט המקוונים בפולין, אנו תמיד מנסים לחדש ולהביא תוכן איכותי ללקוחות שלנו. מועדוני הספורט של eWinner - 2Liga, יוכלו להנות מבסיס אוהדים חדש שיתאפשרו לו לצפות בכל המשחקים שעד היום לא הייתה אליהם גישה מלבד נוכחות במגרש. בעזרת הטכנולוגיה של פיקסלוט, אנחנו מסוגלים עכשיו לספק הרבה יותר תוכן במחיר נמוך משמעותית. השידור יעלה את ההכנסות שלנו שאותן נוכל לתעל בחזרה אל המועדונים, על מנת לאפשר להם להשאיר את האוהדים והקהילה בתמונה".

מאציה קואלסקי, חבר הנהלה ב-Sportize מסר כי "אנחנו גאים שחברת eWinner בחרה בחברה שלנו כשותפה בפרויקט הזה ואיפשרה לנו לספק את הטכנולוגיה של פיקסלוט. ערוץ הוידאו שלנו יחד עם המקצועיות והחדשנות שלנו, יביאו ערך רב לאוהדים וצופים ויאפשרו להם לצפות בכל המשחקים של הקבוצות האהובות עליהם ברחבי פולין בצורה פשוטה וזמינה לכל כיס. בד בבד, אנחנו רוצים למצב ולבנות את ליגת eWinner - 2Liga כמוצר מצוין".

מנכ"ל פיקסלוט אלון ורבר מסר כי "העובדה שכל משחקי eWinner - 2Liga יהיו מעכשיו זמינים לצפייה לכל אוהד ברחבי פולין והעולם בכל זמן ומכל מקום, ממשיכה לחזק את החזון שלנו לאפשר שידורי ספורט לכולם. למועדוני ספורט מליגות משנה יש בסיס אוהדים חזק שבמשך זמן רב מדי לא קיבל התייחסות נאותה. בזמן הקורונה, ליגות אלה סבלו מאוד. אנחנו נרגשים לראות שהטכנולוגיה שלנו מאפשרת לאוהדים בכלל, ובפולין בפרט, לעקוב ולצפות במשחקי הקבוצות האהובות עליהם, בדיוק כמו שאנחנו עושים בליגות אחרות בכל רחבי העולם".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully